Nordea nostaa hintoja

hiekkakenkä

Tänään tuli Nordealta kirje, että käyttelytilistä aletaan 1.11.2016 alkaen periä 2 euron suuruista kuukausimaksua. Korotus ei tosin koske etuasiakkaita. Kun köyhä maksaa jo ennestään Visa Electronista 2,5 € ja verkkopankista 3 €, tulee kokonaismaksuiksi 7,5 € kuukaudessa eli 90 euroa vuodessa.

11

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halikko

      Kyseisestä syystä lopetin tilin Nordeassa tänään.

    • Ok-sensi

      Ikävä homma. Mutta yhtä lailla kaikki maksaa OPssakin jos ei kuulu etuasiakkaihin.
      Köyhät kyykkyyn sano pankkiherrat!

      • nyttarkkanaku

        Sääli mut aina voi vaihtaa edullisempaan s-pankki kun vaan pitää mielessä mitä kävi eka säästö kassalle eli elä pidä rahaa paljoa tillillä jos menee konkkaan mut käytä ilmaisia palveluja kuten verkkopankki visakortti ym. huomaa käteis nosto määrien raja jotain 4-5 ilmaista kuukaudessa.
        Poppankki joitain kuukausi maksuja vaatiin 100€ jäsenmaksua jonka pitäisi saada takaisin jäsenyyden lopettua. jäsenille edulliset verkkopankkitunnukset ja kortit ym. Mut poppankki konttorit ovat lähesjokainen omia pankkeja eli palvelua ei saa kuin siinä kyseisessä kontuurissa samoin eri hinnastoja ja käytäntöjä.
        musta jos lopetat tilin niin veronpalautukset vakuutuksien palautukset ym. harvemmat maksut siirtää käytössä olevalle tilille.


      • dfovohfevjevfellkflkjv

        Osuuspankissa asiakasomistaja saa peruspankkipalvelut ja verkkopankin 2,75 €:lla kuukaudessa. Mutta täytyy maksaa ensin osuusmaksu 100 €. Myös S-Pankin ilmainen asiakkuus edellyttää osuusmaksun maksamista.


      • nollilla

        itsekin sain nordealta kyseisen kirjeen, minulla on tili nollilla ja ei ole tuloja kuinka voin maksaa kuukausimaksuja? meneekö tili miinukselle?


      • ole.tarkkana
        nollilla kirjoitti:

        itsekin sain nordealta kyseisen kirjeen, minulla on tili nollilla ja ei ole tuloja kuinka voin maksaa kuukausimaksuja? meneekö tili miinukselle?

        Menee miinukselle ja maksat vielä tilin ylityssakot


      • kdfvkjfvfnekjgnvjnl

        Jos tilinylitys johtuu siitä, että pankki on ottanut tililtä joitain palvelumaksuja, siitä ei saa periä tilinylitysmaksua tai "sakkoa". Sen sijaan pankki saa lähettää aikaisintaan 14 vrk:n kuluttua enintään 5 euroa maksavan maksumuistutuksen syntyneestä velasta.


      • maksa.pois
        kdfvkjfvfnekjgnvjnl kirjoitti:

        Jos tilinylitys johtuu siitä, että pankki on ottanut tililtä joitain palvelumaksuja, siitä ei saa periä tilinylitysmaksua tai "sakkoa". Sen sijaan pankki saa lähettää aikaisintaan 14 vrk:n kuluttua enintään 5 euroa maksavan maksumuistutuksen syntyneestä velasta.

        Eli maksuun menee, yhdentekevää millä nimikkeellä


    • n9n9n9n9

      Mitä tarkoittaa, kun S-pankin sivulla on tuo osuusmaksu 20 e - 100 e eli vähintään 20 e pitää maksaa liittyessä. Mikä se 100 e sitten on?

      • fvbdfgbnkgkonbnokg

        Loput osuusmaksusta voi maksaa bonuksilla. Aikaa tähän annetaan muistaakseni 3 vuotta.


    • rahat.pois

      Kuluttajan kipurajaa haetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe