Koivukylässä somalit jäivät kiinni lampaan pitämisestä kellarivarastossa kerrostalossa, toisessa paikassa lammas löytyi kylpyhuoneesta, halal-rääkkäysveri valuu varmasti viemäriin. nyt koivukylässä on kuultu kukon kiekumista kerrostaloasunnosta, kaula poikki ja loppuu kukon lento ja huuto. Musut ei ole ihmisiä.
Tolle sakille täytyy opettaa luonnon kunnioitusta
8
132
Vastaukset
- Ihra-Vallu
Harmi ettei musut ole kuolemassa sukupuuttoon, ei voi lukita Korkeasaaren apinahäkkiin.
- koivisisthebest
Palatkoot Afrikkaan lisääntymään, miksköhän niitä ei haluta Euroopassa mihinkään ...Just !
- hmmmmmmmmm
kumma kun eläinsuojelujärjestöt, animaliat ja muut eivät ole sutena kimpussa ?
Suvakki ei uskalla ? Mao (Kiinalainen jätkä) sanoo seksuaalisuudesta, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- Mohammad-Mudass
Ninin, lamppla ola kirreä takareikka me tykka sine jyystä!"
Mohammad-Mudass kirjoitti:
Ninin, lamppla ola kirreä takareikka me tykka sine jyystä!"
Ihan kiva. Ei haittaa mun elämää. Miten sun kesä meni? Laita YV.
- Kato_siitä
Mistäs luulet lihan tulevan ruokaas, jos ei atrian tai hk:n keskitysleireiltä. Vitun ääliö!
https://www.youtube.com/watch?v=qafXSzMdc7M - hulluhalala
Sillä nyt oo mitään tekemistä eläinrääkkäyksen kanssa. Jos kanan kaulan katkoo se on siinä sitten vaikka vähän vielä hyppiikin. Jos joku haluu jotain voodoo loitsuja laulaa sen jälkeen ihan sama. Herätkää ny jo herkkähipieisemmätkin. En oo mikään somaliloverboy mutta antakaa ny niitten tehdä mitä haluavat. Jos ovat muuten kunnolla tappakoon kanansa ja muut eläimet miten haluavat, kunhan eivät mulle tuu kauppaamaan tota lihaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2874513Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3272547Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1282508Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1692395Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1972270Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4941257Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3941167Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121121Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38953- 92928