Miten on mahdollista, että Cittarin 'Arjen säästöjä' - mainoslehdessä ilmoitetut tarjoustuotteet ovat loppu Koskin CM:ssa tarjouksen alkamispäivänä jo aamupäivällä?
Kyseessä 3.99€ kilohintainen "vilja- tai rypsipossun ulkofilee". Altaassa tuotteen kohdalla tyhjää.
Lisäksi myyjä kertoo muunnettua totuutta asiaa tiedusteltaessa. Ehkä kauppiaan ohjeiden mukaan?
Kuulemma tavaran toimittajalla vaikeuksia toimittaa lihaa sianlihan puutteen vuoksi. Eikä tätä voitu ennakoida, kun keväällä suunniteltiin juuri tämä tarjous.
Snellmanilta tulee mahdollisesti lihaa lisää lauantaiaamuksi.
Sen verran kiinnosti, että soitin sekä Tampereen Lielahteen, että Hämeenlinnaan CM -liikkeisiin. Molemmissa kerrottiin iltapäivällä klo 14:n jälkeen, että lihaa on hyllyt täynnä.
Joku tässä nyt ei täsmää. Naapurikaupungissa arveltiin, että olisiko joku kesäapulainen tehnyt tilauksen. Nauroivat, kun sanoin Koskissa kerrottavan tarinaa sianlihan loppumisesta.
Itse joku sianihraklöntti ei ole oleellinen asiassa, vaan se ylimielisyys miten asiakkaita palvellaan. Ilmeisesti paikallisen CM:n kauppias ajattelee, että asiakkaat ovat tyhmiä ja koska kauppoja ja kilpailua vähän, voi asiakkaita kohdella miten huvittaa. Ei muuten ollut ensimmäinen kerta täällä. Ei sitä kilpailua ihan niin vähän ole kuitenkaan.
Koskissa on vaihtoehtoina onneksi vielä S-market ja Lidl. Meidän ruokaostokset on jo pitkään niissä tehty muutenkin.
Äkkiä täältä ajaa Ideaparkiin ja Tampereelle, mikä näkyy kyllä "kaupungin" katukuvassa jo nyt. Liiketiloja vuokrattavana vähän joka kivijalassa. Ja suuntaus jatkuu.
Lisää CM -kauppiaan tapaisia yrittäjiä Koskiin, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset lähtevät.
Citymarket tarjoukset
1
143
Vastaukset
- Pilkkityttö
Joo, samaa olen todennut. Cittarissa on oltava todella TARKKAna kun tekee ostoksia ns tarjoustuotteista. Esim. Suurilla, punaisilla, päällekäyvillä teksteillä ale sitä ja tätä..vaan kaskummaa, kun viitsii kiertää hyllyjä löytyy vastaavaa tuotetta halvemmalla. Samaa kylämaltaassa. Jossa ale ruokaa..kunkierrät hyllyjä löydät samoja ruokia halvemmalla! Näissä kylmäaltaissa olevat ruuat ovat lähtöhinnoiltaan kalliimpia ja ovat nyt muka alennuksessa! Luuleko herra Kauppias näin kusettavansa asiakasta? Minua et ainakaan kuseta, koska huijauksesi on niin läpinäkyvää ja minä olen sinua fiksumpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882