Miten lähellä voi olla Jumalaa?

pete197

Tahtoisin nyt kirjoittaa..olen 45 v. mies..tai psyykkeeltäni "poika" "vielä." Suurimmaksi osaksi elämästäni oon viettäny psykiatrisissa sairaaloissa ja hoitokodeissa. Lapsuus oli "hyvä" silä tavalla että vietin paljon aikaani maalla..muist. Ja sitten "Räjähti!" Olin ylittämässä tietä kun perässä pyörällä ajava veljeni jäi auton eteen ja meni kahden päivän kuluttua. Silloin alkoi sellainen "sillisalaatti" elämässäni että on pikkuinen ihme että tänä iltana kirjoitan tätä. Nuorena kokeilin spiritismiä. Älkää kokeilko! Mutta Jos Jumala on kerran RAKKAUS ja jos Hän ei tee väkivaltaa.. tänäänkin kuuntelin erästä Suomalaista artistia..ihan maallista musiikkia..sitten alkaa pelko ja "katumus." Tuntuu että todella kukaan ei minusta välitä sellaisena mikä oikeasti olen. Sen verran oon saanu "pahaa" ;) aikaan että oon tehny yhden levyn. Kotikoneilla..tallentavilla soittimilla jne..kosketinsoitinmussaa. Sekin on jo "vanha." Enää niitä laitteita mulla ei oo. Kosketinsoittimet on kuitenki..n. 15 v. vanhat..hyvää yötä! Terveisin: (1) 8000 000:sta

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus on ajatuksessa ei "välimatkassa" Rauha on ajatuksessa ja luottamuksessa ei vaatimuksessa. Jumalan mielessä sinä olet rakastettava jossa ei ole mitään etäisyttä

    • Brina

      Kukaan ei voi olla "lähellä Jumalaa", sillä me olemme ja elämme Jumalassa ja Jumalasta; Jumala on kaikki mitä on ja enemmän! Olisimmepa minkälaisia tahansa ja tekisimmepä mitä tahansa, se kaikki tapahtuu myös Jumalassa, "Jumalan mielessä". Ja koska näin on, meitä ei tuomita mistään, sillä olemmehan YHTÄ. Kun tajuamme tämän, niin kaikki ne valheet ja vääristelyt, joilla uskonnot ovat pitäneet neitä kahleissaan, menettävät merkityksensä. Jäljelle jää vain Ehdoton Rakkaus, joka on myös meissä odottamassa esiinpääsyään. Tie siihen alkaa hyväksymällä itsensä sellaisena kuin on ja seuraavaksi rakastamalla itseään....ja josta seuraa, että alkaa hyväksymään myös menneet tapahtumat, kokemukset ja ns. synnit (jotka ovat vain erehdyksiä johtuen tietämättömyydestämme) ja lisäksi toiset kanssaihmiset sellaisina kuin he ovat; jokainen omassa kokemusmaailmassaan oppimassa Ehdotonta Rakkautta omalla tietoisuutensa tasolla.

    • pitkäänuskossa

      En tiedä vieläkö aloittaa seuraa keskustelua. "Miten lähellä Jumalaa" on tavallaan eräänlainen uskovaisten fraasi ja kanaankieli. Kun ihminen tulee uskoon, uudestisyntyy ottamalla vastaan syntien sovituksen Jeesuksen kautta, niin hän on niin lähellä Jumalaa kuin olla vain voi. Synti kyllä laittaa säröä tähän suhteeseen ja rakkaussuhteeseen ja jos ihminen tietoisesti uhmaa Jumalan tahtomaa elää ja tekee syntiä, niin voi tapahtua jopa hengellinen kuolema ja Pyhä Henki jättää niin kuin Saulille kävi.
      Mielestäni uudestisyntyneen ja Jumalan välistä liittoa voi verrata vaikka avioliittoon, se on ja pysyy voimassa vaikka toinen osapuoli rikkoisi jollain tavoin pelisääntöjä. Kun se on saatettu voimaan vihkimisen tai rekisteröinnin kautta niin juridinen muoto säilyy ja sen tuomat oikeudet ja velvoitteet ovat voimassa niin kauan kun liitoa ei juridisesti pureta. Jos toinen osapuoli jatkuvasti rikkoon, niin yleensä tapahtuu lopullinen avioero toisen osapuolen hakiessa sitä.
      Jumalan puolelta asia on aina kunnossa, mutta ihminen ei pääse nauttimaan Jumalan lapsen oikeudesta ja eduista jos on uppiniskainen ja pyrkii pois Isän tahdosta. Hän on lähellä Jumalaan jos vielä on uskossa, mutta Jumala ei voi käyttää ja toteuttaa tahtoaan hänen kautta. Jos niskuroiminen ja syntielämä jatkuu voi lopulla menettää yhteyden ja ns. kuolla hengellisesti.
      Olen ollut yli 45 uskossa, lähellä Jumalaa, jopa aikoja kylmällä paikalla, mutta tästä lähellä olosta ei ole ollut silloin minulle eikä Herralle hyötyä. Nytkin olen lähellä Jumalaa Jeesuksen sovitustyöhön perustuen samalla tavalla, mutta ehkä tästä yhteydestä on minulle ja Jumalalle enemmän hyötyä.

    • wt3yt

      Me olemme Jumala sillä olemme Luojasta irroitettuja sielukipinöitä jotka ovat unohtaneet alkuperänsä. Kanssaihmisissä kohtaamme Jumalan päivittäin. tämä on siksi jotta Täydellisyys saisi kokemuksia epätäydellisyyksistä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe