Todellista aitoa ja oikeaa rakkautta ei tarvitse pyytää anteeksi
Rakkauden anteeksipyyntö
36
1288
Vastaukset
- Hknkt
Taidat olla melkoinen sekoboltsi....
- Anonyymi
Jjoo niin ku näin elletään joka toista päivää
- Juuuuuuuu
Ei tietty jos on aitoa rakkautta niin voi antaa vieraalle miehelle. Hyvin huomattu
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Ei tietenkään!
- Anonyymi
Huomaavainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaavainen
Onko pettäjiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pettäjiä?
Olen pettänyt kerran!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettänyt kerran!!
Koska näin käynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettänyt kerran!!
Se riittääkin pilaamaan avioliiton,jos tulee ilmi.
Vaikkei tulisikaan ilmi,jos on omaatuntoa pettäjällä,
luulisi kaivertavan.
- Anonyymi
Ei se anteeksipyynnöstä Tuulos jatketaa.aina hiertää niinkuin kivi kengässä.
- Anonyymi00026
Tosi hauskaa tää maasto kun eitarvi kaivaa syvälle
- Anonyymi
Ei pettäminen tuu unohdetuksi anteeksipyynnöstä,ei liitto palaudu entiselleen.
Petetyn on helppo lähteä liitosta,kivi hiertää kengässä,- Anonyymi
Pettäjät vastaa tekemisistään kerran.
- Anonyymi
Juuri näin on.
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
No joo siitähän oli puhetta mitä nyt emmustetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo siitähän oli puhetta mitä nyt emmustetaan
Emmusta rauhassa, turoissa.
- Anonyymi
Minä en ainakaan pysty antamaan anteeksi ,vaikka kuinka yritän.
- Anonyymi
Mikset
- Anonyymi
Minä en anna ainakaan anteeksi. Jumala armahtaa, minä en.
- Anonyymi
Se vain on niin,me olemme erilaisia.
Ja jos pettynyt itsekin on pettäjä.
Avioliittoja on niin monenlaisia.
- Anonyymi
Rakkaus on vaikea laji.
- Anonyymi
Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
- Anonyymi
Tehtyä ei saa tekemättömäksi,niin se vaan on.
- Anonyymi00027
Pieneen se rakkaus kaatui, ehkä ei loppunut, mutta kaatui. Rakkaus, josta olisi voinut tulla loppuelämän kestävä matka. Siinä on molemmille miettimistä matkan varrella, koska ei se unohdu ikinä ja palaa mieliin mitä erilaisimmissa paikoissa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Pieneen se rakkaus kaatui, ehkä ei loppunut, mutta kaatui. Rakkaus, josta olisi voinut tulla loppuelämän kestävä matka. Siinä on molemmille miettimistä matkan varrella, koska ei se unohdu ikinä ja palaa mieliin mitä erilaisimmissa paikoissa.
Yleensä rakkaus kaatuu pieneen. Yleisimmät syyt epärehellisyys, valehtelu ja pettäminen. Itse en huolisi puolisoksi, jos yksikin noista kolmesta nousee esiin seurustelun aikana. Jos toista ei arvosta alkumetreillä noin paljoa, niin tilanne tuskin paranee myöhemminkään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yleensä rakkaus kaatuu pieneen. Yleisimmät syyt epärehellisyys, valehtelu ja pettäminen. Itse en huolisi puolisoksi, jos yksikin noista kolmesta nousee esiin seurustelun aikana. Jos toista ei arvosta alkumetreillä noin paljoa, niin tilanne tuskin paranee myöhemminkään.
Noin se on ja jos ei heti sännättäisi yhteen niin monet ikävät ihmissuhteet, erot ja draamat jäisivät alkumetreillä taakse. Nykyisin pitää saada kaikki ja heti. Itse olen myös ehdoton pettämiseen. Valehtelu myös kertoo paljon ja varsinkin jos ei voi myöntää edes valehtelujaan kiinni jäätyään. Jos et voi luottaa toiseen suhteen alussa niin miten voisit luottaa myöhemminkään?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Noin se on ja jos ei heti sännättäisi yhteen niin monet ikävät ihmissuhteet, erot ja draamat jäisivät alkumetreillä taakse. Nykyisin pitää saada kaikki ja heti. Itse olen myös ehdoton pettämiseen. Valehtelu myös kertoo paljon ja varsinkin jos ei voi myöntää edes valehtelujaan kiinni jäätyään. Jos et voi luottaa toiseen suhteen alussa niin miten voisit luottaa myöhemminkään?
Se on monelle naiselle tärkeämpää saada mahdollisimman nopeasti mies ja lapsia, kuin odottaa ja etsiä hyvä mies, jonka kanssa niitä voisi tehdä. Sen jälkeen kun on erottu ja huomaa olevansa yksinhuoltaja, niin on tärkeää saada mahdollisimman pian itselle ja lapsille uusi elättäjä kuin etsiä rauhassa uusi kumppani.
- Anonyymi00030
Next
- Anonyymi00032
Ei tätä maailman menoa käsitä. Hulluksi on mennyt
- Anonyymi00033
Tempase tumppuun vain jatkossa...
- Anonyymi00034
Jouduitko elättäjäksi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jouduitko elättäjäksi?
Aisuri
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aisuri
Mille se tuntuu?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mille se tuntuu?
Mille se tosiaan mahtaa tuntua vanhana, kun huomasi kuluttaneensa elämänsä luusereiden matkassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709