Tässä tulee lol, joka on tehty neliöistä.
Näitä tullaan viljelemään enimmäkseen alkoholipalstalla.
Netistä löytyy muitakin syttyröitä ja sakaroita.
Terkut hiljaiselle kostajalle.
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄ …..▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Haukan sakarat.
9
349
Vastaukset
- hiljainen.kostaja
Tulet maksamaan tästä nuorten verellä.
- Hauka.7
Hihiii moi. Ollaks kavereit.?
Kiitti viimeisestä. - Sairas_on_sen_mieli
Siellähän se nyrkillä tapettava kusipää pyörittelee niitä nimimerkkejä.
- hauka9
Pari sakara tuli laitettua härnäystarkoituksella. En usko sen aiheuttavan mitään vihaa ja hyvä niin. Kohde on alkoholipalsta, josta on muodostunut vakiokohde. Siellä on ihan hauskaa porukkaa!! Menkää sinne ja tehkää hyvin :)
Vaya con dios - Tutkijatiimi-12
Nyt seurailen yhtä toista palstaa. Hän tietää minut ja jos laitan tunnistettavan viestin niin palsta hiljenee noin tunniksi. Ainakin aikaisemmin on reagoinut tuollain monella trollaamallaan palstalla. Tunnistettava piirre.
Tämä ketju tulee olemaan ns. Analyysipalsta ja pikkuhiljaa paljastelen havaintojani.
Palstojen nimiä ei kerrota, nimimerkkejä ei kerrota ja myös ajankohta harkitaan tarkkaan. Tarkoituksena vain analysoida ja suojella trollin identiteettiä.- Tutkijatiimi-12
Jaahas, aika päivittää havaintoja.
Tällä trollilla, josta kirjoitin on tietynlaisia tyylejä, mitä hän käyttää ja on käyttänyt pitkään. Hän luo kohdepalstalle erilaisia hahmoja joiden ympärillä keskustelu käy tasaisesti. Esimerkkejä en laita, jotta hänen kohdepalstat ja identiteetti säilyy anonyyminä. Nämä hahmot saattavat "riidellä" samasta aiheesta jopa vuosia.
Paljon on vielä kertomatta, mutta hiljaa hyvää tulee.
- GugaMuuMuga
Mun kulli haisee mulle:D
- Tutkijatiimi-12
Tämä trolli on siitä hauska, että hänellä menee nimimerkit ja palstat joskus sekaisin. Ehkä hän mahdollisesti trollaa alkoholin vaikutuksen alaisena.
- Anonyymi
oho
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626