Pitävätkö nämä huhupuheet paikkaansa?
Teboil sveitsihovi loppuu
24
1998
Vastaukset
- Johtopäätös
Jollain on kova Teboil-kauna kun näitä lopettamisketjuja tännekin laittaa. Tyyppi lienee saanut porttarin ja kostaa näin sitten.
- revenge-
En kyllä itsekään keksisi parempaa kostoa, kun tänne aloittaa keskustelun aiheesta.
- Harvoin
Näin minäkin olen kuullut.
- busines.man
Kyllä sitä huoltamoa on jo pitkään ajettu sen verran puolivaloilla, että loppu on tulossa tai sitä loppua ollaan tekemässä.
- Asiakass
Sekoittaakohan ihmiset sveitsinhovin kehäkujaan ?
Itse kävin ennen paljonkin kehäkujalla mutta ,
kun iiro lopetti vaihdoin sveitsinhoviin. Nykyään kehäkujalla lopettanut kaikki vanhat työntekijän, ilmeisesti tämä uusi omistaja on ihan piip, näin olen kuullut.
Sveitsinhovissa olen aina saannut tytöiltä hyvää asiakaspalvelua.- Nähtyä
Nähtävästi ja puhuu pelkkien huhujen varassa. Kuumolassa Teboilin parkkipaikat melkoisen täynnä aamulla.
- Miesasiakas
Kauppias hakusessa
- LiianIsoKakku
Ainahan Kesko etsii kauppiasta johonkin. Nytkin tarjolla kauppiaspaikkoja Siwoihin ja Valintataloihin, mutta halukkaita ei ole. Myymäläpäällikkö periaatteella etenevät.
- franchzaizin
LiianIsoKakku kirjoitti:
Ainahan Kesko etsii kauppiasta johonkin. Nytkin tarjolla kauppiaspaikkoja Siwoihin ja Valintataloihin, mutta halukkaita ei ole. Myymäläpäällikkö periaatteella etenevät.
Mutta miten on Lukoilin laita?
- plussaaaaa
franchzaizin kirjoitti:
Mutta miten on Lukoilin laita?
Miten liittyy haussa olevaan kauppiaaseen?
- franchzaizin
plussaaaaa kirjoitti:
Miten liittyy haussa olevaan kauppiaaseen?
Eikös Lukoil omista Teboilin, joka taas tekee yhteistyötä Keskon kanssa? Ja yrittäjä on taas franchising suhteessa Teboil->Lukoiliin. Tai näin ainakin yleensä.
- suomen.petrooli
franchzaizin kirjoitti:
Eikös Lukoil omista Teboilin, joka taas tekee yhteistyötä Keskon kanssa? Ja yrittäjä on taas franchising suhteessa Teboil->Lukoiliin. Tai näin ainakin yleensä.
Onko väki alkanut boikotoida tätä Venäläistä yritystä näin EU hengessä?
- Hommat.pilattu
suomen.petrooli kirjoitti:
Onko väki alkanut boikotoida tätä Venäläistä yritystä näin EU hengessä?
Ei ainakaan tankkauspisteestä päätelleen. Perinteisesti Teboilin hinnat ovat naapuria edullisemmat. Ei myöskään mitään EU-sympatioita ole, koska ne ovat kaikonneet viimeistään pohjattoman Kreikka-kaivon yhteydessä. Sijainti, hintataso ja ilmapiiri ratkaisevat asiakkuuden. Usein ikävä Nesteen aikoja Koneenkadulla ja Kauppalankadulla.
- Edelleen
Vieläkin pystyssä
- Anonyymi
Kuka tulloo seuraavaksi kauppiaaksi? Venäjämielisiä vaan riittää.
- Anonyymi
Lehdessä oli juttua aiheesta noin viikko sitten. Kauppa ja polttoainemyynti ovat kaksi täysin eri asiaa ja eri yhtiöitä. Uusi kauppia / baarinpitäjä on tulossa. Toisekseen kaikki Suomessa myytävät bensat tulevat Nesteen jalostamolta Porvoosta. Että semmosta mielisyyttä.
- Anonyymi
Joopa, mutta Teboilin osakkeet omistaa veli venäläinen. Että semmosta kantsii miettiä, onko venäläinen pelkkä hyväntekijä , joka antaa suomipojan käyttää pumppujaan ilman katetta?
- Anonyymi
Satasella kun tankaat teboililta, niin samalla lahjoitat 30€ venäläisille ukrainan natsien kukistamiseen. Minä ainakin avustan näin kun ei muuten rahat riitä.
- Anonyymi
Yes!
- Anonyymi
Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.
Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.
Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.Kun vaihtoehtona on ollut Teboil tai osalle ostajia hyvittävä vihreä kortti niin pohdinnaksi jää että otatko edullisempaa bensaa vai tuetko toisten ostaja saamatta itse mitään. Pelkkä vihreä kortti maksaa jonkin verran, eikä päivisin tarvitse mihinkään muuhun kun vaihtoehtoja on. Muut huoltoasemat ovat jossain läänin rajoilla.
- Anonyymi
AKT.n lakkoilun aikana on selvinnyt että Suomen huoltoasemien bensat ym. tulee kaikille asemille ja autoyhtiöille Nesteen Porvoon ja Naantalin jalostamoilta. Asiasta kertoivat tv-uutiskanavat erään bussiyhtiön lakkouutisten yhteydessä.
- Anonyymi
Oli lakko tai ei, niin noin se jakelu toimii Suomessa nykyisin. Oliko Shell viimeinen kilpailija alalla Suomessa.
- Anonyymi
Oli miten oli, aukihan tuo näkyy olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107