Parran leikkuu Kuopiossa, osaava parturi hakusessa

Partakaveri

Pari eri parturia onnistunut jo onnettomasti silppuamaan partani, joten nykyisin huolehdin muotoilusta itse. Olisi kuitenkin kiva päästä osaavan ammattilaisen käsiin. Kenen luona muut partaveikot käytte?

18

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonleikkuri

itse leikkaan partani ja tukkani, tulee mieleinen eikä maksa mitään.

• Ms.ImNotAlex

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

• A_l_e_X

Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

• kuopiolaine

Sukupuolisesti poikkeavat käy parturiliikkeessä leikkaamassa partansa. Kuopio cityboys.

• lksdskdlfjkdl

Tosi Äijät siistii partansa kulmahiomakoneella :D

• kielioppiatänne
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Tähän listaan on vielä lisättävä: Kunninleikkuri.

• isisonjotäällä
        Ms.ImNotAlex kirjoitti:

Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

ja kaula katkee, samalla.

• HuutonauruaPässi
        A_l_e_X kirjoitti:

"perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

Onko ite vitun pelle "Alex T", joka kirjoitti kyseisen kommentin. Mitä olen kuullut hänen puhuvan.. esimerkiksi "muotinäytöksissään", niin jumalauta mikä "muka fäsöön"(fashion).

Joku kun kehuu, niin ottaako itsetunnolle, niin paljon ettet kykene ottamaan hyvää ja positiivista palautetta vastaan? Käyttäydy hyvä "mies". Vai missä mättää? Eikö bisnes luista?

• Oma-aloitteisesti_itse

Hyvä, että trimmaat ja leikkaat partasi itse.
      Silloin tuloksesta tuleekin juuri sellainen, kuin itse haluaa.
      Tulee huomattavasti halvemmaksikin.

Nykyisin on myynnissä niin hyviä tukan ja parranleikkaamiseen tarkoitettuja trimmareita, erikoisvälineine, rajaamisterineen ja muine lisävarusteineen, että kyllä niillä tulee ihan siistiä ja hyvää jälkeä.

• Aisssaatana

Autocorrec päälle. Vitun amis

• parta-ei-kuspäille-kasva

Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)

• Anonyymi

Finnpulpilla ei ole uskovaisia.

• Anonyymi00025

Parturi

• Anonyymi00026

UP!

• Anonyymi00027

Mitä kokemuksia?

• Anonyymi00030

Osta liimaparta!

• Anonyymi00031

Pitsa, Puijo, Parturi, Petonen, jne

Paukkuu ja pahahtataa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe