Tässä tulee lol, joka on tehty neliöistä.
Näitä tullaan viljelemään enimmäkseen alkoholipalstalla.
Netistä löytyy muitakin syttyröitä ja sakaroita.
Terkut hiljaiselle kostajalle.
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Haukan sakarat.
8
179
Vastaukset
- hiljainen.kostaja
Tulet maksamaan tästä nuorten verellä.
- Hauka.7
Hihiii moi. Ollaks kavereit.?
Kiitti viimeisestä. - Sairas_on_sen_mieli
Siellähän se nyrkillä tapettava kusipää pyörittelee niitä nimimerkkejä.
- hauka9
Pari sakara tuli laitettua härnäystarkoituksella. En usko sen aiheuttavan mitään vihaa ja hyvä niin. Kohde on alkoholipalsta, josta on muodostunut vakiokohde. Siellä on ihan hauskaa porukkaa!! Menkää sinne ja tehkää hyvin :)
Vaya con dios - Tutkijatiimi-12
Nyt seurailen yhtä toista palstaa. Hän tietää minut ja jos laitan tunnistettavan viestin niin palsta hiljenee noin tunniksi. Ainakin aikaisemmin on reagoinut tuollain monella trollaamallaan palstalla. Tunnistettava piirre.
Tämä ketju tulee olemaan ns. Analyysipalsta ja pikkuhiljaa paljastelen havaintojani.
Palstojen nimiä ei kerrota, nimimerkkejä ei kerrota ja myös ajankohta harkitaan tarkkaan. Tarkoituksena vain analysoida ja suojella trollin identiteettiä.- Tutkijatiimi-12
Jaahas, aika päivittää havaintoja.
Tällä trollilla, josta kirjoitin on tietynlaisia tyylejä, mitä hän käyttää ja on käyttänyt pitkään. Hän luo kohdepalstalle erilaisia hahmoja joiden ympärillä keskustelu käy tasaisesti. Esimerkkejä en laita, jotta hänen kohdepalstat ja identiteetti säilyy anonyyminä. Nämä hahmot saattavat "riidellä" samasta aiheesta jopa vuosia.
Paljon on vielä kertomatta, mutta hiljaa hyvää tulee.
- GugaMuuMuga
Mun kulli haisee mulle:D
- Tutkijatiimi-12
Tämä trolli on siitä hauska, että hänellä menee nimimerkit ja palstat joskus sekaisin. Ehkä hän mahdollisesti trollaa alkoholin vaikutuksen alaisena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785