Tosi upeita tarhoja siellä on Juutalaisten tekeminä
http://www.israeltrees.org/israelvideonetwork/?a=12-tribes-email
Neljä päivää alkaa istutus
4
<50
Vastaukset
- aamulehdestäPoimittua
Arafat Jaradat, 30v., oli ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija ja kahden lapsen isä.
Israelin Gestapo pidätti hänet muutama päivä sitten ja eilen hän kuoli kuulustelujen yhteydessä.
Israelin vankiloissa ilman oikeudenkäyntiä vangitut 4.000 poliittista (palestiinalaista) vankia ryhtyivät välittömästi nälkälakkoon Gestapon kuulustelijoiden suorittaman murhan jälkeen.
Jaradat Arafat asui vaimonsa Dalalin ja heidän kaksi ja kolmevuotiaiden lastensa kanssa Sa'eerin kylässä Hebronin lähellä.
Brutaalinen miehitysvalta pidättää, pahoinpitelee, vangitsee ja murhaa tuhansia ihmisiä vuosittain, eikä suomalaiset ole vieläkään heränneet siihen, että israelilaiset syyllistyvät Nürnbergin sotarikoksiin ja pitäisi tuomita kansainvälisessä tuomioistuimessa Haagissa rikoksista ihmisyyttä vastaan ja Geneven sopimuksen rikkomisesta.- Go.Israel
Miksi kennekään pitäisi piitata paskaakaan jostain palestiinalaisista? Ählämeitä ei pidäkään kohdella silkkihansikkain, vaan vetää rajusti turpaan ja potkia naamaan kun ähly makaa maassa.
Toivottavasti Israel tappaa kaikki rättipäät. Go.Israel kirjoitti:
Miksi kennekään pitäisi piitata paskaakaan jostain palestiinalaisista? Ählämeitä ei pidäkään kohdella silkkihansikkain, vaan vetää rajusti turpaan ja potkia naamaan kun ähly makaa maassa.
Toivottavasti Israel tappaa kaikki rättipäät.Ja mitä he tekevät tuolla maalla? Se on aivan autio vaan Israelilaiset rakentavat sinne.
- nuvui
onko wannabe mokkakepin lutkuttajat kännissä,
kun noin pullistuttaa... XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706544
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151564
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271546Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381495- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest451243