Wilkerson varoitti Rodney Howard-Brownesta

RistiJaArmoVain

Pyhän Hengen vääristely

Tämä on häpeällisintä. Pyhä Henki on esitetty sillä tavoin koko maailmalle, että meidän kaikkien tulisi langeta kasvoillemme maahan. Aikamme seurakunnissa, julistajilla, on niin vähän arvostelukykyä jäljellä. He eivät erota milloin Pyhää Henkeä vääristellään tai pilkataan. Tuhannet ihmiset menevät suuriin parantamiskokouksiin ja ristiretkiin ja he näkevät asioita, jotka luullaan Pyhän Hengen toiminnaksi. Ylistäessään ja palvoessaan he eivät tiedä, että julistaja pilkkaa ja häpäisee Pyhää Henkeä. He eivät tajua sitä.

Kokonaiset karismaattiset seurakunnat, helluntailiike, on hajallaan – kirjaimellisesti rikki revittynä valheherätysten takia. Kaikenlaista tapahtuu. Jotakin uutta esitellään lähes viikoittain eivätkä johtajat tiedä pitäisikö uusi ottaa vastaan vai kirota se. He eivät tiedä mitä tehdä. Saamme kirjeitä sadoilta pastoreilta ympäri maailmaa ja he kysyvät mikä on väärää ja mikä on oikeata? Missä ovat johtajat? Missä on joku, joka kertoo meille?

Mitä näemme aikamme ns. herätyksissä ja mikä liitetään Pyhän Hengen yhteyteen, sitä emme löydä Kirjoituksista. Mikä ei ole löydettävissä Sanasta pitää heti hylätä – täysin hylätä. Itken kun katson näitä videoita, joita ihmiset ympäri maata lähettävät minulle. Ihmisjoukot ruumis vapisten ilman kontrollia, ihmiset putoilemassa lattialle, hysteerinen nauru, hoipertelu kuten juopuneessa tilassa, käärmeen lailla kiemurtelu, villien eläinten lailla kiljuminen – ja sitten meillä on julistaja, joka puhaltaa ihmisten ylle ja saa heidät kaatumaan ikään kuin Pyhä Henki olisi tullut lihaksi hänessä. Tämä henkilö heittää takkinsa ihmisten ylle ja sanoo, "Tämä on Herran käsi".

Nyt uusi "evankeliumi" on iskenyt Etelä-Amerikkaan. Tämä on hyvin julmaa mutta minun pitää puhua tästä uusimmasta. Kun joudut tällaiseen, kun olet joutunut eroon Kirjoitusten varjelevasta vaikutuksesta sanot vain: "Hei, tämä on uutta, Jumala tekee uutta. En ymmärrä tätä, se ei ole Sanassa mutta en halua olla Pyhää Henkeä vastaan."

Jos se ei ole Sanassa sinun pitää olla sitä vastaan!
...
Yksi evankelista [Rodney Howard-Browne] kutsuu itseään "Pyhän Hengen baarimikoksi". Hän sanoo, "Tule baariin ja ota Pyhän Hengen drinkki". He kutsuvat tätä uudeksi viiniksi.

Jeesus saapuu ja lukuisat ihmiset ovat vailla pelastusta. Samalla näen kristittyjen vellovan, kuten sanotaan "Pyhän Hengen baariin" ja he hoippuvat kuin juopuneet. Jooelin kirja sanoo kovaa ja selvästi: "Herätkää te juopuneet ja itkekää, valittakaa, kaikki viininjuojat…sillä vilja on hävitetty, viinistä on tullut kato" Jooel 1:5,10.

Miljoonat sielut kuolevat maailmassa – mitä nauramista meillä on?
...
En välitä enää mitä kukin ajattelee. En välitä jos eräät haluavat pois postituslistaltamme. Välitän heidän sieluistaan. Minun vastuullani on varoittaa ja kertoa, että kaikki tuo on häväistystä ja Raamatun mukaan meidän tulisi surra sitä. Vanhinten tulisi murehtia, seurakunnan, pastorien ja evankelistojen tulisi murehtia ja meidän tulisi rukoilla.

http://www.kristitynfoorumi.fi/srkhapaisy.htm

7

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkaafa

      Kirltämätyä Rodnu puhuu vakuuttavasti mutta työnsi eläkeläisariskuntaa otsasta kaataakseeen sen.

    • PölhöjenRahastusta

      Älkää olko huolissanne. Sekavassa käyttäytymisessä on kyse hypnoosista. Ja tässä lavaesiintymisessä on kyse elinkeinosta. Otetaan rahaa sieltä mistä sitä on kohtuuhelpolla otettavissa.

      TV7 ei pärjäisi pelkästään sunnuntain jumalanpalveluksia esittämällä. Pitää olla menoa ja meininkiä.

    • arviointia

      Eivätkö uskovat tiedä vai eivätkö välitä? Mistä on kysymys? RHB on juuri se 90-luvun torontolaisen eksytyksen isä. Varoittakaa hänestä! Ei Pyhä Henki anna tuollaisia manifestaatioita.

    • OnSeLahjakasSälli

      Tässä pyhällä hengellä ole mitään tekemistä. RHB on esiintyvä taiteilija siinä missä kuka tahansa muukin esiintymisellä elantonsa tienaava henkilö.

    • Googleta

      Miljardöörit ja sielubisnes.

      • ea65

        Olen todella surullinen srk:n hengellisestä tilasta! EI ole enää alkeellistakaan erottamiskykyä; ei Sanassa eikä Hengessä. Puhuja puolustautui kritiikkiä kaatumisista psalmilla 23: ..`viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään (eng. lie down)!! Olen todalla surullinen!!


    • Tarkkaväännös

      Ps.23:2. Biblia (1776). Hän kaitsee minua viheriäisessä niityssä, ja vie minua virvoittavan veden tykö. Näin kirjakääröt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe