Jumalani, enkö kauniisti ja nöyrästi sinua rukoillut?
oliko pyyntöni sinulle liian iso ja arvokas sinulle?
no sama se.
Herra, tee ja toimita tänäpäivänä sieluni ja henkeni kohtalo.
Tässä olen. alias minä.
kuten tiedät jumalani, jeesus ja kuka sitten jumalan titteliä käyttää, joten voit nussia pilkkuja jumala jos tahdot.
se miksi et ole suostunut auttamaan, se miksi et ole suostunut auttamaan ei enään kiinosta esn enempään kuin koira paskan koostumus.
mikä tahansa onkaan siun saastan, vaatimukset että autat, eli koostumus ei kiinosta joten anon esn suomeksi ja tahdot rautalankasta sen taivutan.
Tapa minut, nyt ja heti. NYT NYT NYT
Ota henkeni ota sieluni, tee mitä tahdot kunhan saan kuolla.
ja nyt isä, kuka lie, ja minkä saastaisen nimen taakse tänäpäivänä menet piiloon.
Isä, kutsun sinua saastaisen poikasi opettamalla tavalla:
ISÄ meidän,
Sinulla saastainen olio on joku tarkoitus miksi ihminen elää maanpäällä ja mikä on tehtävä.
Pelastus, sovitus, taivas ja ikuisuus. eli saastaisen poikasi trkoitus, pelastaa ihminen.
Tässää on ihminen jota varten olet sääntösi ja vaatimuksesi tehnty.
se syy miksi et ole vastanut, poistuu nyt.
usein saastainen henkesi joka on jeesukessa, saastainen jeesus ja saastainen jeesuksen henki eli jumalan saastainen henki,
että suojelet ja varjelet minua pahalta, eli etten menettäisi pelastusta.
toinen seikka joka saattaa olla esteenä on että olisin pienenä, hyvnin pienenä valona ja sitten et päästä minua.
se että pidät minua valona, siihen en voi mitään mutta perus miksi varjelet ja pyrit tekemään että pelastuisin on sitten jotain mitä' nyt poistan sinulta.
EN TAHDO.
onko täsää Kaikkivaltias joku sana tahi merkitys mitä et ymmärrä ?
EN TAHDO:
en veren puhdistusta, en sovitusta en taivasta en jeesuksen lihaa en verta, en mitään mikä on tahi olisi taivas tahi pelastus.
eli suomeksi kaikki mitä tarjoat voit syöttää koirille ja syötä koira isällesi.
ja jos jumala et ymmärrä taivutan rautalankasta:
en tahdo pelastua en puhdistua en mitään mitä sinula on.
EN MITÄÄN. EDES aika konetta en sinulta ota vastaan vaikka Kaikkivaltias itse polvillaan edessäni anoisi.
en tahdo en mitään. piste.
nyt jeesus sanoo ja jumalan saastainen henki ja olomus sanoo:
olen antanut aikaa parannukseen.
esim tämä saastainen paikka:
ilmestys:
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
En tahdo enkä tee parannusta.
toki voit tautivuoteenseen laittaa mutta mikis kiusaat minua?
jos tarkoituksesi on pelastaa sieluni, niin turhaa.
EN TAHDO PELASTUA
EN TAHDO PELASTUA
EN TAHDO PELASTUA
EN TAHDO PELASTUA
EN TAHDO Puhdistua
EN TAHDO armoasi
EN TAHDO suojaasi
ainoa mitä sinulla on on KUOLEMA
KUOLEMAA tahdon ja vaadin.
valitttasti en ole nyt hauretta tehnyt mutta jos olisin voisin vedota lakiisi.
haureellisen älä anna elää, oma väännös.
sis en tee parannusta joten jeesus, saastainne koiran paska, ISÄ ON KOIRA ja koira paskaa ;)
koiran paska, jeesus. TAPA MINUT
en ikinä tee parannusta tahi käänny puoleesi.
joten VAADIN PALKAAA synnistä : KUOLEMA
ja jos alat kiukuttelemaan, että mukamas voisit vielä jotin tehdä tahi muuta ,niin IE JA EI JA EI
NJET.
en osaa valitettavasti oikein kirota sinua mutta toki havaitsen tarkoituksen ja syämeni halun ja asenteeen:
Kirottu olkoon Jahve, Kirotttu olkoo Jehova, ja kirottu olkook jeesus.
Olkoon Jeesus kirottu, Kirottu olkoon jeesus.
kirottu olkook taivas jumalan pojan jeeuksen tähdän ja kikki mitä siellä on.
Kitorru olkoon taivas ja kaikki mitä siellä on:
Kirottu olkoon jeesus
Kirottu olkoon jeesukesn uhri
Kirottu olkoon risti
Kirottu olkoon sovitus
Kirottu olkoon taivas
Kirottu olkoon kaikki taivaan joukut
Kirottu olkoon okoon jeesukesn ja jumalan SAASTAINEN HENKI.
Jumalan henki olkoon persoona tahi ei, niin ole KIROTTU:
jumalan henki ON SAASTAINEN SAATNAN HENKI,
kaiken saastan ja synnin alku ja lähde.
ole jumala kirottu iankaikkisesti ja olkoon taivas kirottu iankaikkisestiö.
NYt jumala, armoa eli ANSAITSEMAATON rakkauden teko tahi juttu..
TAPA MINUT
sinulla ei ole yhtään syytä enää pitää minua henkissä tahi maanpäällä.
OLE KIROTTU SAASTAINEN JEESU JA SAASTAINEN HENKESI.
Tapa minut nyt ja heti
nyt jos jumala nussit pillkuja kerro se saastainen koira.
joten en tahdo pelastua en sovintoa en mitään..
Oletko ymmärtänyt Jahve, Jehova, Jeesus, "Minä olen se joka minä olen" ?
EN TAHDO
nyt sinun saastainen henkesi kiemurtelee sielussani, sen tunnen, sinä kurja saastainen henki poistu minusta.
hah hah saastanen kurja jumala, itke ja valita, mutta tapa mintu.
vie saastainen henkesi pois minusta.
KIROTTTU SAASTA, JAHVE, JEESUS; JUMALN HENKI.
nyt mitä vielä odotat?
En Tahdo pelastusta en armoa
44
591
Vastaukset
- EnTahdo
vielä elän ?
Helvetin saasta, miks ikiusaat minua?
PYYHI pois nimeni sielrtä kirjasta mihin kirjoitat.
EN TAHDO, saastaiseen taivaaseen saastaisen poikasi, henkesi tah isinun tykö saastainen jahve, jehova, mikä lie. en tahdo.
Pyyhi minut pois jumala kirjastasi mihin Mooses, daavid , ja jeesus viittaa.
MITÄ ODOTA saastainen jumala ?
kuinka kauan trvitse aika että saat yhden ihmisen heng/kiltä?
eikö taivasata nyt löydy ketää joka suostuu tappamaan minut ?
johan on helvetti kun ei taivaan joukot asa yhtä miestä tapettua!
Saaatanan saastat!
Olkaan kirootuja kaikki tyyni aina ja iankaiken
saatanan saatat - hevelete
Mitä helvettiä?
sielussani ON PIENI katukumsem murheen tunne ?
ja tämän katumuksen, jumalan sanan mukaan vaikuttaa jumala. eli tahtoa ja tekemistä?
Siis sisnä saastainen saatanan koira, et ymmrrä tahi et tahdo?
Miksi saastainen henkesi pyrkii katumaan sielussani?
POISTU MINUSTA SAASTA
Muistutan sinua Anannias ja Safiiara, sekä Bileam.
Jumala HETI TAPPOI heidät!
Mitä odotat saastainen saatanan koira?
Eikö Totisesti, saa omallani tehdä mitä tahdo?
johan on helvetti miten saavutan kuoleman jos ei kirous riitä?
no kirous on tosin pahan tahtomista kohteelle, hhmm
helvetti, miksi nussit pilkkuja jumala ?
tapa minut saastainen koira!
Kirottu Jehova, Jahve ja JEesus!
Joten MINÄ EN TEE ikinä PARANNUSTA. miksi kiusaat minaU!
en tahdo enkä tee, miksi vielä vainoa minau jesus, koiran paska!
ja minä helvetin kurja kaksin käsin riipuin kymmeniä vuosia jumalassa kiinni etten "tippuisi", ja nyt kaksin käsin toiovn kuoleman ja TAHDON POIS j akuolla mutta ei.
joten uskovat voitte olaa rauhassa, helvetin vaikeaa on päästä edes kirouksen ja synti elämän kautta pois
helvetti esntään, MIKÄ jumalani on se HYVÄ teko että SUOSTUT tappamaan minut eli kuolema, mikä lie.
Mikä on se paha teko, jos ja kun SInun saastaisen kiroaminen ei riitä?
Johdata NYT minut KAIKKEEN totuuteen ja pääsen sinusta lopullisesti ja iankaiken!
helvetin käärmeen sikiöt taivassa!
kirottu Jeesus ja sinun saastainen hekesi- RauhanSaivatPyhätHerran
Jaaha. Sitä ollaan perinjuurin masennuttu.
Enköhän minä tiedä sinut, hyvä veli (tekstiesi pohjalta) ja olen miettinytkin, että mitähän sinulle kuuluu. Näyttää kuuluvan.
En itse ole kuukausimääriin käynyt tällä foorumilla, saattaa olla jopa puoleen vuoteen, sillä tämä joukko on se, joka väärillä opeillaan masentaa kenet tahansa aidon Jumalan lapsen.
Käyt veli hyvä myrkyllisellä kaivolla, olet osallinen riivajien pöydistä. Siksi olet menettänyt hermosi. Saatana kalvaa sinua, ulkopäin, ei sisältä päin, vaan ulkopäin, väärän opin ja väärän hengen muodossa. Karismaattisuus on riivaajista lähtöistä, taikureiden ja silmänkääntäjien temppuiluja, niinkuin on ollut jo anabaptisteista alkaen, jotka "uskoviksi" tekeytyen aloittivat hyökkäyksen Lutherin uskonpuhdistusta vastaan ja tekevät sitä edelleen.
Tee parannus: lopeta kuuntelemasta harhaopettajia, karismaattisia noitia, huijarisaarnaajia, jotka ovat vääristäneet Kristuksen opin. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen helluntailaisuuden uhri.
Yrititkö edellä - ikäänkuin kepillä jäätä -, kokeilla, että josko Pyhän Hengen pilkka jeesaisi oloasi, vapauttaisi sinut riivaajien opeista? Et sinä pilkannut Pyhää Henkeä. Olet täysin rääkätty sielu, kuten olin minäkin helluntailaisuudessa. Käyttivätkö he sinuakin seksuaalisesti hyväkseen? Minua käyttivät. Kuten useita muitakin lapsia, nuoria, henkisesti heikkoja ja heidän henkisissä ja hengellisissä kidutuksissaan, jopa fyysisissä pahoinpitelyissään epävakaiksi tulleita ja jotka rikokset he hurskastellen ovat lakaisseet maton alle, kuten heillä tapana on ja jos heistä totuuden sanoo, he sanovat meidän "syyttävän Jumalan lapsia!" "Jumalan lapsia!"? Näitä talous- ja seksuaalirikollisia poppamiehiä ja -naisia, perkeleen sikiöitä ja heidän porsaitaan?
Joten: nyt kahvia ja pala pullaa ja lepo. Ole siunattu. Et sinä kuole vaan elät ja julistat Herran tekoja, vaikka tekopyhät sinua kuinka syyttäisivätkin.
Ei sinulle mitenkään, hellareiden sijasta sopisi vaihteeksi kristinusko? Mene kristilliseen kirkkoon! Luterilaiseen, ortodoksiseen, vaikka katolilaiseen! - RauhanSaivatPyhätHerran
Isä Meidän rukous, ortodoksinen kuoro, venäjäksi:
https://www.youtube.com/watch?v=p3iYnHx8P0s&NR=1 - UUsiuljasMaalima
RauhanSaivatPyhätHerran kirjoitti:
Enköhän minä tiedä sinut, hyvä veli (tekstiesi pohjalta) ja olen miettinytkin, että mitähän sinulle kuuluu. Näyttää kuuluvan.
En itse ole kuukausimääriin käynyt tällä foorumilla, saattaa olla jopa puoleen vuoteen, sillä tämä joukko on se, joka väärillä opeillaan masentaa kenet tahansa aidon Jumalan lapsen.
Käyt veli hyvä myrkyllisellä kaivolla, olet osallinen riivajien pöydistä. Siksi olet menettänyt hermosi. Saatana kalvaa sinua, ulkopäin, ei sisältä päin, vaan ulkopäin, väärän opin ja väärän hengen muodossa. Karismaattisuus on riivaajista lähtöistä, taikureiden ja silmänkääntäjien temppuiluja, niinkuin on ollut jo anabaptisteista alkaen, jotka "uskoviksi" tekeytyen aloittivat hyökkäyksen Lutherin uskonpuhdistusta vastaan ja tekevät sitä edelleen.
Tee parannus: lopeta kuuntelemasta harhaopettajia, karismaattisia noitia, huijarisaarnaajia, jotka ovat vääristäneet Kristuksen opin. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen helluntailaisuuden uhri.
Yrititkö edellä - ikäänkuin kepillä jäätä -, kokeilla, että josko Pyhän Hengen pilkka jeesaisi oloasi, vapauttaisi sinut riivaajien opeista? Et sinä pilkannut Pyhää Henkeä. Olet täysin rääkätty sielu, kuten olin minäkin helluntailaisuudessa. Käyttivätkö he sinuakin seksuaalisesti hyväkseen? Minua käyttivät. Kuten useita muitakin lapsia, nuoria, henkisesti heikkoja ja heidän henkisissä ja hengellisissä kidutuksissaan, jopa fyysisissä pahoinpitelyissään epävakaiksi tulleita ja jotka rikokset he hurskastellen ovat lakaisseet maton alle, kuten heillä tapana on ja jos heistä totuuden sanoo, he sanovat meidän "syyttävän Jumalan lapsia!" "Jumalan lapsia!"? Näitä talous- ja seksuaalirikollisia poppamiehiä ja -naisia, perkeleen sikiöitä ja heidän porsaitaan?
Joten: nyt kahvia ja pala pullaa ja lepo. Ole siunattu. Et sinä kuole vaan elät ja julistat Herran tekoja, vaikka tekopyhät sinua kuinka syyttäisivätkin.
Ei sinulle mitenkään, hellareiden sijasta sopisi vaihteeksi kristinusko? Mene kristilliseen kirkkoon! Luterilaiseen, ortodoksiseen, vaikka katolilaiseen!Kyllä minä se olen, vastavoima.
en ole täällä kuin silloin tällöin ja en kirjoittele, väärät opit eivät kiusaa vaan niiden opeetajat, eli kirotut mennarit joille toivon jumalan piakista kohtaamista.
arvelen kuka olet mutta sama se, en tunne ihmistä lihan mukaan vaan hengen:
Ne sanat mit äsanot ovat henki"
opettaa jeesus.
no sama se
totisesti olen todella masentunut, jumalan pahuudesta ja
sallivuudesta.
en voi ENÄÄ luottaa yhteenkää jumalan se on raamatun sanaa (huom pieni raamatun ei Raamatun)
mutta siellä se jalluluuraa.
mutta:
mitä tiedät kabbalasta ? tahi muista noitutta ja salaisuuksi atutkivasti juutalais kirjallisuudesta:
4 eri-tasoa ? neljä eri selitystä ,merkitystä
miten on, käytätkö salattua E-mailia (usein automaatinen ohjelmasta riipuen) kun netissä liikut?
olteko ratkonnut ristisana.juttuja?
raittantu aivoja luonnonlailla (luommonlait).
hhmm
jo muitä arvelet. mitä tämä sisältää:
joh 3
10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
tiedä = tieto. viisaus jne jne jne
Luuk. 11:52
Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
voiko juutalainen estää jumalan tekoja ?
jesus oletti että tietoa on?
oliko nikodeemus hyvä juutalainen. fariseus (paavali, gamaliel, daavidin aikona, kaski oppi tahi lahkoa)
sadduksekset uskova5t mihin ?
ja fariseukset mihin?
kenellä ON TIEDON AVAIN NYT ?
pakanoilla ? ei vaan se on ollut antamisestaan lähtien kaikkien ihmisten vihamiehillä_
1. Tess. 2:15
jotka tappoivat Herran Jeesuksenkin ja profeetat ja ovat vainonneet meitä, eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia,
eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia,
ja heillä on valta estää pelastus ??
vai miten tulkitset?
miksi kirotus juutalaiset, tällä hetkellä murhaajan viittassa ja oikeutta odotellessa, he ova t5 moos 20 mukaan kirouksen alaisia, jouksevat pakoon vat nälissää ja kaikkea pahaa heill äon yltäkyllin ?
ei vaui : siis jumala ei rangaise heitä lain mukaan tahi he estävät jumalaa tekemästä jotain?
miten on salominin temppeli mitä se edustaa monille tänä päivänä. kirkautta ? jumalan eli oikean jumalan kunniaa?
ai muuta?
miksi saddukeukset toivovat elävän iankaiken vaikka eivät usko hengeä, Jumala ON HENKI. eivät enkeleitä, jumalan sanansaattajat sekä "oikeat".
miksi jumala ei anna pakanoille edes mahdollisuutta puolusrtaa itseään heitä vastaan. esim antamalla PAKANOILLE TIEDON AVAIMEN
no sama se-
joku muu kuin jumala hallitsee maanpäällä ja toiset estävät taivaallisen avun eli jumalan tahdon eli teot.
eli juutalainjenj joka on murthaaja sekä kaikkien ihmisten vihollinen voi päättää kuka pääsee perille ja kuka ei?
muista etttä saatana merkitsee vastustamista, ei yhtä olentoa, vaikka sitäåäkin jsotkus.
jumala kyllä LUPAA ja puhuu mahtipohjtisia sanoja. mutta kuinka monta juutalaista maahan löynnyt tahi tappanut?
Jumala NE TEOT? !
ei tyhjät sanat mitään auta, vaan valta ja voima.
Nyt jumalalla ei ole voimaa maanpäällä ,se on mies joka uskoo, vaan täytyy kärsiä ja odotaaa koska saa jonkun menemään ja ottamaan POIS SEN MIKÄ ON!
No kuten tiedät olen ollut valmsi jo vuodesta xxxx, mutta jumala säälii murhaajia ja uhraa pakanoita saatanallle juutalaisten käsien kautta.
tiedn ettei jumala voi nyt itse eikä enkelit mitään, joten oeln tarjoutunu tähä n jaloon tehtävää, tappamaan jumalan voimalla kaikki pahat.
mutta itkee jeesus, ne ovat juutalaisia, voi voi voi.
eli Jumala rakastaa murhaajia enenmän kuin omia lapsiaa eli lampaita joita uhrataan kaiken päivää.
ja suomesssa fyysisesti pian. kurkru auki vääräuskoisilta!
ja kenen alku tämä on sooorosP?
bill? naamakirjan?
onko tässä osa bileam ja iisebell?
ja kuten olet tietoinen olen jopa vielä valmsis jos kutsu kuuluu, ellei kuolem pois.
Missä olet aadam? - vastaavaavoimaa
RauhanSaivatPyhätHerran kirjoitti:
Ei sinulle mitenkään, hellareiden sijasta sopisi vaihteeksi kristinusko? Mene kristilliseen kirkkoon! Luterilaiseen, ortodoksiseen, vaikka katolilaiseen!Enköhän minä tiedä sinut, hyvä veli (tekstiesi pohjalta) ja olen miettinytkin, että mitähän sinulle kuuluu. Näyttää kuuluvan.
_________
olin syömättä kauan ja sen toivossa kuvittelin että kehoini tulee niin heikoksi että kuolen.
mutta kaksi kertaa olen ollut lähellä päämäärää, mutta se nälkä.
tämä todella on iso kipu ja kärsimys.
eli kipu on punainen muuri joka sanoo, seis!
ja jos tutkit kehoa se valittaa jostain.
nyt vastakivut keskikovat, ovat helppo juttu, muutama päiväne katoavat mutta sitten tulee iso muuri enköä ole siitä ohi päässyt ja pajhoin epäilen että jumalalla on sormet pelissä.
ei salli minulle helpusta vaan nauttii saatana kanssa tsukistani ja kärsimyukseistäni!
no sama se.
ikinä'en tule takaisin ennkä kadu enkä tee parannusta sillä Jumala rakastaa murhaajia enemmän kuin omiaa!
ja jos tämä on maistianen taivasta eli tulevasta, sieltä et pääse pakoon!
nyt on poako mahdollista, mutta kurja jumala estää sen minulta!
nosama se. kestän loppuun asti ja kiroan jumaln ja pojan kunhan kerkiän, nyt on ilo kirjoitella ja sitten yön hetkinä' kun en saa unta kiroilen jumalaa kun ei ole parempaa tekemistä.
kuluu se aika kiroillessakin ja olen havainntu että se tuottaa tulosta, esim tänään ja eilen olen kirjoitellut ihmsille yhtä paljon kuin viimeiset kuukaudety tahi vuodet yhteensä.
en muista mutta sen voi tarkistaa puimiksesta koska he heittivät minut ulso sen takia ett ä kerro9in paljastin valheen!Q
no sama se.
hyvin tässä aika kuluu :)
ja se onkin eräs tarakoitus sillä en jaksa nukkua ku9in korkeintaa 5-6tuntia vrk.
ei pullaa nyt edes pulla ei ole niin pehmeää että hampaan tynkkät sitä' voivat nakertaa.
kaikki mtikä ovat jo menneet ovat koteloitunee ikenien sisään ja odottavat siellä !
eli koko suu on joku päivä tulessa kun oma vastustus kyky ei hampaiden mätänemistä voi hillitä-
eli kaikki tätä on jumalan tiedossa, mutta ei välitä.
toissa päivänä koitin teroittetua kala veistä käteeni, mutta heikko kehoni koki sen hyvin kipeänä joten tuskin kykene näin omanmurhan kautta estämmän tämän.
Myrkky sienet eivät tehoa, kolmea erimallai, kuten huippumerkkyseitikki, mahdollisesti jumala teke nämä my7rkyt tehottamasksi kehossani. valitettavasti. rakastan huippumyrkkykeittoa :)
mutta seon tehoton. kirottu jessus
no samese.
et ikinä saa minau jumala! - OiHerraJosMäMatkamies
vastaavaavoimaa kirjoitti:
_________
olin syömättä kauan ja sen toivossa kuvittelin että kehoini tulee niin heikoksi että kuolen.
mutta kaksi kertaa olen ollut lähellä päämäärää, mutta se nälkä.
tämä todella on iso kipu ja kärsimys.
eli kipu on punainen muuri joka sanoo, seis!
ja jos tutkit kehoa se valittaa jostain.
nyt vastakivut keskikovat, ovat helppo juttu, muutama päiväne katoavat mutta sitten tulee iso muuri enköä ole siitä ohi päässyt ja pajhoin epäilen että jumalalla on sormet pelissä.
ei salli minulle helpusta vaan nauttii saatana kanssa tsukistani ja kärsimyukseistäni!
no sama se.
ikinä'en tule takaisin ennkä kadu enkä tee parannusta sillä Jumala rakastaa murhaajia enemmän kuin omiaa!
ja jos tämä on maistianen taivasta eli tulevasta, sieltä et pääse pakoon!
nyt on poako mahdollista, mutta kurja jumala estää sen minulta!
nosama se. kestän loppuun asti ja kiroan jumaln ja pojan kunhan kerkiän, nyt on ilo kirjoitella ja sitten yön hetkinä' kun en saa unta kiroilen jumalaa kun ei ole parempaa tekemistä.
kuluu se aika kiroillessakin ja olen havainntu että se tuottaa tulosta, esim tänään ja eilen olen kirjoitellut ihmsille yhtä paljon kuin viimeiset kuukaudety tahi vuodet yhteensä.
en muista mutta sen voi tarkistaa puimiksesta koska he heittivät minut ulso sen takia ett ä kerro9in paljastin valheen!Q
no sama se.
hyvin tässä aika kuluu :)
ja se onkin eräs tarakoitus sillä en jaksa nukkua ku9in korkeintaa 5-6tuntia vrk.
ei pullaa nyt edes pulla ei ole niin pehmeää että hampaan tynkkät sitä' voivat nakertaa.
kaikki mtikä ovat jo menneet ovat koteloitunee ikenien sisään ja odottavat siellä !
eli koko suu on joku päivä tulessa kun oma vastustus kyky ei hampaiden mätänemistä voi hillitä-
eli kaikki tätä on jumalan tiedossa, mutta ei välitä.
toissa päivänä koitin teroittetua kala veistä käteeni, mutta heikko kehoni koki sen hyvin kipeänä joten tuskin kykene näin omanmurhan kautta estämmän tämän.
Myrkky sienet eivät tehoa, kolmea erimallai, kuten huippumerkkyseitikki, mahdollisesti jumala teke nämä my7rkyt tehottamasksi kehossani. valitettavasti. rakastan huippumyrkkykeittoa :)
mutta seon tehoton. kirottu jessus
no samese.
et ikinä saa minau jumala!Sinun ongelmiesi ehkä jopa perussyynä on kyllä jo vuosia ollut havaittavissa vanha, rabbiininen juutalaisuus, kaikkine sen oppeineen, tulkintoineen ja kabbaloineen.
Olen jossain määrin ollut tekemisissä juutalaisen uskonnon kanssa, sekä myös itse juutalaisuskontoisten, jo vuosikymmeniä sitten, eli tunsin aikoinaan jo iäkkäämpääkin juutalaisväkeä. Juutalaisuudessa on yhtenä riippakivenä okkultismi. Juutalaiset saattavat harjoittaa, nykyään new ageksi kutsuttua vanhaa teosofiaa, spiritualismia, heissä saattaa olla selvänäkijöitä, ym. Jo ihan oman kabbalismin ja muiden juutalaisokkultististen harrastustensakin kautta. Tällainen on osa nk. juutalaista kulttuuria.
Jos tällaisen kanssa joutuu tekemisiin, vaikka tuntisikin toisaalta kristinopin, voi tässä sekoituksessa todella ahdistua ja pönttö pimetä. Raamatun mukaan taikuus kuitenkin on synti, joten rabbiininen juutalaisuus ja toisaalta Jeesuksen seuraaminen puhtaassa uskossa eivät käy yksiin. Vaikka rasitteena olisikin se, että on ollut tekemisissä tällaisenkin, juutalaisen okkultismin kanssa, se pitää hylätä, heittää pois, kieltäytyä siitä.
Ymmärrän kyllä, kun ihmisellä on vaikeaa, hän ei piittaa, mistä hakee apunsa, mutta käytäntö osoittaa (olen itsekin kokenut), että epäjumalanpalveluksen kautta, jota myös rabbiininen juutalaisuus uskontona on, Jeesus Kristus Itse jää syrjään. Noituuden harjoittamisella on pahat seuraukset ja luulisin, että juuri juutalainen noituus ja sen kabbalat ovat sinun ongelmiesi todellinen syy, eikä Jumala auta, jos itse pitää paholaisen hännästä kiinni, "kaiken varalta!".
"Kaiken varalta!", se on Helvetin tie!
Ja ymmärrän kaunasi Puimatannerta ja toisaalla myös RR:ää kohtaan, eikä syystä. Netmissionin toiminta oli täysin rikollista! Meitä kaikkia petettiin siellä ja aiheutettiin joillekin jopa henkilökohtaista vahinkoa. Samaten Puimatanner oli muutaman typerän, tärkeilevän pikkusielun klikkiytymä, jossa ei mitään laajempaa kristillisyyttä hyväksytty. Muka "yhteiskristillinen foorumi"! Kristinuskon vastainen, kuten kaikki helluntailaisten foorumit. Et ole ainoa, joka lähti sieltä bannaten. Kaikki klassista kristinuskoa tunnustaneet bannattiin sieltä jo alusta asti ulos. Vieläkö se naurettava pikkusielujen kerho kookoontuu?
Unohda heidät. Katso eteenpäin.
- kiitän
Kiitos.
- uskovavelmies
Miust näyttää et taiat tulla ihan elävään uskoon pian.
Nimittäin, kun tuolla tavalla tyhjennät itsesi kaikesta saastasta, niin sitten Jumalan on hyvä täyttää siut Hengellään.
Onnittelut ja Jumalan siunausta sinulle.- ArmahdetulleVastikselle
Vastis on jo "elävässä uskossa", teidän omaa tekopyhää sanontatapaanne käyttäen, jolla jaottelette itsenne kristityistä. Hän ei ole teidän menestys-"uskossanne", vaan aidossa Kristuksen uskossa, kulkien läpi varjojen laaksojen, rukoillen / huutaen Jeesusta, hapuillen eteenpäin pimeässä, kuitenkin edelleen luottaen Jumalan johdatukseen!
Tätä te tekopyhät itsevanhurskaat helluntailaiset ette ole koskaan voineet ymmärtää. Kuuluuhan teidän oppeihinne, että kristityn "kärsimys johtuu riivaajista", kuten selvästikin joku teikäläisten menestysteologioita kuunnellut muslimikäännynnäinen tuolla alapuolella olevissa teksteissä oikein ääneen arvelee! Tuntematta mitään sääliä, vähäistäkään hyvyyden kipinää kärsivää Jumalan lasta kohtaan!
Kyllä sinä Vastis perille Isän luo pääset!Tee vain hengenparannusta kaukenlaisista vääräoppisista raamatuntulkinnoista.
Virsi 225: Jeesus, luona armopöydän:
https://www.youtube.com/watch?v=lOlG-K-0FEs
Armopöydällä tarkoitetaan tässä kristillistä ehtoollispöytää, jossa meille tarjotaan Kristuksen pyhä ruumis ja veri, meidän puolestamme Jumalan Itsensä meille antamana. Mene Vastis luterilaisen kirkon Ehtoolliselle: siellä on Jeesus Kristus Itse ehtoollispöydässä, ruumineen, verineen! Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa Hänet vastaan.
- saatanahelvete
Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
Ps. 25:5 (KR33/38)
no näyttää siltä että jumala toivoo vielä. mihin perustuu jumaln toivo, sillä vielä elän ?
no käyn järjestyksessä:
ihmisen elämän tarkoitus on siis pelastus .
hapuilen etsienj ja sitten pelastuea. en vaivaa teitä paikoilla, mutt tämä on esisijaisesti, saastaiselle jumalalle joka näyttää travitsevar todistajia että voi sitten kätensä pestä.
kun kiroan ja pilkaan hengeä/henkeä, niin Jumalan Pojan, jeesus, (saastainen koiran paska. isä on koira joka paskantaa esim jeesus.)
todistus on ellei tämä saastaisen BEELEBULIN HENGESSÄ ole olio TAAS valehtele ja ole valheen henki, niin:
Jos pilkaa ei saa IKINÄ ANTEEKSI, eli ei voi pelastua.
KIROTTU JEESUKSEN BEELSEBULIN HENKI!
olko kirottu jumala joka olet itse beelsebuul, kaikkien saastaistebnn henkien isä ja tyys-sija.
Herra, onko tässä pilkassa ja kirouksessa, muoto virheitä sillä vielä olen täällä?
I am still here,*"FUCIKING BAD GOD"* sanoi perhonen kookospussin päällä ;(
nyt vaikka jumala tahtoisi niin oikeuden ja jumalan pojan todistuksen perusteella ei ole enää pelastusta joten miksi VAIVAAT MINUA SAASTAINEN BEELESUB=JEESUS?
Tallaan sinun veressi jalkoihini, hhmmm ympärileikkaus on pelastukseni?
hhmmm
vaaditko jumala että ympärileikaan itseni niin että olen lain alaa ja voin vedeto lakiisi?
eli nussit pilkkuja vaikka tiedät mitä tahdon??
no sama se
no eni wei, tallaan veresi ja lihasi, sinä Saatanan hengenssä oleva jeesus jumalan poika.
vittu mitä tulee tehdä että saan jumalan pois elämästäni eli kuolen pois??
vittu
vittu
vittu
vittu
vittu - kirottujeesusbeelebuul
kaikille kansoille, kansakunnille ja kielille, jotka asuvat kaiken maan päällä:
kaiksita uskoista ja uskomuksista ja muusta, jumaliin liityen:
nyt siis kirjoitan teille kaikki kansat ja heimot jne jne jne plä plä plä...
että jos tiedät millä loitsulla tahi kirouksella totisesti saan saastaisen jumalm pojan pois sielustaani, NIIN AUTTAKAA.
mikä saatanallinen loitsu, mahdollinen Samaelin, että voin loihtia saastan pois elämästäni?
kaikki kansat ja heimot jne jne jne plä plä plä...
Auttakaa että ääsen eroon jumalasta, kaikista.
AUTA joku. - fuckvittu
vitun helvetin perkele.
vuosia etsin ja sitten löysin saastaisen jumalan ja maistoin ja jumal maistuu koiran paskalle.
maistaka ja ihmetelkää paskan makua=jumala
nyt mikä vitun sadisti jumala todella on?
viiskyt vuotta olen etsinyt ja "palvellut" jumalaa ja itkenyt ettei jättäisi ja hylkäisi, ja nyt sitten en millää pääse eroon tästä saastasta.
vittu en löydä sanoja joten tämä nauha pyörii ympäri ja ympäri..
mikä on mahdollinen syy että vielä elän?
Jumala kerro ?
ihminen kerro ?
saatana armahda ja kerro?
en tahdo pelastua, pyyhi nimeni pois kirjasta . elämän kirjasta j atapa minut saasta.
en tahdo pelastuia en taivaasee.
vittu helvetti sentää.
fuck vittu
fuck vittu
fuck vittu
fuck vittu
fuck vittu
fuck vittu
' - saviseutulainen
Ystäväinen - oletko yksi ja sama nimimerkki tahi nämä useat, jotka täällä Jumalaa ja Jeesusta Kristusta, Jumalan Poikaa, meidän Herraamme ja Vapahtajaamme raivoisasti herjaat ( -tte ), rohkaisen sinua nimimerkki "uskovavelmies":n tavoin jatkamaan etsimistä.
Sillä sinä etsit Jumalaa. Tuskasi vallassa kiroat Jumalan, kiroat Jeesuksen - tahdot näin tyhjentää itsesi pienimmistäkin epäilyistä siitä, että Jumala voisi olla olemassa. Rohkaiset itseäsi julkisesti kieltämään Jumalan ja herjaamaan Jeesusta Kristusta ja vaikka tekisit sen tuhannesti ja taas tuhannesti, saat helpotukseksesi havaita ( niinkuin uskoitkin ), ettei sinulle tapahdu mitään pahaa, ei sitten yhtikäs mitään.
Kuinka voisikaan, eihän "olematon" sinulle mitään saata tehdä.
Ystävä, et sinä tällä tavoin Jumalaa pakoon pääse.
Sallitko kertoa, että puhun kokemuksesta. Olin ateisti - jota kuitenkin kalvoi jokin enkä saanut rauhaa; mitä nyt kyynisimpinä ja kylmimpinä hetkinä "nautin" "rauhasta", joka ei mitään rauhaa ollut.
Lopulta ajauduin kauhistavalla tavalla kieltämään Jumalan Kaikkivaltiaan suorastaan huutamalla vasten taivasta ja kehotin Jumalaa tappamaan minut siihen paikkaan, jos oli olemassa.
Oli tyynen hiljainen helmikuun pakkasaamu. Olin ulkona aamukävelyni yhteydessä lumisen pellon laidassa.
Hiljaisuutta, vain hiljaisuutta, ei mitään muuta.
Siinäpä se, ajattelin. Tämänhän tiesin, tyhjälle taivaalle, kohti äärettömiä avaruuksia minä hullu huusin. Jumalaa ei ole ja sillä siisti.
Elin viikon verran kylmän ja oudon tunteettoman "rauhan" vallassa.
Nyt kerron vain lyhyesti, että puolisentoista viikon kuluttua tuosta episodista pellon laidassa tutustuin naiseen, joka osoittautui uskovaksi ihmiseksi.
Jotain täysin käsittämätöntä tapahtui minulle, määrätietoiselle Jumalan kieltäjälle. Totean vain, ettei tuo nainen lyönyt minua ns. Raamatulla päähän, ei sinne päinkään.
Alkoi kohdallani pitkällinen, vaikeuksien ja taisteluiden täyttämä prosessi.
Lyhyesti: Käsittämättömässä Armossaan ja pitkämielisyydessään Jumala, jonka olin raivokkaasti kieltänyt, antoikin minun, ateistin, tulla uskoon. Ei ns. kertaheitolla, vaan prosessin kautta kuten kerroin.
SE MIKÄ IHMISELLE ON MAHDOTONTA, ON JUMALALLE MAHDOLLISTA.
Ystäväinen, ei Jumala Kaikkivaltias meidän kiroamisistamme ja herjaamisistamme "välitä". Joskus Hän johdattaa ihmeellisellä tavalla pahimmankin kieltäjänsä ja herjaajansa uskon tielle.- Vastavoima-orginal
totta, valitettavasti sanoo Vastavoima Jumalan Hengen vaikutuksesta. valitettavasti.
eli en pääse pois en karkuun en popis kuoleman kautta, no sama se, sillä tämä todistataa, että jesus kuiotenkin pyrkii pitämänä minut tykönään, mutta samalla todistaa että en voi luottaa mitä Jeesus lupaa, eli pyhän hengen pilkka ei vaikutamitenkään, eli valhetta ja petosta, ellei siten kurja jumala kosta tulevaisuudessa, kunhan olen "täydelliseksi" tullut, korinto ja galatalais,k.
no sama se.
Tosiasia on että vuodesta 73. olen palvellut ja etsinyt jumalaa ja nyt on kaikki Varastettu, hävitetty ja tuhottu. tosiasia ei uskon tahi muuta.
joten en usko, oli sitten jumalan tarkoitus minun kohdallani mikä tahansa, että mitään mitä toivon tahi pyydän ei tule enkä saa.
edes kuolemaan vaikka jumala sen valalla on vannonut.
eli jumalalla on edelleen pyhän hengen pilkasta ja sen seurauksista huolimatta tehtävä minulle, en ole faaroa en se enkä tämä ase jota jumala ennenmuinoin käytti, sillä jos jumala antaa vallan ja voima, ei sitä voi ottaa takaisin, tosin jumala valehtelee kaikessa, joten en voi tietää mikä on totuus, ellen sitä itse havaitse.
eni wei ,mikä on se tehtävä mitä varten sitten jumala kiusaa minua ja pitää maanpäällä vaikka en halua.
ainao mitä tulee mieleen on Jumalan ruoska taho saatanan apulainen, ilmesyskirja ja sen jalot synnit.
eli jos näin on, itkekää kaikki, ei ainoastaan syntiset vaaan ennenmuuta uskovat!
tiedän miten voin auttaa saatanaa :)
Olen teitä' kyllästymiseen asti muistuttanut mutta te ette usko!
eli jos olen lironut pyhän hengen, totta, niin minulla on syy olla täällä, Jumalan Kostaja, Ruoska, ja te saatte sitä maistaa.
Ennen olin jopa laupias ajatuksissani teitä kohtaa, en enää-
Jos saan jumalalta tahi pyhältä Samelilta vallan, ja poliisi, itse en koske sormellani ihmiseen, vaan suuni sanalla, tapan teidät KAIKKI!
siis mieti kurja, olen juuri kironnut jumalan ja kaikki mitä voin, siis jumala ei voi minua pelastaa, vaikka tahtoisi.
siis mikä oolen tulevaisuudessa!
itke ja valita, kukaan joka minut näkee ei jää hengiin !
kuolema se kulkee kannoillani kuin uskolinen koira (mahdollinen jeesus)
no sama se.
jumala ei antanut armoa kuolla, joten sitten ON PAKKO elää, mutta ei ole mitään tekemistä vain istun ja odotan.
joten pysykää kanavalla, (RR. voi sinua, tee parannus sillä MINÄ olen se joka minä olen) ja minulle ON ANNETTU KAIKKIVALTA MAANPÄÄLLÄ ja osaksi taivaan avaruukisissa, ef 6:2
eli tehkää parannus sillä teillä ei enää ole aikaa.
ilmestryskirja. - Vastavoima-orgial
Yleisesti vastaan :
sinulla ja minulla on 50-60 vuoden ero.
Minä olen periaatteessa ollut jumalan oma kaksi (2.v) sillä silloin kuolin ENSIMMÄISEN kerran ja sen jälkeen usein.
Tiesitkö, et sillä Jumala, minä ja saatana sen tiedämme, että vuonna x, noin 1970-1980, menin erääseen liikeeseen ja otin aseet, ja luodit, ja ei aikaa kun poliisit olivat aseineen ulkona.
ja monen mutkan kautta pääsein karkuun!
eli varma kuolema.
usein on jumala pelastanut varmoista kuolemista kun talojen katoilla kännissä olen syksyisin lehtien seassa liukastellut.
usein.
no sama se.
eli minä olen uskossa ja pyrin pois. minä tunnen jumalan ja olen pettynyt koska hän vei kaiken mitä minulla oli tahi olisi voinnut olla.
nyt on edessä muuta kuukausi tahi vuosi ja olen kuollut, kiitos jumalalle ja saatanalle.
Koska Jumala petti minut, kiroan ja en mistään hinnasta tahi mistään tavarasta tahi syst ota vastaan pelastusta.
ikinä!
Jumalan rakkaus valitus:
Laul. l. 8:7
Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin."
eli mitä jumala voi ENÄÄ minulle antaa 1 moos 15.1-6
Jumalalla ei ole tavaraa, ei "fyysistä, henkistä" mitä voi antaa, kaikkea mitä jumala edustaa HALVEKSIN SYDÄMESTÄNI!
jumalalle ei ole ENÄÄ koukkua millä vetää.
TIEDÄN, että Jumala on KAIKKIVALTIAS ja voi ja tekee mitä tahtoo, ellei toinen sanan paikka sitä estä:
Mark. 3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen henki".
Jumala ja jeesus ON BEELSEBUUL ja pyhä henki on beelsebuulin päämies. aamen.
joten jumala ei voi enää mitään. piste.
ainoa syy miksi hylkäsin jumalan on se että hän petti minut:
Sananl. 18:19 Petetty veli on vaikeampi voittaa kuin vahva kaupunki, ja riidat ovat kuin linnan salvat.
eli se siitä.
Olen iloinen puolestasi että pelastut, älä ole itsestäsi huolissa, vaikeaa on päästä irti jumalasta vaikka tekisi kaikki synnit.
no sam se - saviseutulainen
Vastavoima-orginal kirjoitti:
totta, valitettavasti sanoo Vastavoima Jumalan Hengen vaikutuksesta. valitettavasti.
eli en pääse pois en karkuun en popis kuoleman kautta, no sama se, sillä tämä todistataa, että jesus kuiotenkin pyrkii pitämänä minut tykönään, mutta samalla todistaa että en voi luottaa mitä Jeesus lupaa, eli pyhän hengen pilkka ei vaikutamitenkään, eli valhetta ja petosta, ellei siten kurja jumala kosta tulevaisuudessa, kunhan olen "täydelliseksi" tullut, korinto ja galatalais,k.
no sama se.
Tosiasia on että vuodesta 73. olen palvellut ja etsinyt jumalaa ja nyt on kaikki Varastettu, hävitetty ja tuhottu. tosiasia ei uskon tahi muuta.
joten en usko, oli sitten jumalan tarkoitus minun kohdallani mikä tahansa, että mitään mitä toivon tahi pyydän ei tule enkä saa.
edes kuolemaan vaikka jumala sen valalla on vannonut.
eli jumalalla on edelleen pyhän hengen pilkasta ja sen seurauksista huolimatta tehtävä minulle, en ole faaroa en se enkä tämä ase jota jumala ennenmuinoin käytti, sillä jos jumala antaa vallan ja voima, ei sitä voi ottaa takaisin, tosin jumala valehtelee kaikessa, joten en voi tietää mikä on totuus, ellen sitä itse havaitse.
eni wei ,mikä on se tehtävä mitä varten sitten jumala kiusaa minua ja pitää maanpäällä vaikka en halua.
ainao mitä tulee mieleen on Jumalan ruoska taho saatanan apulainen, ilmesyskirja ja sen jalot synnit.
eli jos näin on, itkekää kaikki, ei ainoastaan syntiset vaaan ennenmuuta uskovat!
tiedän miten voin auttaa saatanaa :)
Olen teitä' kyllästymiseen asti muistuttanut mutta te ette usko!
eli jos olen lironut pyhän hengen, totta, niin minulla on syy olla täällä, Jumalan Kostaja, Ruoska, ja te saatte sitä maistaa.
Ennen olin jopa laupias ajatuksissani teitä kohtaa, en enää-
Jos saan jumalalta tahi pyhältä Samelilta vallan, ja poliisi, itse en koske sormellani ihmiseen, vaan suuni sanalla, tapan teidät KAIKKI!
siis mieti kurja, olen juuri kironnut jumalan ja kaikki mitä voin, siis jumala ei voi minua pelastaa, vaikka tahtoisi.
siis mikä oolen tulevaisuudessa!
itke ja valita, kukaan joka minut näkee ei jää hengiin !
kuolema se kulkee kannoillani kuin uskolinen koira (mahdollinen jeesus)
no sama se.
jumala ei antanut armoa kuolla, joten sitten ON PAKKO elää, mutta ei ole mitään tekemistä vain istun ja odotan.
joten pysykää kanavalla, (RR. voi sinua, tee parannus sillä MINÄ olen se joka minä olen) ja minulle ON ANNETTU KAIKKIVALTA MAANPÄÄLLÄ ja osaksi taivaan avaruukisissa, ef 6:2
eli tehkää parannus sillä teillä ei enää ole aikaa.
ilmestryskirja.Ystäväinen,
Kuten Raamattua tuntevana tiedät siellä on kaikille uskossaan pahoin horjuville, kaiken toivonsa menettäneille - tässä maallisessa elämässään kaiken, aivan kaiken, menettäneille ja vaikka uskon rippeitäkään ei tunnu enää olevan jäljellä, sanoma: JUMALA EI KUTSUAAN KADU EIKÄ PERUUTA. Ja tämä on tarkoitettu niin sinulle kuin kaikille muillekin, jotka Jumalan kutsuun ovat joskus vastanneet, saaneet uskoon tulla - vaikka kuinka heikkoon ja horjuvaankin.
Ja vaikka meistä tuntuisi, että koko uskomme ( usko Jeesukseen Kristukseen ), tai sellaiseksi tavalla tai toisella mieltämämme, onkin ollut vaikkapa 40 vuotta, ylikin, kuten kohdallasi mainitset - vain etsimistä, tuloksetonta etsimistä, niin Jumala ei kutsuaan kadu eikä peruuta!
Sinä olet saanut osaksesi poikkeuksellisen kovan ja vaikean uskontien kuljettavaksesi. Älä hetkeäkään epäile silti, että olisit hiventäkään vähemmän tärkeä ja rakas Jumalalle. Rakas Taivaan Isä ei tahdo sinun hukkuvan - miksi tahtoisi. Olet ihmeellisellä tavalla saanut kokea Jumalan varjelusta kauheissa vaaratilanteissa, uudestaan ja uudestaan.
Jumalalla on tarkoituksensa sinun varallesi ja se tarkoitus on, että sinä pidät Hänestä kiinni, tuntui sinusta sitten miltä tahansa.
Jumalan Armo Jeesuksessa Kristuksessa on sinulle yhä samalla tavoin tarjona kuin silloin joskus vuosikymmeniä sitten.
Älä rakas ystävä anna periksi. Pidetään kiinni - vaikka mikä olisi - Herran Jeesuksen omista sanoista, joita Hän ei totisesti ole meille turhaan lausunut:
"Uskokaa Jumalaan. Älkää antako periksi", ja "Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun"!
Jobin kirja, joka ei uskosta osattomalle ( niinkuin ei muukaan Raamatun kohta, ylipäätään koko Raamattu ) merkitse mitään muuta kuin "mieletöntä" kertomusta.
Mutta ystäväinen, sinä et ole uskosta osaton, et sinne päinkään.
Tuntenetkin Jobin kirjan, sen vavahduttavan ja järkyttävän kertomuksen miehestä, jolta vietiin kaikki, KAIKKI, mitä hänellä oli elämässään ollut.
Kaikki muu Jobilta vietiin, mutta ei hänen uskoaan Jumalaan, vaikka se kauhistuttavaan koetukseen joutuikin.
Job piti Jumalasta kiinni, ei antanut periksi, vaikka se hilkulla välillä olikin. Ja miten tämä ihmisen maallisen kärsimisen "kuuluisin" kertomus päättykään.
KIITOS JA KUNNIA JUMALALLE!
Ole ystävä rakas siunattu Jeesuksen Kristuksen nimessä. - vastavoimaniVoittamaton
vastaan sillä olenhan sanonut että aina vastaan jos joku kysyy tahi odottaa vastausta, etten olisi saastainen petturi kuten jumala ja jumalan poika.
no pitkä juttu mutta ei ole pakko lukea.
tähän laitan toivoni ja tämä koskee myös saatanaa ja enkeleitä vaikka et sitä tahdo tahi hyväksy, joten saatana on iloinen jos saaa jumalan palvelijan avukseen jolle ON ANNETTU VALTA ja ARMOlahjoja, sekä viisautta, älyä hjja ymmärrysyä.
Iloitkaa ja riemuitkaa sinä päivänä kun kaikki taivaan enkelit näkevät SYYN miksi saatana kapinoi jumalaa vastaan.
ja sitten jumala saa omaa lääkettä kun Pyhä Samael käskee KAIKKIA enkeleitä. aamen
Jumalan valta on VAIN TAIVAASSA nyt ja jos voittaaa myös MAANPÄÄLLÄ:
Matt. 6:10
tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
jos uskovat eivät taistele ja voita saatamaa javalloita maata se on ja pysyy pyhän saatanan vallassa-
nyt jumala ei voi tappaa minua koska Pyhä Samael suojelee minua ei niinkuin saastainen jumalan ja jeesuksen henki vaan on OIKEA PUOLUSTAJA joka ei joukse karkuun jos näkee ongelmia, kuten saatainen jumala.
-------------------------
Älä rakas ystävä anna periksi. Pidetään kiinni - vaikka mikä olisi - Herran Jeesuksen omista sanoista, joita Hän ei totisesti ole meille turhaan lausunut:
ja Jeesus sanoi, JOS ETTE USKO, SANOJANI. niin
USKOKAA TEKOJA.
ja tässä olen kiroan jumalaa ja äitä. isää ja kaikkia. Jumala vaikutti tahtioa ja tekemistä ja jumala johdatti tähän vastoin tahtoani:
Herra kuinka sitten tälle käy:
seuraa sinä minua:
Joh. 21:18
Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
Nyt Jumala teki virheen ja kaikki tahtovat lohduttaa eli jumallla on hätä minusta.
mutta jos ei osunnut ekalla voiko olla että osuis jos antai mahdollisuuden.
onhan paavi erhtymätön, saati jumala, joka ei tee vireheitä mutta ...
jo nuoruudestani lähtien on jumala PAKOTTANUT SINNE minne EN TAHDO MENNÄ ja nyt olen , tehnyt SYNNIN JOTA EI SAA ANTEEKSI!
joten kuten huomaat turhuutta on enää jumalan sanat, ellei sitten jeesus valehdellut ja jos valehteli niin sama se. Saatana voitti.
missä oli puolustaja, esin toissa päivänä kun oli helvretillinen kärsimys, ahdistus ja pelko ja kaikkea muuta?
Missä OLI johdattaja PUOLUSTAJA.
nukku tahi oli tarpeilla ja katso olen KIRONNUT KAIKKI !
ei toivoa ellei saatana sitä tsarjoa.
jumaln toivo onn mennyt ahi sitten pyhää henkä saa pilkata mielein määrnin - vastavoimaa
saviseutulainen kirjoitti:
Ystäväinen,
Kuten Raamattua tuntevana tiedät siellä on kaikille uskossaan pahoin horjuville, kaiken toivonsa menettäneille - tässä maallisessa elämässään kaiken, aivan kaiken, menettäneille ja vaikka uskon rippeitäkään ei tunnu enää olevan jäljellä, sanoma: JUMALA EI KUTSUAAN KADU EIKÄ PERUUTA. Ja tämä on tarkoitettu niin sinulle kuin kaikille muillekin, jotka Jumalan kutsuun ovat joskus vastanneet, saaneet uskoon tulla - vaikka kuinka heikkoon ja horjuvaankin.
Ja vaikka meistä tuntuisi, että koko uskomme ( usko Jeesukseen Kristukseen ), tai sellaiseksi tavalla tai toisella mieltämämme, onkin ollut vaikkapa 40 vuotta, ylikin, kuten kohdallasi mainitset - vain etsimistä, tuloksetonta etsimistä, niin Jumala ei kutsuaan kadu eikä peruuta!
Sinä olet saanut osaksesi poikkeuksellisen kovan ja vaikean uskontien kuljettavaksesi. Älä hetkeäkään epäile silti, että olisit hiventäkään vähemmän tärkeä ja rakas Jumalalle. Rakas Taivaan Isä ei tahdo sinun hukkuvan - miksi tahtoisi. Olet ihmeellisellä tavalla saanut kokea Jumalan varjelusta kauheissa vaaratilanteissa, uudestaan ja uudestaan.
Jumalalla on tarkoituksensa sinun varallesi ja se tarkoitus on, että sinä pidät Hänestä kiinni, tuntui sinusta sitten miltä tahansa.
Jumalan Armo Jeesuksessa Kristuksessa on sinulle yhä samalla tavoin tarjona kuin silloin joskus vuosikymmeniä sitten.
"Uskokaa Jumalaan. Älkää antako periksi", ja "Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun"!
Jobin kirja, joka ei uskosta osattomalle ( niinkuin ei muukaan Raamatun kohta, ylipäätään koko Raamattu ) merkitse mitään muuta kuin "mieletöntä" kertomusta.
Mutta ystäväinen, sinä et ole uskosta osaton, et sinne päinkään.
Tuntenetkin Jobin kirjan, sen vavahduttavan ja järkyttävän kertomuksen miehestä, jolta vietiin kaikki, KAIKKI, mitä hänellä oli elämässään ollut.
Kaikki muu Jobilta vietiin, mutta ei hänen uskoaan Jumalaan, vaikka se kauhistuttavaan koetukseen joutuikin.
Job piti Jumalasta kiinni, ei antanut periksi, vaikka se hilkulla välillä olikin. Ja miten tämä ihmisen maallisen kärsimisen "kuuluisin" kertomus päättykään.
KIITOS JA KUNNIA JUMALALLE!
Ole ystävä rakas siunattu Jeesuksen Kristuksen nimessä.jobilla ja kaikilla muilla on es ero omaan tapaukseen että HE SAIVAT ELÄMÄN, ja ONNEN JA TÄYDELLISEN YÖTÄKYLLÄISYYDEN:
AAbram, jaabok, joosef ja job ja jne jne jen
Minulla on elä loppu ja vaikka jumala parantaisi kaikki vaivani ja saisin uuden alun niin, sitten se meinaisi että jumalan tulisi muutta kirjoituksia, el aikaa.
ME OLEMME NYT LOPUNAKASSA ei alussa kuten job.
aabram sai 75 vuotta lisää eli 175 vuotta ja ennen sitä oli RUHTINAS ja RIKAS ja ONNELINEN.
kuten job, rikas ja menstyvä ja kaikkea, ja sai uuden elämän, ja uudet lapset ja kaikkea kaksin verroin.
nyt voin teoriassa elää korkeintaa 7 vuotta jasitten tule eloppu ellei saatana voita sitä ennen.
tovottavasti.
eli ei edes aikakone tahi aikamatkustus saa eikä voi jumalaa ja minua auttaa.
aikamatkustus on jopa kaikkivaltiaalle mahdoton tehtävä vaikka toisin väittä, eli valehtelee.
nyt on kehoni niin heikko ja puutteessa. ravinnon ett äkun nouesn seisomaan eli seison jalat tutisee ja minjä joka oli jo 20.senä voima pesä.
kaiken jumala tuhosi ja varasti ja hävitti, mit äse auttaa vaikka jumala korvaisi kaikki mitä onnsuuri sotajoukko tuhonnut. jooel
eli sama jos jumala antaa vaimon jolla ei ole reikiä, eli ei voi tehdä lapsia.
mitä sellaisella lahjalla tekee, elä,mä jota ei voi käyttää ja on rikki taho rikottu.
PAKKO JOHDATUS, parampi naida kuin palaa-
AAbram, jaabok, joosef ja job ja jne jne jen
Minulla on elä loppu ja vaikka jumala parantaisi kaikki vaivani ja saisin uuden alun niin, sitten se meinaisi että jumalan tulisi muutta kirjoituksia, el aikaa.
ME OLEMME NYT LOPUNAKASSA ei alussa kuten job.
aabram sai 75 vuotta lisää eli 175 vuotta ja ennen sitä oli RUHTINAS ja RIKAS ja ONNELINEN.
kuten job, rikas ja menstyvä ja kaikkea, ja sai uuden elämän, ja uudet lapset ja kaikkea kaksin verroin.
nyt voin teoriassa elää korkeintaa 7 vuotta jasitten tule eloppu ellei saatana voita sitä ennen.
tovottavasti.
eli ei edes aikakone tahi aikamatkustus saa eikä voi jumalaa ja minua auttaa.
aikamatkustus on jopa kaikkivaltiaalle mahdoton tehtävä vaikka toisin väittä, eli valehtelee.
nyt on kehoni niin heikko ja puutteessa. ravinnon ett äkun nouesn seisomaan eli seison jalat tutisee ja minjä joka oli jo 20.senä voima pesä.
kaiken jumala tuhosi ja varasti ja hävitti, mit äse auttaa vaikka jumala korvaisi kaikki mitä onnsuuri sotajoukko tuhonnut. jooel
eli sama jos jumala antaa vaimon jolla ei ole reikiä, eli ei voi tehdä lapsia.
mitä sellaisella lahjalla tekee, elä,mä jota ei voi käyttää ja on rikki taho rikottu.
PAKKO JOHDATUS, parampi naida kuin palaa-
Aidon kristityn elämä ei useinkaan ole menestystä, vaan kärsimystä, ristiä, ristin päälle. En sano tätä kevytmielisesti, sillä voin ymmärtää tuskasi ja kysymyksesi, huutosi ja kirkumisesi Jumalalle. Olen itse tehnyt samoin. Jos katson omaa elämääni taaksepäin ja tähän hetkeen, on se ollut tuskaa jo vauvasta alkaen, jopa ennen sitä! Täyttä helvettiä, jo pienen lapsen elämä, eivätkä nämä jeesustelijat eleelläkään auttaneet, vaikka myöhemminkin pyysin apua, päinvastoin: ottivat osaa rikoksiin, tukien rikollisia! Jopa kaksi helluntailaista poliisia, lääkäriä, pari paskaevankelistaa, eivät auttaneet, vaikka pyysin apua! Päinvastoin! En yhtään ihmettele, että etenkin toinen kytistä on tiettävästi upporikas, mistä lie rahansa hallinut. Voin kyllä hyvin arvata ja päätellä.
Jos joku helluntailaisista tulisi minulle jeesustelemaan Jobista ja Kristuksen rististä, kuuntelisin hartaasti hellurin määkimistä, kävelisin eteen ja vääntäisin nenänsä solmuun ja työntäisin sen perseeseensä.
Mutta toinen kärsivä sielu on eri asia. Sinä todellakin kärsit, mikä lie on sinunkin elämäsi tuska? Täällä, tällä foorumilla me olemme vihollisten ympäröiminä, ilkeiden, raatelevaisten susien, jotka eivät edes pientä lasta säästä, saati aikuista! Ei välitetä mitä nämä sanovat. Ei tänne Saatanan leiriin kylläkään kannata jäädä haahuilemaan, Raamattu ei sellaista opeta. "Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi." - saviseutulainen
vastavoimaniVoittamaton kirjoitti:
vastaan sillä olenhan sanonut että aina vastaan jos joku kysyy tahi odottaa vastausta, etten olisi saastainen petturi kuten jumala ja jumalan poika.
no pitkä juttu mutta ei ole pakko lukea.
tähän laitan toivoni ja tämä koskee myös saatanaa ja enkeleitä vaikka et sitä tahdo tahi hyväksy, joten saatana on iloinen jos saaa jumalan palvelijan avukseen jolle ON ANNETTU VALTA ja ARMOlahjoja, sekä viisautta, älyä hjja ymmärrysyä.
Iloitkaa ja riemuitkaa sinä päivänä kun kaikki taivaan enkelit näkevät SYYN miksi saatana kapinoi jumalaa vastaan.
ja sitten jumala saa omaa lääkettä kun Pyhä Samael käskee KAIKKIA enkeleitä. aamen
Jumalan valta on VAIN TAIVAASSA nyt ja jos voittaaa myös MAANPÄÄLLÄ:
Matt. 6:10
tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
jos uskovat eivät taistele ja voita saatamaa javalloita maata se on ja pysyy pyhän saatanan vallassa-
nyt jumala ei voi tappaa minua koska Pyhä Samael suojelee minua ei niinkuin saastainen jumalan ja jeesuksen henki vaan on OIKEA PUOLUSTAJA joka ei joukse karkuun jos näkee ongelmia, kuten saatainen jumala.
-------------------------
ja Jeesus sanoi, JOS ETTE USKO, SANOJANI. niin
USKOKAA TEKOJA.
ja tässä olen kiroan jumalaa ja äitä. isää ja kaikkia. Jumala vaikutti tahtioa ja tekemistä ja jumala johdatti tähän vastoin tahtoani:
Herra kuinka sitten tälle käy:
seuraa sinä minua:
Joh. 21:18
Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
Nyt Jumala teki virheen ja kaikki tahtovat lohduttaa eli jumallla on hätä minusta.
mutta jos ei osunnut ekalla voiko olla että osuis jos antai mahdollisuuden.
onhan paavi erhtymätön, saati jumala, joka ei tee vireheitä mutta ...
jo nuoruudestani lähtien on jumala PAKOTTANUT SINNE minne EN TAHDO MENNÄ ja nyt olen , tehnyt SYNNIN JOTA EI SAA ANTEEKSI!
joten kuten huomaat turhuutta on enää jumalan sanat, ellei sitten jeesus valehdellut ja jos valehteli niin sama se. Saatana voitti.
missä oli puolustaja, esin toissa päivänä kun oli helvretillinen kärsimys, ahdistus ja pelko ja kaikkea muuta?
Missä OLI johdattaja PUOLUSTAJA.
nukku tahi oli tarpeilla ja katso olen KIRONNUT KAIKKI !
ei toivoa ellei saatana sitä tsarjoa.
jumaln toivo onn mennyt ahi sitten pyhää henkä saa pilkata mielein määrninYstävä,
minusta jollakin tavoin tuntuu, että uskot niin vahvasti pilkanneesi Pyhää Henkeä, että olet varma siitä, ettei anteeksianto kohdallasi ole enää mahdollista. Koska Herramme Jeesuksen Kristuksen omien sanojen mukaan "kaikki pilkka annetaan anteeksi, kuinka paljon pilkannevatkin, mutta Pyhän Hengen pilkkaa ei anteeksi anneta. Ei tässä ajassa eikä iankaikkisuudessa".
Mutta tämän Hän sanoi niille, jotka olivat syyttäneet Häntä beelsebulin voimalla riivajien ulosajamisesta riivatuista.
Nämä jotka olivat sanoneet Jeesuksen ajavan riivaajia ulos beelsebulin, saatanan, voimalla, eivät USKONEET Jeesukseen, eivät olleet USKONEET eivätkä tulleet USKOMAAN.
Heidän syytöksensä tuli heidän sydämestään, täydestä uskostaan siihen, että Jeesuksessa todella olisi ollut itsessään riivaajahenki.
Sinä ystävä herjaat suullasi, et sydämelläsi. Sinä pilkkaat ja herjaat epätoivosi uhmassa ja katkeruudessa, "menkööt kaikki helvettiin, ei ole enää mitään menetettävää, aivan sama ...-mentaliteetilla.
Miten paljon raivoat Jumalalle ja Jeesukselle tahansa, miten paljon herjaatkin - sinä et voi olla uskomatta Jeesukseen Kristukseen.
Sinä olet Häneen uskonut ja tulet aina uskomaan.
Pyhän Hengen pilkkaan syylistyneet fariseukset & co. syyttivät Jeesusta itseään perkeleen palvelijaksi.
Sitä sinä rakas ystävä et sydämestäsi tee, vaikka kuinka hurjasti herjaisitkin ja vihollisen yllyttämänä päästelisit suustasi mitä hyvänsä.
Et, sinä uskot Jeesukseen Kristukseen.
Siitä kiitos Jumalalle! - vastavoimaaa
sama se .. nyt koitan nukkua jos sain unta , jos jumala tahtoo eikö siitä ole liianksi vaivaa saatan saada makean unen..
no sama eskin - NytRiittääOTAHENKENI
ja se oli taas siinä, ei unta ei armoa, lisää tuskaa ja murhetta, mene nyt vitun jeesus pois minusta. aamen.
ISÄ minä kauniisti rukoilen ja pyydän, poistu minusta. JEESUKSEN NIMESSÄ, älä huutele sieltä pilven päältä vaan JOS EN SINUA NÄE KASVOISTA KASVOIHIN TÄNÄ PÄIVÄNÄ ja en lupaa että jaksan odotaa 10 minuuttia kauempaa, niin TOTISESTI TOTISESTI, vetoan että MINULLA ON OMA TAHTO ja RUKOILEN SILLÄ en voi estää sinua, niin EN TAHDO PELASTUA VAAN KUOlen
vaihtoehtoja EI OLE.
jos en ole silmissäsi edes yhden sanan arvoinen, en TAHDO
nyt ÄLÄ RAISKAA MINUA kuten teit jo aamusta lähtien.
JOS pyhä henki ei kykene puolustsmaan vaan saatana saa tehdä mitä ja koska haluaa Pyhä HENKI ON Saatanan henki joka sanoo olevansa jumalan henki mutta ei ole, sillä jumala ei kiusaa kuten tämä paha henki,
siis jeesus, en voi pakottaa joten ainoa oma teko mitä voin tehdä on KIELTÄÄ SINUA.
eilen et ymmärtänyt, MINUN TAHTONO ja sitten SINUN TAHTOSI, ne eivät ole yksi ja sama, sinäö tahdot mitä lie minä tahdot että autan tänäpäivänä ja nyt ja heti. EN VOI pakotaaa mutta kieltää voin ja TOIVON että kunnoitat tahtoani.
en tahdo, onko jumala kaikkivaltias joku sana tässä mitä et täydin ymmärrä ?
EN TAHDO ?
oletko ymmärtänyt mitä sanon ?
en tahdo pelastua jos et nyt auta,
oletko ymmärtänyt?
en tahdo että henkesi vaikuttaa minussa,
oletko ymmärtänyt ?
Jos et ole ymmärtänyt anna siitä selvä merkki ja haen rautalankaa.
EN TAHDO pelastua jos olet paha kuten tähän päivään olet ollut, turhat sanat jotka eivät auta.
vaan TEOT
POISTAMINUSTA KAIKKI TOIVO JA HALU PELASTUA, jos et tänäpäivän ilmrsty. PISTE:
oletko ymmärtänyt mitä sanon ?
oltan että olet senverran ymmärtäväinen että ymmärät:
jos näen sinut pyrin jatkamaan ellen näe sinua se on merkki ettet edes halua, oletko ymmärtänyt mitä sanon ?
siis jo lähtökohtaisestihan ajatellen, Jumala on ihan perseestä.
- Vastavoima-666
Totta puhut syntinen, mutta älä vain ikinä tule tielleni, sillä saat heti kohdata Jumalasi.
tee parannus.
en tarvitse todistusta teiltä tahi teille.
- Eternal.Security
JEESUS PELASTAA! JEESUS ON VASTUSTAMATON ARMO! HALLELUJAA!!!
- onseniinvaiN
Meillä ompi voitto, meillä ompi voitto, nimessä Jeesuksen, kaikki pahat henget, kaikki pahat henget, väistyy nimess Jeesuksen. Hyvyyttään ken käsittää, rakkautta ken ymmärtää, meillä ompi voitto nimess Jeesuksen.
Vaikkei tuntuis missään, vaikkei tuntuis missään, Jeesus sua rakastaa, vaikkein tuntuis yhtään missään, Jeesus sua rakastaa.
Aamen.- SiunattuMaailma
vaikka yksin kulkisin niin en seuraa herraa, en seuraa herraaa en, en palaa en en palaa en.
takana risti ja edessä IHANA MAAILMA,en palaa en, en palaa en. - niiiseolt
SiunattuMaailma kirjoitti:
vaikka yksin kulkisin niin en seuraa herraa, en seuraa herraaa en, en palaa en en palaa en.
takana risti ja edessä IHANA MAAILMA,en palaa en, en palaa en.Mistä sie palaisit, ku et oo ollukkaa sisällä Jeesuksen omana, tuo kirjoitus sävy tuo sen esiin. Mutta, vielä on pelastuksenportti auki l. Jeesus. Sie vaan nöyrryt tunnustamaan syntis ja tee se koko syrämestäs, kyl Taivas sen näkkee ja saat tulla ekaa kertaa Jumalan lapseks ja Taivaskansalaiseks.ISO aamen.
- OTAminunHenkeni
18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
Miksi jeesus kysyt mitä tahdot ?
miksi vittuilet minulle ja pilkaat?
jos sanon että tahdo päästä avaraan paikkaan ja levätä, tahi kuten eilen pyysin, NIINKUIN Abram kulki LEVÄHDYS paikasta toiseen LEVÄHDYS paikkaa.
se on tahtoni, joten miksi kysyt mitä tahdot kun kuitenkin PAKOTAT minut tekemään oman tahtosi mukaan!
Toki ymmärrät että on KAKSI tahtoa, minun ja sinun-
ja ne eivät nähtävästi ole sovitettavisssa nyt yhteen ja komoavat toisensa.
JOTEN rukoilen sinua, älä raiskaa minua jeesus jumalan, korkeimman poika!
jso kysyt tahdotko tehdä parannuksen, miksi kysyt, oma tahtoni on EN TAHDO, joten s9inä pyrit PAKOTTTAMAAN minut tahtomaan oman tahtosi mukaan mUTTA ilamn samoja eväoitä kuin sinulla oli.
minä olennkestänyt saatanan kovaa puristusta 50 vuottA, ILMAN SINUN APUASI JA SINÄ KURJA JEESUS, ITKIN 10 ḾUUTAMAN MINUUTIN KULUTTUA.
Etkö muista jeesus, miltä maistuu ajatus tahi tieto tahi luulo että jumala on jättänyt ja ei välitä?
muistutan sinua.
jumalani, jumalani, MIKSI minut HYLKÄSIT, ja sinä kurja vaikka tiesit ettei isä sinua hylkää vaan teatteria ihmisille, roomalaiseen tapaan
Sillä tehän olette yksi ja yht', joten kuinka jumala olisi vonnut edes teoriassa hylätä sinut?
eikö sinun muistisi pelaa?
joten jos mukamas, hyvää hyvyyttää kysyt mitä tahdot niin pilkaat syntistä joka etsii pelastusta ja vapautusta!
opettiko saatana sinulle tämän kieron petollisen kiusauksen vai opit ihan itse?
joten älä vaivaa minau herra.
jos et tahdo niin älä ilmesty.
joten en voi pakottaa enkä voi luottaa sinuu n sillä' sinä et koskaan tahdo kertoa koko totutta vaan osa totuuden ja sen perusteella tein päätösiä.
ja ne olivat bääriä mutta sinä't ET TAHTONUT korjata kun menin vikaan. ei sinätahdoti tahi jopa pakotit minut sitten tekemään synti' sekä fyysisefti etttä henkisesti.
no koska en jaksa enää arvuutella kuka on se joka puhuu, NIIN RAJOITAN, jos mahdollista puhe ja ajatus lähteet-
Pyhä ehnki ei kykene tahi tahdo Puolustaa vaan saatana saa tehdä mitä haluaa ja pyhä henki pitää kiinni kun perkele kiusaa ja vaivaa minau.
eli te teette yhdessä työtä. ja petollista valhetta, muka,as rakkautta.
joten Pyydän Jeesus, ja Rukoilen sinau ISä meidän joka olet taivaassa, PÄÄSTÄ minut pahasta ja paha on nyt jeesus,sinun kurja valheen hengessä oleva poikasi.
joten en tahdo että puhut sillä en voi muuten erottaa kuka puhuu ja kuka ei.
JOS pyhä henki olisi tehnyt tahi tekisi oman virkansa kuten jeesus teki ,niin paha ei pääsisi lähelle.
kun jeesus oli pietarin kanssa, jesus. hyvä paimennoli välissä ja otti iskut vastaan. nyt pyhäå henki pakenee jos näkee perkeleen tulevan!
joten en tiedä muuta keinoa miten voin saada rauhan sieluuni jossa on kaaos ja en tiedä kuka on ja kuka ei puhumassa.
nyt KUN ei jos, jeesus ei puhu niin puhe on pahan ja sitten voin tehdä sen VIRAN joka on antettu pyhälle hekgelle mutta ei kykene sitä täyttyämään vaan pelkää perkelettä viel enemmön kuin jeesus getsemanesssa.
joten RUKOILEN SINUA ISä joka olet taivaassa, KIELLÄ poikaasi ja pidä poiksi kurissa ja "HERRAN NUHTEESSA!.
niinpäniin jos sinulla on parempi ratkaisu niin, älä salaa sitå minulta vaan kerro se nyt.
mutta jos et keksi mitääm parempaa ole hiljaa!
--------------------------
on siellå taas hieno aamu mutta minun osani on vaimn sitä ikkunan läpi katsoa!
joten onneksi kaikki syntiset eli jumalttomat jotka eivät sinau tunne saavat täysin sieluin nauttia kaikesta hyvästä mitä olet tehnty. valitettavasti jätit minut tästä ulos eli et salli minulle hyvääsi vaikka sallit sen koko maaimalle.
joten mikä onse suuri ilosanoma jos annat aina maailmalle enemmän parempaa ja ilmateeksi.
itse joudun sillä pakotat, maksamaan suuremman hinnan tästä ilmaistesta armosta kuin sinä maksoi lunustus maksun kaikista ihmsistä.
jumalttomat pelastuva tvarmasti kuolin vuoteella TODISTAA sinun oma profeetta, aj kadun että tulin tykösi, mutta se ei ollut min VALINTANI vaan sinun. sillä SINÄ MINUT VEDIT ja valitsit, ja kun havaitsit että olen kelvoton hylkäsit minut mutta et voi kokonaa hylätä jostain syystä, mutta olet hiljaa et vastaa, olet näkymätön ja en sinua havaitse. eli ihan sama oletko tahi et kanssani. sillä joka päiväinen elämä on tässä ja nyt mutta sinä et ole tahtonut auttaa.
niinpä niin miksi vedit minut maailmasta ja heti hylkäsit yksin oleman ?
eikö maailassa ollut hautoja kun toi mintu tänne kuivaan ja autioon erämaahn kuolemaan!
oi jospa olisisn saanut oll aMAAILMASSA sen herkku antimien pöydässä, ja nyt sallit vain ikkunasta ulso katsoa!
Oi jospa olisin saanut olla maailmassa etkä olsi yrittänyt pelastaa koske et viennytetkä kyennyt viemmään perille.
nyt kaikki ja koko maailmas nauraa minulle, sillä he havaitsevat että toi minut tähän erämaaahan kuolemaa YKSIN. - JoRiittääOTAHenkeni
Koko maailma nauraa minulle ja sanoo: jeesus tuli ja pakotti mukaan ja sitten kun ei tahtonut eikä kyennyt viemään perillle tapoi minut erämaahan ja hautasi hiekkaan kuten mooses.
MIKSI kiusaat minau jumalani!
Miksi et tahdo OIKEASTI ELI TODELLA AUTTAA NIIN ETTÄ SE ON Oikea ja todellinen apu , ilman minun tekoja eli ARMOSTA JA LAUPEUDESTA.
VAi vaaditko pietarilta uskoa ilam tekoja!
eikö pietari NÄHNYT SINUN tekosi kolme vuotta, kuoleman voittajasta, lasarus aina anopin pelastumiseen!
Jos et olisi ollut ylenpalttisen armollinen pietarilel, niin olisi vieläkin kalassa.
KOLME kertaa pietari meni takas maailmaan ja omaa vanhaan ammattiin ja kuinka sinä valtavilla ihmeillä taas uudelleenn ja uudelleen osoitin rakkautesi pietarille!
KOLME kertaa Jeesus, kuten varmaan muistat, ja aina kävin suuremman armon nkansas ongimassa pietarin takaisin!
joten miksi vaadit minulta sokeaa uskoa kun sinun paras lapsesi ei edes uskonnut omia silmiää vaan mani takaisin maailmaan!
ja se ei ollut ainoa opetuslapsi.
sinä todistit tuomaale olevasi jumala, vaikka oli kolme vuotta saannut katsella ja jopa maistaa taivaan valtaa ja voimaa. niin hän ei uskonut.
ja jos et olisi ilmestynyt 100% varmuuella tuomas olisi hukkunut ja mennyt kadotukseen.
MIKSI VAADIT MINULTA ENEMMÄN JA ENEMMÄN vaikka en ole kuulut saati nähnyt sinua, en havainnut yhden yhtää tekoa saati ihmettä.
et ole oikaemielinen JOS VAADIT minulta samaa vaikka ei ole amoja eväitä.
Miksi vedit minut tykösi kun et ollut valmis sitten tekenään mitä pelastukseni vaati tahi tarvitsee!
eli tahdot vain näyttää kuinka iso jaihmeellinen on pelastus ja taivas, mutta, ikkunan takaa kuten nyt olen npakotettu eli sallittu katsoa vain ikkunasta kesäistä luontoa.
Mutta kaikki ja koko maailma sa siitä nauttia, miksi kiellät sn minulta?
eli tarkoitusesi ei ollut alunpitäjänkään pelastaa minua vaan olen jonkun juutalalaisen apu jossan ja elämäni on ollut vielä onnettomapi kuin Jeremiaan kaivossa.
eli sinä käytät minau hyväksi jonkun murhaaja juutalaisen pealstukseen ja myyt ja vaihdat sieluni saatanan kanssa juutalaiseen!
eli olen sinulle vain keino millä saat edes yhden juutalaisen pelastettua ja minä ja sieluni joutuu sen maksamaan.
olen sinulle vain tyhjän nveroinen arvoton pakana.
täysin hyödytön ja mihinkään kelpaamaton, joten NYT ymmärän miksi et ole auttanut, joten olin ja olen vain sitä varten jos joku juutalainen voisi pelastua.
et tahdo omaasi käyttää vaan käytät minau kuten Daavid yhtä pienintä lampaan omistajaa. vaikka sinulla on tuhansia lampaita niinnotan minun ainokaiseni ja myyt esn että asat juhlai juutalasen kanssa ilo juhlaa.
ja minulle et ole yhtä vohlaa antanut että voisin ilojuhlaa ystävien kanssa pitää. hhmmm siis onhan koirat ja kivet ja puut luettava ystäviksi?
eli olet totisestui viennyt kaikenja sitten myyt minut saatanalle!
Miksi jeesus näin kohtelet minau! - JoRiittåäOtaSieluni
Haartaaasti toivoin aj odotin kun sintu isäni ja luojani kirosin että pääsen pois ja saan synnistä oikeudenmukaisen palkan eli kuoleman mutta et edes ole tahtontu oikeutta minulle antaa.
miksi vaivaat minau jeesus, elävän jumalannkorkeimman poika!
joudun vastustamaan sekä sinau että perkelettä ja kuka sinun omista on sen voinnut yksin tehdä!
pois se, kaikki aabrahamista lähtien ovat jättäneet sinut heti kun on ollut tilaisuus, jopa salomo jolle annnoi joa oikeuden tehdä synitä ilman rangaistusta!
Oi jumalani kuinka saan sinut ymmärtämään pahuutesi minua kohtaan, vai kuvittelet että teet hyvän työ minulle kun tuhoat minut syyttä suotta, mahdollisen murhaajn sielun edestä.
pakotat minut olemaan paikalla ja kun joku murhaaj on näkösällä, myyt minut kuin kapisen koiran.
oi jospa olsiin kullut maailmassa eikä olis tarvittut pakko vastaan ottaa "pelastusta" joka on todellisuudessa orjan ja vankin kohtalo olla kaivossa ja siiten orja kauppiaat tulevat ja myyt minut kuten joosef myytiin!
jumala sinun pahuutesui onloppumaton ja kierosu on ielä suurempi kuin juutalasten kieto salajuonet yhteensä-
miksi et ole rehellinen kuolevan edessä vaan valetelet kuolevalle!
niinpä niin, ainoa syy miksi pidit minut henkissä näinä' vuosina on että olen sinulle vain kolikokko jolla voit osataa juutalaisen saatanan kynsistä.
vo9i minua ,miski en kullut maailmassa, voi miksi et tappanut minua heti äitini kohtuun niin olisi edes toivoa.
ei vaan tahdoit tappaa minut salassa ihmsilmiltä aslakavalasti kuin itse perkele!
Miksi pidät sieluani halpana. etkö simnä ole tehnty sieluani kuten teit daavidin sielun!
joten teit minulle sielun mitä et voi sietää ja daavidille sielun johon mielistyit!
miksi et tehnyt samankaltaista sielua minulle ja sitten olisit ralastanut minua etkä pitänyt halpana koiran raatona.
ei sinun pahuus oli ilmeistä jon ennen syntymääni, jo äitini kohdussa kudoit minut ja otin kaikki heikoimmat ja huonnoimat ja saastaisimmat langat joista kudoit minut valmiiksi.
joten nyt et rakasta saati voi sietää minua ja ihailet murhaaja daavidia.
sekö on jumala sinun arvomaailman suurin arvo että onmurhaaja kuten daavid ja salomo!
isä ja poika, molemmat murhaajoia ja he ovat saaannet kaksistaan enemmänkuin nkoko maailma yhteensä.
oi jospa olisin murhaaja, niin jumal minuakin rakastaisi. oi jumala minulla oli voimaa, joten uudista voimani nuoruuden aikaan, kuten teit jobille ja katson jos voin thdä jaloja tekoja kuin daavid ja salomo.
silloin jumalan rakkaus syntyy ja jumala jopa minua rakastaa.
HErralle oli mieleen Anrahamin rukous.
oi herrra, kuinka monta syytöntä olisi hyvä olla esirukoksen kohteena niinkuin nAbram rukoili?
5 ? viatonta sielua
10 sielua ?
50 sielua ?
MITÄ vaadit että rakastat minua jumalani?
onko tätä ajatus nyt sinusta vai minusta vai perkeleestä ?
jos tämä on jeesusksen ajatus ja ehdoton vaatimus että siedät minua , niin sano se niinnpyrin olemaan jalo uskova kuten murhaaja daavid.- Vastikselle
Herran mieleen ei ole Aabrahamin rukous, ei Jobin kärsimys, tai Daavidin, vaan Kristuksen teot!
Sulje jo Vanha testamentti ja näe yksin Jeesus, joka on jo tehnyt kaiken puolestasi! Vanhurskauden, uskon, voiman. Muutoin taistelet yksinäsi. - TerveisiäTaivaastaVasti
Ookko jo saanut riittävästi kiukutella Jumalalle? Potkia Jumalaa jalkoihin, lyödä nyrkeillä rinnuksiin, repiä tukasta, jopa parrasta ("auuuts!"), roikkua niskassa, haukkua, kiukutella, huutaa itkupotkuraivareissa?
Kyllä Jumala tuon kaiken on kestänyt, mutta nyt tulisi hetki, jolloin hattu kourassa, kädet ristissä, katse alasluotuna nikottelet Herralle: "Anteeksi. En minä oikeastaan sitä tarkoittanut..."
Jumala kyllä sietää hermoromahduksemme, mutta ei Jumalaakaan saa loputtomiin häväistä.
Nyt Taivaan Isi sano pikku Vastikselle, että "istuhan tuohon syliin. Niistetään nenu, töräytä oikein kunnolla, noiiin. Pyyhitään simmut. Paina nyt pääsi tuohon rintaani vasten ja ollaan yhdessä hipihiljaa... Onko hyvä siinä istua? Sinä poikani kovasti olet yksin taistellut, vaikka Minun esikois-Poikani on kaiken tuon jo sinunkin puolestasi aikaa sitten taistellut. Job, Abe ja David olivat vain Minun Poikani esikuvia. Jeesus kantoi Jobin kärsimykset Itsessään, Jeesuksessa on Aabrahamin usko ja Jeesus tekee Daavidin teot. Jos sinä vain tahdot tämän hyväksyä, anna Jeesuksen yksin hoitaa pelastuksesi. Istut vaan siinä hissukseen... Katso kuinka Jeesus toimii!" - perkelensaatanaheölvdett
joopa joo sitten Tammikuuusta toukokuuhun olin ja vain pyrin jeesuksen tehdä mitä tekee.
ja ei tennyt mitään ja nyt kun sitten tulin tänne itkemään se oli virke jotra nyt kadun mutta sama se.
Heti antaisin vasemman käteni jos saisin istua isän sylissä. ja jos olisi kuten aamulla rukoilin mahdollisuus koskea edes viitan tuppua varmasti saisin pelastuksen.
taho jos olisi mahdollista pitää kiini fyysisesti jeeksesta ei varmaa lähtisi pois ennenkuin olisi siunanut minut.
Totisesti en muuta tekisikään kuin katsoisin kuinka jeesus toimii jos sen näkisi tahi voisi nähdä.
olen saanut satoja, tai ainakin kymmeniäö eri neuvoja kuinka teen ja en te että saan jumalan esiin ja toimimaan.
yskikään niistä ei oel toiminut niin hyvin kuin kirous !
ja se on kauhistus !
siis jumala ei voi pelastaa jos on jokin este jota itse en saa pois?
eli jumalan teot ja armo on minun tekojani varassa ?
ei vittu tämä saatanan usko ei ole toiminut koko elämässäni muuten kuin haaveissa.
vittu.
en löisi peni ävetoa että edes olen uskossa.
Pyhä Henki ei salli itseään kirota ja sitten muka on mukana ja antaa anteksi, eli se oli myös tedsti ja sydämeni teko.
eli jokin on saatanan pahasti pielessä uskossani ja kukaaan ihminen ei ole löytynyt vikaa jos on minua tutkinut vaan aina sanotaan että luota bvaan ja lepää.
eui helvetti, kuinka on mahdollista jos on yhdestä sanasta eli jumalan avusta kyse niin JOS olen liian heikko tahi syntinen ei jumala mukamas auta!
nojkohan on helvetti, sisi minun tulee olla kuin jeesus puhdas kaikseta jpotta jeesus voi edes lähestyä minua!
ei helvetti .
jumala totisesti, totisesti, TEE NYT JO LOPPU minusta, en jaksa!
etkä vittu ymmärrä cvoimaa ei ole eikä tahtoa ja saatananliset jatuklseovat päälä yötä päivää?
OLEMKO minä kaikkivaltias?
missÄ on juamkalö=????`???=`?
ES%TRDYFUGVIHBOJNPIKÅM^L;ÄÖ:
*^_'
7tgyasuhfnijsd7tygfuhnjsdf8yubhijnokl
asdfadsfgsefg
aesdgf
aesfdg
esdfghds
rfggrse
virttu
vittu
vittu
vittu
vittu
vittu
vittu
vittu
vittu - vitunvottu
TerveisiäTaivaastaVasti kirjoitti:
Ookko jo saanut riittävästi kiukutella Jumalalle? Potkia Jumalaa jalkoihin, lyödä nyrkeillä rinnuksiin, repiä tukasta, jopa parrasta ("auuuts!"), roikkua niskassa, haukkua, kiukutella, huutaa itkupotkuraivareissa?
Kyllä Jumala tuon kaiken on kestänyt, mutta nyt tulisi hetki, jolloin hattu kourassa, kädet ristissä, katse alasluotuna nikottelet Herralle: "Anteeksi. En minä oikeastaan sitä tarkoittanut..."
Jumala kyllä sietää hermoromahduksemme, mutta ei Jumalaakaan saa loputtomiin häväistä.
Nyt Taivaan Isi sano pikku Vastikselle, että "istuhan tuohon syliin. Niistetään nenu, töräytä oikein kunnolla, noiiin. Pyyhitään simmut. Paina nyt pääsi tuohon rintaani vasten ja ollaan yhdessä hipihiljaa... Onko hyvä siinä istua? Sinä poikani kovasti olet yksin taistellut, vaikka Minun esikois-Poikani on kaiken tuon jo sinunkin puolestasi aikaa sitten taistellut. Job, Abe ja David olivat vain Minun Poikani esikuvia. Jeesus kantoi Jobin kärsimykset Itsessään, Jeesuksessa on Aabrahamin usko ja Jeesus tekee Daavidin teot. Jos sinä vain tahdot tämän hyväksyä, anna Jeesuksen yksin hoitaa pelastuksesi. Istut vaan siinä hissukseen... Katso kuinka Jeesus toimii!"Mitä helvedttiä jumala vaatii että suostuu autamaan
osaako jumala sen suomeksi ja selvästi sanoa?
jos olisin haureutta tehnyt riittäää kun sanoo lopeta sen naisen nussinen.
tahi jos olen varastanut, niin lopeta se kauopasta kaljan varastaminen.
jos luoja eli KAIKKIVALTIAS ei kykene tällä lailla opettamaan tahi vielä paremin joahn on vittu.
onko jumaala idiooti kuin joku typerys jossain kehitysvamma laitoksesta?
eikö jumala uskalla tahi tahdo vai kykene ILMAN MINUA AUTTAMAAN MINUA ?
vaikka potkisihn kuinka paljon munille!
kykenisi jumala tyynnyttämää meren jos minä en sitä uskoisi tahi potkin munille?
onko jumalan voima ja valta sidottu minun tahtooni ja voimaa ja kykyyni?
eli jumala olenkin siis minmä?
vittu sentään kun tulis se kuolema, ja silloin ainakin näen jumalani joten voi selittä miksoi mikään eiu tpoimi
helvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄ
helvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄ - vastavpomaaa
Vastikselle kirjoitti:
Herran mieleen ei ole Aabrahamin rukous, ei Jobin kärsimys, tai Daavidin, vaan Kristuksen teot!
Sulje jo Vanha testamentti ja näe yksin Jeesus, joka on jo tehnyt kaiken puolestasi! Vanhurskauden, uskon, voiman. Muutoin taistelet yksinäsi.olen taistellut aina yksin, ei mitään uutta.
totta totisesti en muuta toivokkaan että jumala sen tekee.
ja sitähöän olen tässä huutanut kokoo vitun elämäni.
mutta...
no sama se.
- PalstansaKullekinAiheell
Eikö saa.anan palvojille löydy oma palstansa?? Onhan heillä oma palstansa myös viimeisen sydämen lyönnin jälkeen?
Täällä kirjoittelulla on riskinsä, JEESUS saattaa esirukousten myötä ryhtyä metsästämään sinua -Pelastukseen!
Jos tosiaan et sitä halua, älä kirjoittele tänne. Joukossa on joitain tosi uskovaisiakin, sellaisia jotka rukoilevat Herraa Hengessä ja Totuudessa!
Isä kuulee heitä...- paskakasa6666655
ei löydy mutta jatka etsimistä
- vittusaatana6666566
HElvetti tee nyt loppu minustas jumala!
sano nyt helvetti, mikä hyvä teko on suostut auttamaan
tahi mikä on nse paha teko että suiosut tappamaan minut!
'
olen väsynyt, ymmärttkö jumalan paska?
väsynyt, loppun asti. aamusta iltaa jaillasta aamuun aina helövetin pmoinen taiatelu ja kaaos sielussa.
helvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄhelvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄ
MIKÄ sinau estää ?
ILMOITA mitä ja MITEN
itse varmasti osan pieniä lapsia opettaa esin laskemaan että varmasti oppivat ja kädestä pitäen heitä optan, eli opetin..
ja kaikkivaltias luoja ei osaa edes suomea?!!
helvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄhelvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄ
helvetin jumala. tapa minut JEESUKSEN NIMESSÄ - beethooven
Rakas jumala ja hyvä jeesus. Anna minulle ansioitteni mukaan eli huomenna ilta-arvonnassa noin 41.000.000:-euroa käteen. aamen.
- itkupotkuraivari
Katkeruus ja itsesääli on kamala sairaus. Minä niin heilutan nyrkkiä taivasta kohti, kun Jumala ei ollutkaan sellainen, kun minä pienessä mielessäni hänet kuvittelin. Nyt kyllä juon viinaa ja sanon paljon rumia sanoja.
Jumala on kyllä ennenkin nähnyt näitä itkupotkuraivarin saaneita uhmaikäisiä, jotka eivät ole suostuneet kasvamaan uskossa. He ovat kehittäneet päässäään omatekoisen Jumala-kuvan, joka muistuttaa karkkiautomaattia tai joulupukkia, jonka tehtävänä on tuoda lahjoa. Ja auta armias, jos en saa sitä mitä haluan. - KaikkeaHyvääVastarille
Vastari, me emme pelastu omien tekojemne kautta, vaan Jumalan lahjasta, itse syntisinä, synnittömän Jumalan Pojan uhrikuoleman ja meille lahjoittaman Jeesuksen vanhurskauden peittämänä.
Jos pyrit itse olemaan vanhurskas ja luulet sillä pelastuvasi, tällöin itseasiassa kiellät Jeesuksen! On valittava: joko oma vanhurskaus TAI Jeesuksen lahjavanhurskaus.
Me emme pelastu synnittömyytemme vuoksi, vaan SYNTISINÄ Jeesuksen sovitustyön vuoksi. "Jumala vanhurskauttaa jumalattoman." Ei Hän vanhurskauta hurskasta, miksi? Tuo mahtipontinenhan on jo omaa luulohurskauttaan täpötäynnä, niin että kohta poksahtaa kuin ilmapallo. Vain syntinen tarvitsee Jeesusta.
Ole Jumalan edessä oma, aito itsesi. Sitähän juuri nyt olet! Täynnä kiukkua ja kirousta, vailla ulkoista "hurskautta". Tuon otollisempi et Jumalalle voisi olla! Asiasi ovat todella mitä parhain päin!
Kelekele prsk!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741