"Keskustalaispoliitikko Ville-Veikko Rantamaula ihmettelee blogissaan, miksi evankelis-luterilainen koululainen ei saa valita elämänkatsomustietoa uskonnonopetuksen sijasta."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/201021-poliitikkoisa-ville-veikko-rantamaula-arsyyntyi-7-vuotias-ei-saa-valita
Jutun voi lukea Usarin sivulla loppuun, mutta halusin vain kiinnittää erityisesti huomiota siihen että keskustalaispoliitikko kerrankin puhuu asiasta jota yleensä on kuultu vain punavihreästä kuplasta. Hienoa että halu uudistaa katsomusopetusta leviää pienin askelin poliittisella kentällä... Kyseessä on Helsingin Keskustan puheenjohtaja!
ET:n vapaavalintaisuudesta uutinen...
2
140
Vastaukset
- Inhaa
Vai tämäkö pahoitti antivaparin mielen, kun päräytti 20 häirintäviestiä.
- VaiMikäPelottaa
Luulisi, että useampikin poliitikko uskaltaisi puuttua asiaan. Eri puolueissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329