Parran leikkuu Kuopiossa, osaava parturi hakusessa

Partakaveri

Pari eri parturia onnistunut jo onnettomasti silppuamaan partani, joten nykyisin huolehdin muotoilusta itse. Olisi kuitenkin kiva päästä osaavan ammattilaisen käsiin. Kenen luona muut partaveikot käytte?

12

1645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonleikkuri

itse leikkaan partani ja tukkani, tulee mieleinen eikä maksa mitään.

• Ms.ImNotAlex

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

• A_l_e_X

Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

• kuopiolaine

Sukupuolisesti poikkeavat käy parturiliikkeessä leikkaamassa partansa. Kuopio cityboys.

• lksdskdlfjkdl

Tosi Äijät siistii partansa kulmahiomakoneella :D

• kielioppiatänne
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Tähän listaan on vielä lisättävä: Kunninleikkuri.

• isisonjotäällä
        Ms.ImNotAlex kirjoitti:

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

ja kaula katkee, samalla.

• HuutonauruaPässi
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Onko ite vitun pelle "Alex T", joka kirjoitti kyseisen kommentin. Mitä olen kuullut hänen puhuvan.. esimerkiksi "muotinäytöksissään", niin jumalauta mikä "muka fäsöön"(fashion).

Joku kun kehuu, niin ottaako itsetunnolle, niin paljon ettet kykene ottamaan hyvää ja positiivista palautetta vastaan? Käyttäydy hyvä "mies". Vai missä mättää? Eikö bisnes luista?

• Oma-aloitteisesti_itse

Hyvä, että trimmaat ja leikkaat partasi itse.
      Silloin tuloksesta tuleekin juuri sellainen, kuin itse haluaa.
      Tulee huomattavasti halvemmaksikin.

Nykyisin on myynnissä niin hyviä tukan ja parranleikkaamiseen tarkoitettuja trimmareita, erikoisvälineine, rajaamisterineen ja muine lisävarusteineen, että kyllä niillä tulee ihan siistiä ja hyvää jälkeä.

• Aisssaatana

Autocorrec päälle. Vitun amis

• parta-ei-kuspäille-kasva

Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe