Täällä on ollut pitkät ketjut abc-ketjujen boikoteista. Aloitan taas boikottikehotuksen. Ruokahan näissä abc-kuppiloissa on ollut ala-arvoista iänkaiken. Nyt sitten paljastui että lehtipihvinä tarjoillaan jauhelihapihvejä. Häpeällistä, häpeällistä. Ja asiakkaiden aliarvioimista. Toivottavasti jokainen jolle jauhelihapihviä on tarjoiltu lehtipihvinä on haistattanut pitkät mokomille keittiöammattilaisille. Luulisi että työntekijöillä on sen verran ammatillista ylpeyttä etteivät suostu tällaiseen asiakkaan kusetukseen. Toivottavasti työpaikat eivät ole niin kortilla että on pakko suostua moiseen. Häpeä ja maineen menetys koskee kuitenkin nimenomaan ko. ketjua. Minä kierrän moiset kuppilat kaukaa.
abc-kuppilat-boikottiin
6
114
Vastaukset
- lounastaja
Menin sit Pirkkalan ABCille lounas kiitos kassa kysyy tiedäkö mitä se maksaa tiedän tässä on tasaraha kolikoina , no olin remonttivehkeissä ja siinä sivummalla kolikoita laskin toki olis kortilla voinu tai antaa sen 50e mikä myös oli ja ruokakin oli aika paskaa epäili tyttö et ei oo pellellä rahaa
- MuutakinPuuttuu
Oletko mamu? Montako luokkaa peruskoulua on käymättä?
- sinultakin-puuttuu
Tämähän ei ole mikään rasistisivusto. Nyt keskustellaan ABC-ketjun kusetuksista. Ilmeisesti näillä sivuilla "viihtyy" tyyppi, jolla ei ole mitään mielipidettä mistään asiasta. Ainut agenda on rasismi. Näillä kommenteillaan hän kääntyy vain itseään ja asiaansa vastaan. Sääli, toivottavasti muistaa ottaa lääkkeensä ja jos ottaisi yliannoksen, maailma säästyisi paljolta pahalta.
- sitä-boikottia
Ja nyt muka perustellaan että haluttiin tukea lähiruokaa. Kertokaahan Osuuskauppaketju mistä ostatte broilerin-, sian-, naudan- ym. lihan. Ja muunkin minkä vain saatte suomalaista tuotetta halvmmalla. Eettisyys ja moraali eivät kuulu teidän kaupankäyntiinne.
- EdesUnissa
Olen boikotissa mukana
- ei-unissakaan
nykyisin pysähdyn abc-kuppilaan vain wc-reissua varten pitkällä ajomatkalla. Tankkaan auton st-ykkösellä ja kahvit/ruokailut hoituu jossain muualla kuin abc-kuppilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760