Kamuttaja ja te muut palstan lieksalaiset

häirikkö-banniin

Tehkää kunnon ilmoitus Suomi24:lle tästä häiriköstä, täällähän on käytännössä vaan yksi häirikkö, eli tuo tietty "suvakki". Joka ei edes kirjoita mitään faktaa, vaan keksii kaikki juttunsa.

Lyötte perusteluita pöytään, että pelkästä häiriköstä on kyse. Hänet voidaan jäljittää kun on ihan rekattukin nimmari olemassa, sitten vaan banni päälle. Kyllä se ennenkin Suomi24-palstoilla onnistui.

Nyt täällä näkyy olevan sitten jo joku "vesipääkin", enkä lainkaan ihmettelis jos sama henkilö siinäkin kyseessä.

23

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teen ilmoituksen rasseista joka kerran kun kirjoittavat asiattomuuksia, eli erittäin usein.

• kerro-kuvastin

Kerro miksi et osaa kirjoittaa koskaan mitään asiaa toppi, vaan häiriköit?

• eieieieieiei
        kerro-kuvastin kirjoitti:

Kerro miksi et osaa kirjoittaa koskaan mitään asiaa toppi, vaan häiriköit?

Vastausta ei tule.

• Rasselle.banni

Rasselle banni. Loppuu se typerä linkittäminen.

• en.ole.perisavaaja

ALOITTAJA MYÖS ON HÄIRIKKÖ.

• Olen tehnyt monta valitusta häiriköistä, mutta ei ole tuottanut tulosta.
      Sain tietää, että joku on minusta tehnyt monta valitusta.

• olen.rekattu

Itse olet tietämätön tumpelo. Kyllä itsestä saa tietoa jos on rekattu. Käytännössä nähty juttu.

• jgjbhjgjf
        olen.rekattu kirjoitti:

Itse olet tietämätön tumpelo. Kyllä itsestä saa tietoa jos on rekattu. Käytännössä nähty juttu.

Aivan niin!

• ojalanisäntä
        olen.rekattu kirjoitti:

Varamoottori on varastanut nimimerkin jo toisen eli on häirikkö

• varamoottori

Ehdotan yhteistä valitusta tästä paikallisen puupäästä kamutjasta mononikedtä saatava banniin

• tääähhhh

Mikä vika kamuttajassa on, tuo perisavaajan täällä se häirikkö on.

• typerää.juttua

Palstahäirikköjä on kaksi jokainen tuon typerän taistelun on nähnyt. Toinen uikuttaa mamuista ja toinen rasseista.

• PunapääPelikoneella
        typerää.juttua kirjoitti:

Palstahäirikköjä on kaksi jokainen tuon typerän taistelun on nähnyt. Toinen uikuttaa mamuista ja toinen rasseista.

Ei ole kuin yksi ja se on kamuttaja riitelee itsensä kanssa ja on rekannu monta nikei

• Ehdottaisin_näin

Voittehan toki tehdä valituksen Suoli24 ylläpidolle, mutta epäilen sen hyötyä.
        Sen sijaan kannattaisi ilmoittaa yhteistuumin häiriköstä nettipoliisille, jonka luulisi ottavan useamman ihmisen valitukset huomioon ja ryhtyvän edes jonkinlaisiin toimenpiteisiin asian kuntoonsaattamiseksi.

https://www.poliisi.fi/nettipoliisi

• Jos on rekisteröity ja kysyy tietoa omasta nimimerkistään, niin tietoa annetaan.
      Jouduin ottamaan ylläpitoon yhteyttä, kun kirjoituksiani oli poistettu ja laittoivat bannin päälle.
      Onneksi heillä on poistetut tallessa, ja niistä he varmistivat, että ilmiannot oli perättömiä ja banni poistui.
      Joku oli tehnyt ilmoituksen jonka mukaan jatkuvasti rikon sääntöjä, tarkistuksessa ei löytynyt yhtään rikkomusta.

Enempää en keskustele tästä aiheesta.

• Chuhjjj

Älytöntä ja lapsellista kiusantekoa

• sairasta.touhua
        Chuhjjj kirjoitti:

Älytöntä ja lapsellista kiusantekoa

Olen seurannut sivusta ja nähnyt kiusanteon jatkuneen jo vuosia.

• Juuri näin se on. Joku epäilee kamuttajaa moninikeksi. Mielestäni ei hän sitä ole. Minua on enemmän syytä epäillä. Olen sen jo tunnustanutkin.

Kanssani joskus voi soitella sävelet suoraksi täällä. Jos on syytä, otan väärintekijöitä niskasta kiinni; ja nuuskitan heillä omaa ymmärrystään. Suhteellisia suhteita on riittävästi.

Korostan. En ole kamuttaja, jos joku itikka vielä sitä epäilee, tavataan Aleksanterin kadulla tarpeen niin vaatiessa. Kuten kamu tuossa totesikin, rekisteröinti usein on viisasta, em. syistä. Tarpeen vaatiessa voi toteen näyttää oman asiansa hieman helpommin.

Huomioikaa myös, että ilman sinisillä kirjoittelevat joutuvat vastuuseen ja helposti löytyvät, jos pahaksi menee. Niin sanottu "tehty jälki rikosseuraamuksissa" johtaa juuri siihen missä olet. Toki sitten on jo vakavammasta syytä epäillä, ja vaatii ylemmän tahon käsittelyn meneillä olevan asian suhteen.

Operaattorin KAIKKI (esimaksetut anonyymitkin) teletunnisteet voidaan jäljittää. Se on lakisäädetty lakkisääteisesti.

Eli. Kannattaa tarkoin miettiä millä tai miltä pohjalla täällä kommentoi.

PS. Netikettiä Teille kaikille!

• tarpeellinen-aloittaja

Taas tarvitaan ilmiantoja.

• Juuri niin hyvin tepsi ilmianto mutta kerkesin tulostaa tuon jatkuvan herjauksen

• onkirjoitettu-OIKEA
        markkukorpinen kirjoitti:

Juuri niin hyvin tepsi ilmianto mutta kerkesin tulostaa tuon jatkuvan herjauksen

ei silta mitään ole poistettttu kunha härppätt

• tietäjäseurasi

Juuan mökkiläisistä katsohan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe