Tuosta ei evoluutio parane. Ateistit vaietkoot.
Evoluution huipputuote: FUNDIS
12
165
Vastaukset
Mukava kuulla että hyväksyt vihdoin evoluution ja itsesi sen tuloksena.
Tervetuloa meidän rekattujen joukkoon :)
Olet lyhyessä ajassa noussut palstan huippukirjoittajien joukkoon. Kommenttejasi on mukava lukea.puolimutkateisti kirjoitti:
Tervetuloa meidän rekattujen joukkoon :)
Olet lyhyessä ajassa noussut palstan huippukirjoittajien joukkoon. Kommenttejasi on mukava lukea.Kiitän sanoistasi :).
Varmuudeksi tosiaan rekisteröin, kun ylläpito toisessa ketjussa kertoili miten helppoa rekisteröimättömien nimimerkkien lukitseminen on, ja Jyrbä viimeksi tänään yritti esittää tieteenharrastajaa (ei toki uskottavasti).- Tietävä_Kreationisti3
Hän ei esittänyt tieteenharrastajaa, hänen käyttämänsä nimimerkki oli tieteen"harjoittaja."
Mutta pitihän se arvata ettei evokeilta edes perus luetun ymmärtäminen onnistu, kuten yleensäkin.
Ihan rehellisesti sanottuna fundikset ovat ilmiö, joska ihmiskunnan pitäisi päästä eroon. Pahimmillaan fundamentalismi johtaa sellaisiin ilmiöihin kuin ISIS.
Ihmiskunnan tulevaisuus näyttäisi huomattavasti paremmalta jos ääriuskonnoista ja tiedevastaisuudesta päästäisiin eroon.Mentaliteettihan noilla kristillisillä fundiksilla on ihan vastaava. Se näkyy hyvin esim. siinä, miten uskovat yrittävät puolustella VT:n lapsia murhaavaa psykopaattia. Eikö se kerro ihmisestä melkoisesti, jos nuo pitävät lapsia murhaavaa ja murhauttavaa jumalaansa korkeimpana moraalin lähteenä?
Onneksi tuonne Lähi-itään oli päätynyt VT:n joukkomurhaoppien rinnalle rauhanomaisempia ajatuksia ympäröiviltä kansoilta UT:n kynäilyn aikaan, muutoin hellarit ja kumppanit voisivat hyvinkin juoksennella ympäriinsä pommivöiden kera.utti kirjoitti:
Mentaliteettihan noilla kristillisillä fundiksilla on ihan vastaava. Se näkyy hyvin esim. siinä, miten uskovat yrittävät puolustella VT:n lapsia murhaavaa psykopaattia. Eikö se kerro ihmisestä melkoisesti, jos nuo pitävät lapsia murhaavaa ja murhauttavaa jumalaansa korkeimpana moraalin lähteenä?
Onneksi tuonne Lähi-itään oli päätynyt VT:n joukkomurhaoppien rinnalle rauhanomaisempia ajatuksia ympäröiviltä kansoilta UT:n kynäilyn aikaan, muutoin hellarit ja kumppanit voisivat hyvinkin juoksennella ympäriinsä pommivöiden kera.EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.
yurki1000js kirjoitti:
EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.
Jyrki. Viitsisitsää kaivaa evoluutioteorian julkaisuista yhdenkin tieteellisen julkaisun jossa tuo "evoluutiolaki" esitetään?
Evoluutioteoria ei väitä että vahvin voittaa. Eikä varsinkaan sitä että heikkojen veren pitäisi roiskua.
Mutta katsotaanpa mitä Raamattusi toteaa veren roiskumisesta:
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
Tuo on lainaus Raamatusta. Tuossa Jumalasi kehoittaa rikkomaan yhtä kymmenestä käskystä: "Älä tapa"
Nyt Jyrki, esitä minulle vastaava moraaliton kehoitus evoluutioteorian tieteellisistä julkaisuista.yurki1000js kirjoitti:
EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.
Luonnossa veret roiskuu koko ajan, mutta henkiin jää keskimäärin sopeutuvin, ei välttämättä vahvin.
ps se sun jumalas on eri veitikka, kun yhdetkin hämähäkinkin lapset opetti kannibalisteiksi. Ne hämähäkki-kakrut kun syö (mutsinsa yllyttäminä!) tuon oman mutsinsa viimeiseksi ateriakseen ennen maailmalle lähtöä.
Älykästä suunnittelua?
Oppia ikä kaikki ja tästä se alkaa sanoi hämähäkki, kun äitiään söi.puolimutkateisti kirjoitti:
Jyrki. Viitsisitsää kaivaa evoluutioteorian julkaisuista yhdenkin tieteellisen julkaisun jossa tuo "evoluutiolaki" esitetään?
Evoluutioteoria ei väitä että vahvin voittaa. Eikä varsinkaan sitä että heikkojen veren pitäisi roiskua.
Mutta katsotaanpa mitä Raamattusi toteaa veren roiskumisesta:
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
Tuo on lainaus Raamatusta. Tuossa Jumalasi kehoittaa rikkomaan yhtä kymmenestä käskystä: "Älä tapa"
Nyt Jyrki, esitä minulle vastaava moraaliton kehoitus evoluutioteorian tieteellisistä julkaisuista.LOGIIKKA 1
Jos uskoo evoluutioon, joutuu hyväksymään KAIKKI evoluutiotuotteet. Pulinat pois!
LOGIIKKA 2
Oletettu evoluutio on SKITSO. Se loi uskonnot ja niiden vastustajat.
! HERÄÄ SUOMI !- Tietävä_Kreationisti3
"Ihmiskunnan tulevaisuus näyttäisi huomattavasti paremmalta jos ääriuskonnoista ja tiedevastaisuudesta päästäisiin eroon."
Samaa mieltä. Siksi evouskon hokkuspokkukselle perustuva kouluopetus pitäisi lopettaa kouluissamme tyystin ja ottaa tilalle totuudellinen ja tieteellinen, Raamatullinen luomisoppi. qwertyilija kirjoitti:
Luonnossa veret roiskuu koko ajan, mutta henkiin jää keskimäärin sopeutuvin, ei välttämättä vahvin.
ps se sun jumalas on eri veitikka, kun yhdetkin hämähäkinkin lapset opetti kannibalisteiksi. Ne hämähäkki-kakrut kun syö (mutsinsa yllyttäminä!) tuon oman mutsinsa viimeiseksi ateriakseen ennen maailmalle lähtöä.
Älykästä suunnittelua?
Oppia ikä kaikki ja tästä se alkaa sanoi hämähäkki, kun äitiään söi.Qwer. Miten on? Loiko evoluutio jumalat ja demonit vai loiko Luoja lankeavaiset enkelit ja ihmiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477
