SANOMAKAUPPA.FI ON HUIJAUSTA

MIKSI_HUIJAATTE

JOS YRITÄT PERUUTTAA LEHDEN TILAUKSEN NIIN NE EI VASTAA PUHELIMEEN JA KUN PERUT TILAUKSEN NETISSÄ NIIN PERUUTUS TULEE VOIMAAN VASTA PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ! VAROKAA HYVÄT IHMISET!!! LISÄKSI KYSEISEN PULJUN SIVUILLA EI VOI ANTAA EDES VAROITUKSEKSI PALAUTETTA! OLEN ERITTÄIN TYRMISTYNYT LUOKATTOMAN SURKEAAN PALVELUUN JOKA HAISKAHTAA JOPA LAITTOMALTA

0/5 ARVOSANA

MINULLE EI TEHDÄ NÄIN ILMAN SEURAAMUKSIA OTAN YHTEYTTÄ KUNINGASKULUTTAJAAN JA YLEN MOTTI OHJELMIIN JA EHKÄ OLEN YHTEYDESSÄ MYÖS ILTALEHTEEN. NYT YRITITTE HUIJATA VÄÄRÄÄ PUUPÄÄTÄ.

10

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IdiootilleTiedoksi

TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO RUUMIS; idiootti

• AP_________

EIKÖS OLE HYVÄ ETTÄ TÄMÄ IDIOOTTI VAROITTAA MUITA IDIOOTTEJA ETTEIVÄT MENE SAMAAN RETKUUN JA NÄIN PUOLUSTAN KULUTTAJIEN OIKEUKSIA ;)

• uutistenluku

Minäkin olen kyllästynyt ongelmallisiin lehtitilauksien peruuttamisiin. Kestotiauksen muuttaminen määräaikaiseksi ei hevin onnistu. Joten en tilaa enään aikakausilehtiä. Niitä saa R-kiskalta aina edulliseen hintaan. Kaikissa niissä on samat asiat pyörimässä!

• AP___________

JOO NE ON KYLLÄ TYMPEITÄ NIIN AIJON TEHDÄ JATKOSSA ITSEKIN. ONNEKSI TUTTAVAPIIRINI ON LAAJA JA VARMASTI PISTÄN PALAUTETTA JOKA SUUNTAAN NIIN HUIJAROINTI LOPPUU KUN MENEVÄT KONKKAAN TAI "PARANTAVAT TAPANSA"

• hyvätveljet

siinähän valitat mutta mitään et mahda...

• huussiaikaohi

Aika tollo täytyy olla hänen, joka mitään lehtiä enää tilaa.

• pröötsi

Lehden tilaus pitää tehdä lähettämällä faxin kautta.

• Kusetusta

Alhaista toimintaa Sanoma Media Finland Oy:lla. Ei voi peruuttaa lehteä puhelimessa,koska numero 2=peruutus ei toimi, ei voida yhdistää. Kun soittaa asiakaspalveluun, pyörii vaan nauha, jossa nainen vastaa, että puhelimessa on ruuhkaa ja näin on ollut jo kolmen päivän ajan. Eli sieltä ei vastata lainkaan soittoihin. Netissä ei voi peruuttaa, koska kyseinen linkki ei toimi kuin tiettynä ajankohtana. Kuitenkin laskussa lukee, että voi peruuttaa 14 päivää siitä, kun ensimmäisen lehti on tullut. Mutta käytännössä tämä ei ole mahdollista. Avainasiakaspäällikkö ei ottanut mitään kantaan kun soitin suoraan hänelle. Ei voinut kuulemma asialle mitään. TÄYTTÄ KUSETUSTA!!!

• näin.se.menee

Ei määräaikaista tilausta voi peruuttaa. Ainoastaan 14pv sisällä tilauksen tekemisestä.

• ei.palautuksia

Sanoma on pakkomyynyt mamutusta vuosia, onko ylläri että se pakkomyy muutenkin?

N--k-ri tilausta Afrikastakaan ei saa peruuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe