abc-kuppilat-boikottiin

lehtipihvi-ja-abc

Täällä on ollut pitkät ketjut abc-ketjujen boikoteista. Aloitan taas boikottikehotuksen. Ruokahan näissä abc-kuppiloissa on ollut ala-arvoista iänkaiken. Nyt sitten paljastui että lehtipihvinä tarjoillaan jauhelihapihvejä. Häpeällistä, häpeällistä. Ja asiakkaiden aliarvioimista. Toivottavasti jokainen jolle jauhelihapihviä on tarjoiltu lehtipihvinä on haistattanut pitkät mokomille keittiöammattilaisille. Luulisi että työntekijöillä on sen verran ammatillista ylpeyttä etteivät suostu tällaiseen asiakkaan kusetukseen. Toivottavasti työpaikat eivät ole niin kortilla että on pakko suostua moiseen. Häpeä ja maineen menetys koskee kuitenkin nimenomaan ko. ketjua. Minä kierrän moiset kuppilat kaukaa.

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lounastaja

Menin sit Pirkkalan ABCille lounas kiitos kassa kysyy tiedäkö mitä se maksaa tiedän tässä on tasaraha kolikoina , no olin remonttivehkeissä ja siinä sivummalla kolikoita laskin toki olis kortilla voinu tai antaa sen 50e mikä myös oli ja ruokakin oli aika paskaa epäili tyttö et ei oo pellellä rahaa

• MuutakinPuuttuu

Oletko mamu? Montako luokkaa peruskoulua on käymättä?

• sinultakin-puuttuu

Tämähän ei ole mikään rasistisivusto. Nyt keskustellaan ABC-ketjun kusetuksista. Ilmeisesti näillä sivuilla "viihtyy" tyyppi, jolla ei ole mitään mielipidettä mistään asiasta. Ainut agenda on rasismi. Näillä kommenteillaan hän kääntyy vain itseään ja asiaansa vastaan. Sääli, toivottavasti muistaa ottaa lääkkeensä ja jos ottaisi yliannoksen, maailma säästyisi paljolta pahalta.

• sitä-boikottia

Ja nyt muka perustellaan että haluttiin tukea lähiruokaa. Kertokaahan Osuuskauppaketju mistä ostatte broilerin-, sian-, naudan- ym. lihan. Ja muunkin minkä vain saatte suomalaista tuotetta halvmmalla. Eettisyys ja moraali eivät kuulu teidän kaupankäyntiinne.

• EdesUnissa

Olen boikotissa mukana

• ei-unissakaan

nykyisin pysähdyn abc-kuppilaan vain wc-reissua varten pitkällä ajomatkalla. Tankkaan auton st-ykkösellä ja kahvit/ruokailut hoituu jossain muualla kuin abc-kuppilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6375
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2982
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe