Parran leikkuu Kuopiossa, osaava parturi hakusessa

Partakaveri

Pari eri parturia onnistunut jo onnettomasti silppuamaan partani, joten nykyisin huolehdin muotoilusta itse. Olisi kuitenkin kiva päästä osaavan ammattilaisen käsiin. Kenen luona muut partaveikot käytte?

12

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonleikkuri

itse leikkaan partani ja tukkani, tulee mieleinen eikä maksa mitään.

• Ms.ImNotAlex

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

• A_l_e_X

Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

• kuopiolaine

Sukupuolisesti poikkeavat käy parturiliikkeessä leikkaamassa partansa. Kuopio cityboys.

• lksdskdlfjkdl

Tosi Äijät siistii partansa kulmahiomakoneella :D

• kielioppiatänne
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Tähän listaan on vielä lisättävä: Kunninleikkuri.

• isisonjotäällä
        Ms.ImNotAlex kirjoitti:

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

ja kaula katkee, samalla.

• HuutonauruaPässi
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Onko ite vitun pelle "Alex T", joka kirjoitti kyseisen kommentin. Mitä olen kuullut hänen puhuvan.. esimerkiksi "muotinäytöksissään", niin jumalauta mikä "muka fäsöön"(fashion).

Joku kun kehuu, niin ottaako itsetunnolle, niin paljon ettet kykene ottamaan hyvää ja positiivista palautetta vastaan? Käyttäydy hyvä "mies". Vai missä mättää? Eikö bisnes luista?

• Oma-aloitteisesti_itse

Hyvä, että trimmaat ja leikkaat partasi itse.
      Silloin tuloksesta tuleekin juuri sellainen, kuin itse haluaa.
      Tulee huomattavasti halvemmaksikin.

Nykyisin on myynnissä niin hyviä tukan ja parranleikkaamiseen tarkoitettuja trimmareita, erikoisvälineine, rajaamisterineen ja muine lisävarusteineen, että kyllä niillä tulee ihan siistiä ja hyvää jälkeä.

• Aisssaatana

Autocorrec päälle. Vitun amis

• parta-ei-kuspäille-kasva

Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe