Meijeri Mäyryssä?

rtyu4

Onko se meijeri sielä yhä vain tyhjillään? Komia rakennus aikanaan. Eikö sille ny mitää käyttöä oo löytyny?

17

3389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsoniton

Osta halavalla pois ja laita yritys siihen esim.....entisöinti ja lasityöt...

• r4r4

Mikä sen kunto mahtaa olla?

• dindu_nuffin

Jos laittaisi vaikka pontikkatehtaan pystyyn, niin saisi rakennus aivan uuden käyttötarkoituksen.

• tippuutippuu

Eipä taida se keittely enää juuri kannattaa...

• Touhun täytyy olla tarpeeksi suurta, että kannattaa. Olihan siellä kovan sarjan yrittäjiä, jotka vain eivät olleet tarpeeksi lukeneita ja heidän kävi ohraisesti kun rankki poltti kaiken hapen salaa kaivetusta kellarista.

Täytyy antaa tunnustusta kun olivat sentään onnistuneet varastamaan suurjännitelinjasta sähköä. Sitä ei meinaan joka sälli tee niin, että säilyy siitä hengissä.

• Homeloukko

Meijeri on sellainen homeloukko. Maantasalle vaan koko rakennus.

• Mashr

Kaikki täälä kans on homees.

• Anonyymi

Eli niin ku sillon tosi kauan kauan sitten

• on_se_näky

Siitä voisi tehdä hieromalaitoksen jossa kuortanelaiset kotirouvat antaisivat thaihierontaa. Oikeilla thaimaalaisilla on niin pienet kikit, että ne ei oikein säväytä. Toista se on kun kunnon kuortanelainen lyyli menee kontalleen, niin utareet viistävät maata.

• panettaa_panettaa

Siinä olisi meijerit oikeassa talossa.

• Hyväpisnes

Voiskohan sinne saada myös jotain ulkomaalaisia tummia ja tulisia mieshierojia hieromaan miehiä, niin saatais alavudelta ja lapualtakin asiakkaita.

• koera

Nytpä oiva ehdotus lausuttiin ilmoille harkittavaksi. Kuortane tunnetaan Urheiluopistosta ja vuosi vuoden jälkeen hyvin järjestetyistä Eliittikisoista, Kolmossija on hieman epäselvä vielä, mutta jos perustettaisiin tämä hieromalaitos, se olisi siinä,. Maata viistävää työvoimaa kun on saatavilla riittämiin.

• Anonyymi

Se hän ois ihan kaupan paikka. Myönteisyys ja alttius vois auttaa. Lomat kuluu vaan aika nopee

• Anonyymi

Ja pannut porajamaan ja munien hieromolaitos samassa yhteydessä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pannut porajamaan ja munien hieromolaitos samassa yhteydessä..

Sellasta kö ne sinne tehtailee!!

• Anonyymi

Onko siellä enää meijeriä????

• Anonyymi

On mutta se on yksityisaluetta ja siellä on todennäköisesti valvonta kamerat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe