Olen kiinnitänyt huomiota kettumarkkinoinnin kotisivu tarjontaan, Perus wordpress sivusto 990€ alkaen..
Kun katsoin heidän referenssiä huomasin että jokaisessa projektissa on käytetty ILMAISTA teemaa ja sivustot rakennettu muutenkin kehnosti
Tässä esimerkkejä:
http://nummelankattohuolto.fi/wordpress/
http://rtitalot.fi/wordpress/
Molemmissa sama teema:
https://foxland.fi/downloads/kuorinka/
Jonka voi ladata ilmaiseksi, Jokaisessa projektissa tehty täysin samalla tavalla.. Eli ilmainen teema wordpress, Teemoja ei muokata vaan käytetään sellaisenaan ja laskutetaan 990€ alkaen..
Eli suosittelen kiertämään kyseisen puljun kaukaa!
http://kettumarkkinointi.fi/
Kettumarkkinointi Oy vuosisadan kusetus?
7
507
Vastaukset
- herkkis8883
Hän on todellinen herkku suu. Markkinoi ansiokkaasti täälläkin Happy Joe maailmaa
Itse toteutan asiakkaalleni teeman "tyhjästä". Hinakin on puolet halvempi. Kannattanee pysytellä laatutuotteissa.
- Ketkumarkkinointi
Ei se kusetus ole mutta kyllä kettumarkkinointi selvästi käyttää hyväkseen ihmisiä jotka eivät ymmärrä nettisivujen, kotisivujen, sivujen tekemisestä mitään. Ottaa helposti liukuhihna "työllä" rahat asiakkailta pois. Eihän siinä sinäänsä mitään väärää ole sillä ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
- Tarviainen
Eiköhän se ole tässä tyhmä joka maksaa. Ja on sitä huonompaakin jälkeä nähty kalliimmalla...
- TeräsmiesRuosteessa
Tarviainen kirjoitti:
Eiköhän se ole tässä tyhmä joka maksaa. Ja on sitä huonompaakin jälkeä nähty kalliimmalla...
Olet toisaalta oikeassa mutta pitäisi kettumarkkinointi yrityksellä olla myös moraalia mukana touhussa sillä asiakas tällä alalla harvoin täysin tietää mitä tarvitsee ja miten sen saa.
Asiantuntemuksen pitäisi tulla sieltä kettumarkkinoinnin puolelta eikä asiakkaan puolelta. - Hahahahahhahaaa
550t€ vuosi kusetus
https://www.finder.fi/Mainostoimistoja/Kettu Julkaisut Oy/Lohja/yhteystiedot/3060797
Älkää nyt ihmiset menköön tähän kusetukseen!!
Ilmaisia teemoja, ilmainen julkaisualusta ja vieläpä saman lasiset sivustot yrityksille mitkä kilpailevat toisiaan vastaan...
- KettuhanToimii
Se voi olla kettumaisen ihana kokemus monelle.
Varsinkin jos kuulee että hei mun kilpailijalla on täysin saman näköinen kotisivu kun mulla xD
http://kettumarkkinointi.fi/kotisivut-vihtinummela/
Eri talot ja kattoremppa firma, molemmat taksa alalla xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683