Pari eri parturia onnistunut jo onnettomasti silppuamaan partani, joten nykyisin huolehdin muotoilusta itse. Olisi kuitenkin kiva päästä osaavan ammattilaisen käsiin. Kenen luona muut partaveikot käytte?
Parran leikkuu Kuopiossa, osaava parturi hakusessa
13
1700
Vastaukset
- kunnonleikkuri
itse leikkaan partani ja tukkani, tulee mieleinen eikä maksa mitään.
- Ms.ImNotAlex
Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?
Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman - A_l_e_X
Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?
"perin erin parturin"
"Tulluportin kadulla"
"parturi-kampaamoiden"
"näky partaalla" - kuopiolaine
Sukupuolisesti poikkeavat käy parturiliikkeessä leikkaamassa partansa. Kuopio cityboys.
- lksdskdlfjkdl
Tosi Äijät siistii partansa kulmahiomakoneella :D
- kielioppiatänne
A_l_e_X kirjoitti:
"perin erin parturin"
"Tulluportin kadulla"
"parturi-kampaamoiden"
"näky partaalla"Tähän listaan on vielä lisättävä: Kunninleikkuri.
- isisonjotäällä
Ms.ImNotAlex kirjoitti:
Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?
Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilmanja kaula katkee, samalla.
- HuutonauruaPässi
A_l_e_X kirjoitti:
"perin erin parturin"
"Tulluportin kadulla"
"parturi-kampaamoiden"
"näky partaalla"Onko ite vitun pelle "Alex T", joka kirjoitti kyseisen kommentin. Mitä olen kuullut hänen puhuvan.. esimerkiksi "muotinäytöksissään", niin jumalauta mikä "muka fäsöön"(fashion).
Joku kun kehuu, niin ottaako itsetunnolle, niin paljon ettet kykene ottamaan hyvää ja positiivista palautetta vastaan? Käyttäydy hyvä "mies". Vai missä mättää? Eikö bisnes luista?
- Oma-aloitteisesti_itse
Hyvä, että trimmaat ja leikkaat partasi itse.
Silloin tuloksesta tuleekin juuri sellainen, kuin itse haluaa.
Tulee huomattavasti halvemmaksikin.
Nykyisin on myynnissä niin hyviä tukan ja parranleikkaamiseen tarkoitettuja trimmareita, erikoisvälineine, rajaamisterineen ja muine lisävarusteineen, että kyllä niillä tulee ihan siistiä ja hyvää jälkeä.- mopu_karkas
Entä jos mopo (täs.tap. trimmari) karkaa käsistä ja tulee tällaista jälkeä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/24/f6/34/24f634726a248f9309ef88adc89b8224.jpg
- Aisssaatana
Autocorrec päälle. Vitun amis
- parta-ei-kuspäille-kasva
Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)
- Anonyymi
Finnpulpilla ei ole uskovaisia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183