Pieneläinhautausmaalla luita?

tipsufani

Kun minä olin lapsi niin meillä oli tiibetinspanieli uros Jason joka sntyi jo paljon ennen minua. Kun se kuoli se haudattiin Porin pieneläin hautausmaalle. Se on hyvä, siisti, kaunis ja rauhallinen hautausmaa. Ja olimme ostaneet sitten toisen tipsun Jasonin kanssa ja se oli Riku. Ja hetken päästä ostimme vielä toisen. Mutta se me päätettiin myydä 2012-2013 kun äiti ja isä erosivat eikä äiti pystynyt hoitamaan kahta belggaria ja kahta tipsua yksin koska isä ei suostunut ottamaan niitä.(olimme siis siskoni kanssa aika pieniä.) Nyt vuosi sitten 27.3.2015 Riku kuoli 15-v. Ja se haudattiin samaan hautaan kuin Jason. Se on ollut kyllä hyvä hautausmaa, kunnes eilen menimme isäni ja siskoni kanssa käymään kyseisellä hautausmaalla katsomaan Rikun ja Jasonin hautaa ja koska isän veljen piti lopettaa vaimonsa kanssa heidän saksanpaimenkoira nsä. Se haudattiin samaan hautaan mihin isän veljen vaimon kaksi muuta entistä narttukoiraa on haudattu. Minuakin itketti se, koska Jerry eli kuollut koira oli minullekin läheinen ja ihana ja aina todella kiltti. Niin Iskä huomasi viereisen haudan edessä polulla koiran luita, jotka olivat osat näkyvissä maan alta murskaantuneina, mutta näki että ne olivat koiran luita. Iskä siinä sanoi että siinä on sitten Dinan tai Emman(iskän veljen vaimon entiset koirat) luut. Mutta ne olivat kyllä pienemmän koiran luita joten onneksi ei ollut niiden.
Järkyttävää on nähdä tuollaista, mutta toki tuollaista tapahtuu väkisinkin kun maa liikkuu ajan kuluessa ja luut sen mukana. Onko teillä kokemusta tälläisistä?

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luitanousee

Luut tulee näkyviin roudan ja uusien haudankaivujen nostamana, jos ei haudata tarpeeksi syvään, siis yli metrin monttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4797
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2128
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1802
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1301
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1175
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      313
      1030
    9. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    Aihe