Howard-Brownen kokoukset Tv 7 tänään.

tulenliekkinä

Klo 19.00. Suorana. Eilinen oli jo Raamatun mukaista, tervettä julistusta evankelioinnista.
Ihmisiä etsi pelastusta, vapautusta ja parantumista sankoin joukoin, kiitos Herralle.

32

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erererer

      Paraikaa menee kokous. alkanut varmaan Klo 11.00

    • RHB

      Kuuntelen ja katselen. Voimallista evankeliumin julistamista.
      Ihmiset todistivat Jeesuksesta Kristuksesta, Jumalan muuttavasta voimasta. RHB julisti TÄYTTÄ evankeliumia.

    • homottaja.sörssää.taas

      Sairasta hömppää.

    • Kirjakääröt

      Mark.6:56. Biblia (1776). Ja kuhunka hän meni sisälle kyliin eli kaupunkeihin taikka majoihin, niin he panivat kujille sairaita, ja rukoilivat häntä, että he ainoastaan hänen vaatteensa palteeseen saisivat ruveta, ja niin monta kuin häneen rupesi he paranivat.

      • koetelkaakaikki

        Missä kohtaa Raamatussa käsketään jakamaan "wireä" eli TULTA ? Ja katsokaa sen miehen ilmettä, kun hän tätä tultaan jakaa.. Minä järkytyin hänen ilmettään eilen ja sitä kirkumista.

        Ensimmäinen Johanneksen kirje 4
        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko,

        vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta;

        sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Jeesus käski saarnata PARANNUSTA.
        Matt. 4
        Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan:

        "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle


      • Kysymystä
        koetelkaakaikki kirjoitti:

        Missä kohtaa Raamatussa käsketään jakamaan "wireä" eli TULTA ? Ja katsokaa sen miehen ilmettä, kun hän tätä tultaan jakaa.. Minä järkytyin hänen ilmettään eilen ja sitä kirkumista.

        Ensimmäinen Johanneksen kirje 4
        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko,

        vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta;

        sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Jeesus käski saarnata PARANNUSTA.
        Matt. 4
        Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan:

        "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle

        amaan "wireä" eli TULTA ? Ja katsokaa sen miehen ilmettä, kun

        Mitä metallilankaa kirjoittaja tarkoittaa?

        Tuli lankaa? ?

        --------

        Suomienglantisanakirja.fi
        KääntäjäIn English


        Käännettävä sana (suomeksi tai englanniksi):
        X

        Hakuluettelo:
        Käännös:
        wire
        wired
        wirer
        wires
        wirers
        wire fu
        wireman
        wiremen
        wiretap
        wire tie
        wireball
        wirebird
        wiredraw
        wiredrew
        wirehair
        wirehead
        wireless
        wirelike
        wireline
        wireroom
        wire (suomeksi)
        metallilanka (s: thin thread of metal)
        johdin (s: metal conductor that carries electricity)
        johto (s)
        sähke (s: AmE)
        lanka (s: thin thread of metal)
        sähköjohto (s: metal conductor that carries electricity)
        piikkilanka-aita (s: fence made of usually barbed wire)
        maalinauha (s: sports: finish line of a racetrack)
        sitoa (v: to fasten with wire)
        pujottaa (v: to string on a wire)
        johdottaa (v: to equip with wires for use with electricity)
        kytkeä (v: to add something into an electrical system by means of wiring)


        Viimeisimmät haut: wire, aetiologia, magpie-goose, madallus, nobbier, ikkunoiva, suprabasally
        Suosittuja sanoja: ylioppilas, business, content, request, tehtävä, vaikuttaa, account
        Palaute Lataa Suomienglantisanakirja.fi-sovellus Androidille


    • rr4ar5

      Korjaus, vain TV 7 plussalla suorana tänään.
      Huomenna taas TV 7 .

    • liskonpoikanen

      Tunnelmaa viritellään ja transsi syntyy porukoille. Onko aitoa hengellisyyttä, kun ollaan tunteitten armoilla viihteellä?

      • koetelkaakaikki

        " Onko aitoa hengellisyyttä, kun ollaan tunteitten armoilla viihteellä? "

        EI OLLA!

        Ensimmäinen kirje korinttilaisille 2
        1. Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet,

        en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.

        2. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi

        Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

        4. ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja,

        vaan Hengen ja voiman osoittamista,

        5. ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.


    • Suoralähetys
    • Linkkiii
    • Pysykääkanavalla
    • siunattuakesää

      Siunattu kokous tänään, etsiviä sieluja meni alttarille.
      Julistus oli rehellistä ja selkeää Sanaan perustuvaa, joillakin julistajilla ei enään tänään ole Raamattua koko ajan mukana ohjeenaan, tällä julistajalla oli. Ja hän käytti ja luki sitä myös. Hienoa, tällaisena aikana missä lihalliset harhautuneet ja turhautuneet julistajat haukkuvat veljiä ja sisaria vähäväkisissä kylmähenkisissä kokousissaan ilman Raamattua.
      Uskoontulleet voi laskea muutamissa koko vuonna.
      Mutta heilläkin on mahdollisuus vielä, aina on uuden alkamisen mahdollsuus, uudistua Hengessä. Jeesus rakastaa heitä ja me kaikki rakastamme. Vaikka he eivät meitä rakastaisikaan.

      • Onnellinenlapsi

        Todella siunattu kokous. Jumala uudistaa lapsiaan, jotka kaipaavat ja janoavat enemmän. Pyhä Henki täyttää ja vie ensirakkauteen Jeesukseen Kristukseen.
        Minä olen avoin vastaanottamaan kaiken mitä Jumala tahtoo antaa. Olen kokenut Jeesuksen kosketuksen ja Hän on tullut minulle rakkaaksi.


    • ihanraamatusta

      LUUK.12: 49, TULTA OLEN MINÄ TULLUT HEITTÄMÄÄN, KUINKA TOIVON ETTÄ SE OLISI JO SYTTYNYT! sanoi Jeesus.

    • 77777777

      Niin,vai ei ole Raamatussa mitään tulesta.

      • hellunatilainen

        Kyllähän Raamattu käyttää tulta Pyhän Hengen symbolina. Ensimmäisenä helluntaina Pyhä Henki laskeutui tulisten kielen muodossa opetuslasten ylle, Jumalan tuli lankesi Vahassa testamentissa usein uhrialttarin ylle, Moosekselle Herra puhui palavan pensaan muodossa. Tulipatsas johdatti kansaa erämaanvaelluksen aikana yöllä, ym. paljon muuta.

        Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!
        Luuk. 12:49

        Kyllähän Uusi Testamentti varoittaa että myös saatana saa tulen lankeamaan taivaasta. Siis voi matkia pitkälle Jumalan tekoja, mutta aitoa rakkautta se ei voi matkia. Pitää olla henkien erottamisen armolahja.

        777 ei ole lukenut Raamattua, jos ei sieltä tulta ole löytänyt. En nyt kommentoi vastausta väittämäksi että kerrotut areenalla olisi Pyhän Hengen aikaan saamaa. En ole kuin hieman ohimennen seurannut kokoussarjaa. Illalla mies kyllä esitti selvän alttarikutsun pelastusta kaipaaville.


    • sswhgsusyf

      Hiljasta tuli?

    • Ilosanomaa

      Kyllä, kristityt tarvitsevat Pyhän Hengen voimaa, tulta taivaasta, kuten ennen laulettiin, että voivat itse syttyä ensirakkauteen Jeesusta kohtaan ja sitten viemään ilosanomaa, että Jeesus Kristus elää tänäkin päivänä ja haluaa antaa syntejä anteeksi ja vapauttaa erlaisissa synnin kahleissa olevia ihmisiä.

      • koetelkaa.kaikki

        " Kyllä, kristityt tarvitsevat Pyhän Hengen voimaa"

        AAMEN, kyllä tavitsevat enenmmän kuin koskaan, mutta myös HENKIENEROITTAMISEN LAHJAA, kaikki "teatteri" ei ole Jumalasta eikä Pyhästä hengestä.
        Katsoitko eilisiltaisen ohjelman?
        Siellä puhui tummaihoinen mies, seurasin ohjelmaa toisella korvalla, hän kertoi kuka oli ja mistä tänne tullut ja mitä tehnyt elämässään, no se oli ihan normisettiä, mutta huomioni kiintyi, kun mies alkoi ykskas nauraa hervottomasti ja sähisi kuin KÄÄRME.


    • rahankeruuta

      RHB on kova puhumaan rahasta ja maanittelemaan kuulijoitaan uhraamaan hänelle "Jumalan työhön".

    • Mitentyhmääväkion

      Katsoin ja kuuntelin pari kokousta. Höpsönlöpsön ukkeli. Tyhjänpäiväistä tarinointia ja höpöttelyä. Evankeliumia en kuullut enkä Sanan opetusta tai mitään millään lailla rakentavaa tai järkeviä. Tulkki on sujuva kääntämään, mutta vailla hengellistä arviointikykyä. Sokea sokeitten taluttaja pastorina.

      • en.suositteleheitä

        Kuka se tulkki on ? Ja kuka heidät on tänne kutsunut ?


      • tulkkion

        Tulkki on pastori Jukka Laamanen, Joensuun Vapaakirkko-srk:n yksi pastori.
        Huippu hyvä tulkki!!!


      • en.suositteleheitä

        " Huippu hyvä tulkki!!! "

        Tulkki oli hyvä, mutta ei tulkattava..

        Vapis on mennyt kaikkeen hömpään aina mukaan siellä oli torontolaisuus, New vine, kaikki kelpaa.

        Etkö huomannut tuota ? kumma ettei kukaan reagoi noin selvään EKSYTYKSEEN ! JUMALA ei puhu käärmeen äänellä se on varma.
        " Siellä puhui tummaihoinen mies, seurasin ohjelmaa toisella korvalla, hän kertoi kuka oli ja mistä tänne tullut ja mitä tehnyt elämässään, no se oli ihan normisettiä, mutta huomioni kiintyi, kun mies alkoi ykskas nauraa hervottomasti ja sähisi kuin KÄÄRME. "

        Ensimmäinen Mooseksen kirja 3 luku
        1 Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut.

        Ja näkyy olevan edelleenkin.


    • 7tuuti

      "evankeliumia en kuullut, enkä Sanan opetusta"?
      Hyvinpä olet kuunnellut.
      Sillähän oli Raamattu koko ajan taustatukena?
      Ja luki sitä todella ja puhui ihmisen parannuksen teosta, uudestisyntymisestä, pyhästä elämästä, Jeesuksen veren voimasta, evankelioinnista, seurakunnan tärkeydestä, helvetistä, taivaasta, jne.

      Mitä sinä pidät Sanan opetuksena ja evankeliumina?
      Sitäkö, että kytätään toisia kristittyjä ja etsitään vikoja ja levitetään negatiivistä mielipidettä kaikista muista ketkä eivät ajattele sinun laillasi?

      • hedelmistä.puu.tunnetaan

        " Sillähän oli Raamattu koko ajan taustatukena? "

        Niimpä, sinä sanoit totuuden, Raamattu oli TAUSTALLA !

        Mutta ei hän siitä opettanut vaan jutteli muita mukavia ihmisiä viihdyttävää läppää.

        Ja ellen väärinkuullut, se eilinen tummamies sanoi, että siunaukset saa vain tämä Brownin kautta.
        Jeesuksesta ei puhunut sanaakaan ja se Brown seisoi sen miehen takana ja myhäili tyytyväisenä, ei oikaissut, että JEESUS ne siunaukset antaa EI HÄN.


    • dhdfghdfhj

      Taitanee olla niin syvällä tuo eksytyspelko, että vaikka itse Jeesus sanoisi sulle, että Howard-Browne on Jumalan mies, et uskoisi.

    • helluntailainen

      Ihan samaa väittelyä kuin Jeesuksen aikaan. Vastustajat näkivät Mestarissa koko ajan jopa Beelsebuun. On hyvä juttu jos ihmisiä tulee uskoon ja antaa elämän Jumalalle. Se ei ainakaan ole vihollisen mieleen.

    • ghf664

      Näkyypä kiinnostava noita "oikeaoppisiakin" ??
      Tarkasti seuraavat?
      Eikö niiden opettajat varota? Ettei saa kattoa? "henki "(lue ilo) voi tarttua.

      Mitäs tuossa on väärää, sanomanhan tuo julistaja tuo? Pakkohan sitä on olla ihminen välittäjänä?

    • Jeesuspelastaaihmisiä

      Hyviä kokouksia. Tänäkin iltana monet antoivat elämänsä Jeesukselle.

    • Kirjakääröt

      1Piet.1:23. Biblia (1776). Niinkuin ne, jotka jälleen syntyneet ovat, ei katoovaiesta, vaan katomattomasta siemenestä, elävästä Jumalan sanasta, joka ijankaikkisesti pysyy. Kirjoitetaan: iankaikkisesti. Jälleen syntymien, on vaihtunut uudestisyntymiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe