Häxy - voisitko imeä munaa levarilla?

Totally-gay-14cm-

Tule häxy ottamaan poskeen minulta? Olen tulossa Nakkilaan ja voisit ottaa minulta mahlat suuhusi levarilla?

14

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa sinä otat?

Huuhtele suusi, jos sinne raikasta kyrpää haluat.

• JussiKuusYsi

Helppo ratkaisu kiistaan. :)

• Tuli-vain-mieleen

Harrastatko häxy paljon 69-asennossa mulkunimentää ja persesilmän nuolemista?

• Häxy-on-horo

Harrastaa se. Kyrpä syvällä kurkussa ja kassit otsalla imee kyrpää. Oikeastaan se vain makaa siinä kuin lahna.

• ftyuiugcv
        Tuli-vain-mieleen kirjoitti:

Harrastatko häxy paljon 69-asennossa mulkunimentää ja persesilmän nuolemista?

Naapurin iso koira häxsyllä panokaverina.Onkos koiralla sopiva kulli sinun perseeseen?

• haluuheti

69 ON TODELLA NANNAA !!!!!!!

• Homoläppää

Jösses kun kyysysä on ihono......oottex te poizut ihonat goglanneet nukkua 69:ssä? Ihånååå kun toisen boltsiliinit on silmillä ja mulqqqqu suussa, niin siinä on ihånååå fantasioida quuulkaa ihånåt poizut. Hmmmmmm...tössö pintää mennä jääkaapille katsomaan olisiko siella munagoisoa tai jotain maissia. Maissi ihåno kun silla tyrkkii, niin saa poppariacornia kun oikein hoonaa ja lämpiää.hmmmmm...

• Homoläppää kirjoitti:

Jösses kun kyysysä on ihono......oottex te poizut ihonat goglanneet nukkua 69:ssä? Ihånååå kun toisen boltsiliinit on silmillä ja mulqqqqu suussa, niin siinä on ihånååå fantasioida quuulkaa ihånåt poizut. Hmmmmmm...tössö pintää mennä jääkaapille katsomaan olisiko siella munagoisoa tai jotain maissia. Maissi ihåno kun silla tyrkkii, niin saa poppariacornia kun oikein hoonaa ja lämpiää.hmmmmm...

Sait varmaan orgasmin noista jutuista haaveillessasi?

Tule jo kaapista, Asko. Se rauhoittaisi sinua ja voisit olla oma paksu homoitsesi ;)

• MittaYstävä

Asus sanoi minulle ettei todellakaan ole homo vaan korkeintaan bi. Todisteeksi koostaan antoi myöskin mitata kookkaan kalunsa. Tulos oli 17/11 , olin aavistuksen pettynyt mutta hän myönsi että penispumppu oli mennyt rikki

• MittaYstävä kirjoitti:

Asus sanoi minulle ettei todellakaan ole homo vaan korkeintaan bi. Todisteeksi koostaan antoi myöskin mitata kookkaan kalunsa. Tulos oli 17/11 , olin aavistuksen pettynyt mutta hän myönsi että penispumppu oli mennyt rikki

Olisit kiristänyt mittanauhan tiukemmalle, niin olisi saatu Askollekin keskipaksuinen. Se niistä aina niin kovasti haaveilee.

Mittasitko perseestä pituuden?
        Pyysikö Asko paksujen kankkujensa väliin lihaa? Hän on sellainen bi, että tykkää miehistä ja pojista ;)

• MyönnäVaan

Minusta on huvittavaa kuinka tämä häxyä usein homotteleva tyyppi lukee selvästi itse innolla miesten itsetyydytys-palstaa :D Siellähän on juuri noita levarijuttuja. Taitaa homotouhut kiinnostaa kovastikin?

• Tuntuu, ettei Asko ole enää edes kaappi. Taitaa olla vaan umpihomo, jolle on vaikeuksia hyväksyä asia.

• Olet-hourio

Homo vastasi taas mielestään sujuvasti itselleen.

• Olet-hourio kirjoitti:

Homo vastasi taas mielestään sujuvasti itselleen.

Hei pölhö. Minun tekstit tunnistat tuosta tunnistettavasta nikistä. Olen sen tainnut sinulle joskus kertoakin, mutta kun ei mene perille, niin toistetaan taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6154
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3208
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2971
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2377
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1817
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      195
      1526
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1481
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe