Kävin tytölle vilkaisemassa punaista 406 farkku pösöä Olussa. 1400 € oli pyynti nyt sitten sama Pudasjärvellä 2900 € kauppa se on mikä kannattaa!
Jopas on kovat katteet!
6
362
Vastaukset
- kopakapana
Olussa? Kuljetuskustannukset....
- enkylläosta
Korjataan Oulussa!
- pökötti88
Tollo joka tuosta tonnia enempää maksaa...
- pösöpaavo
No ei kyllä kannata maksaa mistään pösöstä 1000€ enempää, eli sen käypä arvo joka on tasan romutus setelin arvo uuteen vaihdettaessa.
- enkylläosta
Etpä tunnu pösilöpaavo tietävän autoista mitään. Kaupaksi näyttää meneen sielläkin takapajulassa!
- ajaa.olen.saanut
enkylläosta kirjoitti:
Etpä tunnu pösilöpaavo tietävän autoista mitään. Kaupaksi näyttää meneen sielläkin takapajulassa!
Ei tiedä autoista mitään. Itsekin olen ajanut Peugeoteilla monta sataa tuhatta kilometriä, viimeisemmälläni ajoin liki puoli miljoonaa kilometriä, ja kokemukset ovat olleet pelkästään myönteisiä: luotettava, mukava ja pieniruokainen auto, jonka ylläpitokustannukset ovat olleet todella edulliset. Käytettyinä autoina ovat todella aliarvostettuja, mistä tietenkin hyötyy se joka haluaa hankkia edullisesti todella hyvän matkakumppanin pitemmäksikin aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849