lausahduksestaan, että kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeja. Tuomio aiheuttaisi syytösten ryöpyn partureilta ja maalareilta, sillä Teuvon lausahdushan on selvää plagiointia ko. ammattikuntiin jo vuosikymmeniä heitetyistä kommentista.
Mikäli Hakkarainen tuomitaan
1
87
Vastaukset
- Verneri.Vertaamaton
Jospa nyt kuitenkin pysytään asiassa !
Tuossa verrataan paria ryhmää toisiinsa. Tuo tapa on hyvin vanha ja jo sinänsä clisee. On tietynlaista epätarkkuutta veraata ketään kehenkään , mutta sitä tehdään ja tullaan tekemään maailmantappiin saakka. Mieleni muistuu eräs vanha keskustelu Jaroslaw Hazekin kirjasta Kunnon Sotamies Swejk. Tuossa tapauksessa oli väite , että Swejk syyllistyi vertaamaan Keisaria ja tapettua teurastajaa. Tuohon Swejk vastasi . "En ole koskaan verrannut ketään kehenkään ja luoja varjelkoon minua vertaamasta". Siitä huolimatta Swejk joutui pidätetyksi ja mielisairaalaan tutkittavaksi. On olemassa myös sanonta että kaikki Kivennapalaiset ovat suuria valehtelijoita, niin minäkin olen Kivennavalta. Jos muusta ei oikeusjuttua saada on se tehtävä. Onhan kyseessä tuo kamala "persu" !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839