RKP kylpee rahassa

sveko-on-sika

30

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89765098

      Blev han avundsjuk nu igen,svår kronisk sjukdom.Soini kunde väl dela ut litet pengar från sin stiftelse.

      • inteslösa

        Soini måste spara på pengarna nu,det kan bli akut brist om något år.


    • Happamia sanoi kettu..
      Kun ei itsellä ole fyrkkaa, eikä tukea tule kannattajilta niin ei saisi muillakaan olla.
      Säälittävää uikutusta!

      • TerveisetRKPlle

        Onkohan kirjoittaja tämän nimimerkin takana vaihtunut? On niin kärkäs nykyisin...


      • Fittisetä22

        rkp:n kannatus on se peräti huikeat about 4 % . Missä on Kasnäsin manifestin 10% ?

        Eihän yksikään tervejärkinen suomenkielinen hurreja äänestä tietenkään.
        Hurreilla on sitä Fondirahaa ( varastettu ruotsalaismiehityksen aikana suomenkielisiltä ), mutta onneksi se sulaa koko ajan.
        Hurrien lehdistö on ahdingossa, Stockmann sukeltaa..
        Ja Fondirahaa palaa tässä, mikä ilahduttaa.

        Rkp on härskisti pyrkinyt voitelemaan suomenkielisiä tolloja ehdokkaita, ainut ehto on että " men vi haa ju lagen " ja Pakkoruotsi pakkoruotsi


      • sierskan
        Fittisetä22 kirjoitti:

        rkp:n kannatus on se peräti huikeat about 4 % . Missä on Kasnäsin manifestin 10% ?

        Eihän yksikään tervejärkinen suomenkielinen hurreja äänestä tietenkään.
        Hurreilla on sitä Fondirahaa ( varastettu ruotsalaismiehityksen aikana suomenkielisiltä ), mutta onneksi se sulaa koko ajan.
        Hurrien lehdistö on ahdingossa, Stockmann sukeltaa..
        Ja Fondirahaa palaa tässä, mikä ilahduttaa.

        Rkp on härskisti pyrkinyt voitelemaan suomenkielisiä tolloja ehdokkaita, ainut ehto on että " men vi haa ju lagen " ja Pakkoruotsi pakkoruotsi

        Inte verkar de som om det hjälper att de här "tervejärkiset suomenkieliset " har röstat på persuna.blir knappast någon ny jytky.


      • huusiannaa

        Kyse on demokratian toteutumisesta. Raha ei saa ratkaista vaan demokratia. Tiedetään että rahalla voi haitata demokratian toteutumista. Ankdam ei tietenkään ole huolissaan demokratian toteutumisesta koska kannattaa enemmistön alistamista pakkoruotsilla ym.


      • huusiannaa kirjoitti:

        Kyse on demokratian toteutumisesta. Raha ei saa ratkaista vaan demokratia. Tiedetään että rahalla voi haitata demokratian toteutumista. Ankdam ei tietenkään ole huolissaan demokratian toteutumisesta koska kannattaa enemmistön alistamista pakkoruotsilla ym.

        Minua ei voisi vähempää kiinnostaa teidän suomenkielisten pakkoruotsi!

        Selitä minulle miksi se muka minua kiinnostaisi?


      • BörjeNärppes
        Ankdam kirjoitti:

        Minua ei voisi vähempää kiinnostaa teidän suomenkielisten pakkoruotsi!

        Selitä minulle miksi se muka minua kiinnostaisi?

        Älä VALEHTELE, rasistisen kielipuolueen jäsen!
        Muista mitä se LÄSKI, Nylander sanoi pakkoruotsista!!
        Tarvitset meitä suomenkielisiä selkä nöyränä palvelemaan teitä KOPPAVIA HURREJA sillä muumijokelluksella.
        Kun ette itse pysty!
        5% RÖYHKEÄ MARGINAALIVÄHEMMISTÖn edustajana käyt vain aina vastenmielisemmäksi, mutta sehän on toisaalta erinomaisen hyvä :DD


      • BörjeNärppes kirjoitti:

        Älä VALEHTELE, rasistisen kielipuolueen jäsen!
        Muista mitä se LÄSKI, Nylander sanoi pakkoruotsista!!
        Tarvitset meitä suomenkielisiä selkä nöyränä palvelemaan teitä KOPPAVIA HURREJA sillä muumijokelluksella.
        Kun ette itse pysty!
        5% RÖYHKEÄ MARGINAALIVÄHEMMISTÖn edustajana käyt vain aina vastenmielisemmäksi, mutta sehän on toisaalta erinomaisen hyvä :DD

        Nylander edustaa minua yhtä vähän kuin sinä mielipiteinesi ja moukkamaisine örvellyksinesi edustat valtaväestöä.
        Teillä on molemmilla oikeus mielipiteeseenne mutta kummallakaan ei ole valtakirjaa yleistää.

        Minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten pakkoruotsi pätkääkään!


      • GunvaldF
        Ankdam kirjoitti:

        Nylander edustaa minua yhtä vähän kuin sinä mielipiteinesi ja moukkamaisine örvellyksinesi edustat valtaväestöä.
        Teillä on molemmilla oikeus mielipiteeseenne mutta kummallakaan ei ole valtakirjaa yleistää.

        Minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten pakkoruotsi pätkääkään!

        "Minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten pakkoruotsi pätkääkään"

        Hurri, valehtelet, niin että omatuntosi kohdalla on suuri reikä.
        Alan olla vakuuttunut, että nikkisi kautta kirjoittaa useampi päivystäjä siellä foltTVÅNGETIN toimistossa.

        Yhdessä ketjussa kirjoittaa ankdam nro X
        " suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan pakkoruotsia"

        Miksi siis valehtelet jatkuvasti?
        Jopa Göbbels olis ylpeä tuollaisesta skeidasta mitä kirjoitat.

        Itse mietin, miten paljon syksyn YO:ssa pakkoruotsin kirjoittajien määrä taas laskee.
        Sehän on se aikapommi joka tikittää meidän suomenkielisten hyväksi !

        Ja kun pakkoruotsi poistetaan, teiltä KOPPAVILTA hurreilta ei kysytä asiasta mitään.
        Eduskunta tulee aikanaan tämän päätöksen tekemään.


      • GunvaldF kirjoitti:

        "Minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten pakkoruotsi pätkääkään"

        Hurri, valehtelet, niin että omatuntosi kohdalla on suuri reikä.
        Alan olla vakuuttunut, että nikkisi kautta kirjoittaa useampi päivystäjä siellä foltTVÅNGETIN toimistossa.

        Yhdessä ketjussa kirjoittaa ankdam nro X
        " suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan pakkoruotsia"

        Miksi siis valehtelet jatkuvasti?
        Jopa Göbbels olis ylpeä tuollaisesta skeidasta mitä kirjoitat.

        Itse mietin, miten paljon syksyn YO:ssa pakkoruotsin kirjoittajien määrä taas laskee.
        Sehän on se aikapommi joka tikittää meidän suomenkielisten hyväksi !

        Ja kun pakkoruotsi poistetaan, teiltä KOPPAVILTA hurreilta ei kysytä asiasta mitään.
        Eduskunta tulee aikanaan tämän päätöksen tekemään.

        Minä kirjoita yksityishenkilönä, minä en edusta RKP:tä sen enempää kuin sinä edustat Suomen kansaa.

        Yhdessä ketjussa kirjoittaa ankdam nro X
        " suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan pakkoruotsia"

        Niin kauan kun ruotsinkieliset opiskelevat pakkosuomea joutuvat myös suomenkieliset opiskelemaan pakkoruotsia.
        Kyse on yhdenvertaisuudesta. Jos jonain pvänä peruskoulusta ja sen pyhimmästä periaatteesta luovutaan, eli siitä että kaikille tarjotaan samanlaiset lähtökohdat perusopetuksen osalta, niin silloin menee perusopetuslaki ja opetussuunnitelmatkin kokonaan uusiksi.

        Jos opetussuunnitelmia aletaan räätälöidä yksilöllisesti niin minulle toki sopii! Kuulun väestöryhmään jolle räätälöinnistä voisi olla paljonkin hyötyä.

        Toistan taas. Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten ruotsin opinnot pätkääkään. Sen sijaan kiitän kaikkia teitä ruotsin tunnilla nukkuvia lahjoittamastanne edusta meille ruotsinkielentaitoisille.

        Selitä minulle miksi teidän pakkoruotsinne olisi minulle tärkeä asia! Perustele! Itse en keksi ensimmäistäkään perustetta.


      • Trotjänare
        Ankdam kirjoitti:

        Minä kirjoita yksityishenkilönä, minä en edusta RKP:tä sen enempää kuin sinä edustat Suomen kansaa.

        Yhdessä ketjussa kirjoittaa ankdam nro X
        " suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan pakkoruotsia"

        Niin kauan kun ruotsinkieliset opiskelevat pakkosuomea joutuvat myös suomenkieliset opiskelemaan pakkoruotsia.
        Kyse on yhdenvertaisuudesta. Jos jonain pvänä peruskoulusta ja sen pyhimmästä periaatteesta luovutaan, eli siitä että kaikille tarjotaan samanlaiset lähtökohdat perusopetuksen osalta, niin silloin menee perusopetuslaki ja opetussuunnitelmatkin kokonaan uusiksi.

        Jos opetussuunnitelmia aletaan räätälöidä yksilöllisesti niin minulle toki sopii! Kuulun väestöryhmään jolle räätälöinnistä voisi olla paljonkin hyötyä.

        Toistan taas. Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta teidän suomenkielisten ruotsin opinnot pätkääkään. Sen sijaan kiitän kaikkia teitä ruotsin tunnilla nukkuvia lahjoittamastanne edusta meille ruotsinkielentaitoisille.

        Selitä minulle miksi teidän pakkoruotsinne olisi minulle tärkeä asia! Perustele! Itse en keksi ensimmäistäkään perustetta.

        Taisivatpa verbit 'joutaa' ja 'joutua' mennä Ankdamilla sekaisin, ja siitä johtui väärinkäsityksiä.

        JOUTUA tarkoittaa monia eri asioita, mutta Ankdam on käyttänyt sitä virheettömästi sanoessaan, että suomenkieliset joutuvat opiskelemaan ruotsinkieltä (tahdosta riippumatonta toimintaa).

        JOUTAA: (Ankdamin käyttämässä yhteydessä) puhuja määräilee, katsoo asian omalta kannaltaan aiheelliseksi ts. tokaisu 'joutaa opiskelemaan' on päsmäröintiä tai ylimielisyyttä. Muut joutaa-verbin merkitykset liittyvät ajan riittävyyteen. Ilmaisu 'joutaako kirja lainaan' (=on vapaana), tai on huomautus tarpeettomuudesta (rakennus joutaa purettavaksi). Nykysuomen sanakirjassa on runsaasti esimerkkejä.

        Pienestä jutusta syntyy suuri väärinksitys. En usko, että Ankdam tahallaan halusi loukata, mutta suomen kielessä on pieneltä tuntuvia vivahteita, joita puhuja ei aina huomaa.


      • mullemullemulle

        Sinustahan taas ruotsinkielisellä saa olla mitä tahansa pelkän kielen takia.


      • Trotjänare kirjoitti:

        Taisivatpa verbit 'joutaa' ja 'joutua' mennä Ankdamilla sekaisin, ja siitä johtui väärinkäsityksiä.

        JOUTUA tarkoittaa monia eri asioita, mutta Ankdam on käyttänyt sitä virheettömästi sanoessaan, että suomenkieliset joutuvat opiskelemaan ruotsinkieltä (tahdosta riippumatonta toimintaa).

        JOUTAA: (Ankdamin käyttämässä yhteydessä) puhuja määräilee, katsoo asian omalta kannaltaan aiheelliseksi ts. tokaisu 'joutaa opiskelemaan' on päsmäröintiä tai ylimielisyyttä. Muut joutaa-verbin merkitykset liittyvät ajan riittävyyteen. Ilmaisu 'joutaako kirja lainaan' (=on vapaana), tai on huomautus tarpeettomuudesta (rakennus joutaa purettavaksi). Nykysuomen sanakirjassa on runsaasti esimerkkejä.

        Pienestä jutusta syntyy suuri väärinksitys. En usko, että Ankdam tahallaan halusi loukata, mutta suomen kielessä on pieneltä tuntuvia vivahteita, joita puhuja ei aina huomaa.

        Trotjänare: "Taisivatpa verbit 'joutaa' ja 'joutua' mennä Ankdamilla sekaisin.."

        Eivät menneet joutua ja joutaa sekaisin, vaan neffenpä ei kannattaisi ulkomuistista tai rämäpuhelinsitaateista ottaa tulta mielipiteilleen ja ryhtyä minua haukkumaan. FAKTAT DEAR TROTJÄNARE, FAKTAT!

        Neffe siteeraa tätä:
        Piti oikein etsiä tuo alkuperäinen kirjoitus, kas tässä:

        Ankdam

        6.6.2016 15:14
        "Ensin nakerretaan ruotsin tunteja, vähennetään ruotsin tunteja merkittävästi entisestä oppikoulun oppimäärästä ja poistetaan ruotsin kirjoittamisen pakollisuus ylioppilaskirjoitusuudistuksen yhteydessä ja nyt sitten käytetään ruotsin oppimattomuutta perusteena ruotsin poistamiselle kokonaan.

        Ennen peruskoulu-uudistusta ruotsia oikeesti opittiin ja osattiin paljon paremmin. Nykynen oppimäärä on niin pieni että se antaa vain jonkinlaisen hataran pohjan ruotsin opiskelulle. Kukaan ei todella kuvittelekaan että sillä tuntimäärällä voisi oppa sujuvaksi ruotsinpuhujaksi (paitsi neffet) mutta tuon verran kyllä jokainen suomalainen joutaa ruotsia osata, ja ainahan siinä samalla joku innostuu oppimaan enemmän."

        Nyt pannaan minun suuhuni erään neffen mölinätekstiä ja väitettä mitä muka olen sanonut.

        Suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan
        LexMan54
        3.8.2016 19:42

        P.S. Suomen kielellä sanotaan "joutaa opiskella" eikä opiskelemaan!! Aivan kuten tuossa oikeassa sitaatissa kirjoitankin "joutaa osata ruotsia"!!

        TARKISTAKAA FAKTANNE ARVON NEFFET, ETTETTE AINA NOLAISI ITSEÄNNE!!

        Ruotsin osaamisen puolesta olen aina puhunut!! Teidän pakkoruotsi EVVK!!

        TOMMA TUNNOR BULLRAR MEST! :-P


      • mullemullemulle kirjoitti:

        Sinustahan taas ruotsinkielisellä saa olla mitä tahansa pelkän kielen takia.

        Mitäköhän sinä tuollakin mahdat tarkoittaa??


      • Trotjänare
        Ankdam kirjoitti:

        Trotjänare: "Taisivatpa verbit 'joutaa' ja 'joutua' mennä Ankdamilla sekaisin.."

        Eivät menneet joutua ja joutaa sekaisin, vaan neffenpä ei kannattaisi ulkomuistista tai rämäpuhelinsitaateista ottaa tulta mielipiteilleen ja ryhtyä minua haukkumaan. FAKTAT DEAR TROTJÄNARE, FAKTAT!

        Neffe siteeraa tätä:
        Piti oikein etsiä tuo alkuperäinen kirjoitus, kas tässä:

        Ankdam

        6.6.2016 15:14
        "Ensin nakerretaan ruotsin tunteja, vähennetään ruotsin tunteja merkittävästi entisestä oppikoulun oppimäärästä ja poistetaan ruotsin kirjoittamisen pakollisuus ylioppilaskirjoitusuudistuksen yhteydessä ja nyt sitten käytetään ruotsin oppimattomuutta perusteena ruotsin poistamiselle kokonaan.

        Ennen peruskoulu-uudistusta ruotsia oikeesti opittiin ja osattiin paljon paremmin. Nykynen oppimäärä on niin pieni että se antaa vain jonkinlaisen hataran pohjan ruotsin opiskelulle. Kukaan ei todella kuvittelekaan että sillä tuntimäärällä voisi oppa sujuvaksi ruotsinpuhujaksi (paitsi neffet) mutta tuon verran kyllä jokainen suomalainen joutaa ruotsia osata, ja ainahan siinä samalla joku innostuu oppimaan enemmän."

        Nyt pannaan minun suuhuni erään neffen mölinätekstiä ja väitettä mitä muka olen sanonut.

        Suomenkielinen JOUTAA opiskelemaan
        LexMan54
        3.8.2016 19:42

        P.S. Suomen kielellä sanotaan "joutaa opiskella" eikä opiskelemaan!! Aivan kuten tuossa oikeassa sitaatissa kirjoitankin "joutaa osata ruotsia"!!

        TARKISTAKAA FAKTANNE ARVON NEFFET, ETTETTE AINA NOLAISI ITSEÄNNE!!

        Ruotsin osaamisen puolesta olen aina puhunut!! Teidän pakkoruotsi EVVK!!

        TOMMA TUNNOR BULLRAR MEST! :-P

        SUOMISANAKIRJA: Ei joutanut lähtemään esim. kalaan) / Vieraat joutaisivat [= vieraat saisivat, vieraiden olisi aika] jo lähteä.

        "...mutta tuon verran kyllä jokainen suomalainen joutaa ruotsia osata...". Monen mielestä tokaisu on epäkohtelias, mutta edustaa siinä suhteessa Ankdamin tyyliä, josta taas saatiin lisänäyttöä.


      • Trotjänare kirjoitti:

        SUOMISANAKIRJA: Ei joutanut lähtemään esim. kalaan) / Vieraat joutaisivat [= vieraat saisivat, vieraiden olisi aika] jo lähteä.

        "...mutta tuon verran kyllä jokainen suomalainen joutaa ruotsia osata...". Monen mielestä tokaisu on epäkohtelias, mutta edustaa siinä suhteessa Ankdamin tyyliä, josta taas saatiin lisänäyttöä.

        No just, tämä on tätä.
        Ensin käydään kimppuuni syyttämällä valehtelusta ja ties mistä. Suuhuni pannaan sitaatteja joita en ole lausunut. Kun todistan olevani syytön sekä valehteluun että sitaatin sanoihin niin väitetään saadun lisänäyttöä (!) epäkohteliaisuudestani.

        Aivan sama mitä monet ajattelevat, yhtä lailla monet ajattelevat että kaksikielisessä Suomessa myös suomenkieliset joutuvat osata edes vähän ruotsia. Edes sen verran kuin mitä minimiin supistetun pakollisen ruotsin opetuksen kautta oppii.


      • angårinteoss
        Ankdam kirjoitti:

        Minua ei voisi vähempää kiinnostaa teidän suomenkielisten pakkoruotsi!

        Selitä minulle miksi se muka minua kiinnostaisi?

        Om vi ska vara ärliga så intresserar pakkoruotsi mycket litet bland den svenskspråkiga befolkningen.


      • livsinnehåll
        angårinteoss kirjoitti:

        Om vi ska vara ärliga så intresserar pakkoruotsi mycket litet bland den svenskspråkiga befolkningen.

        De som inte besöker de här spalten vet inte hur livsviktigt tjatandet om pakkoruotsi är för en liten grupp av språkfanatiker.


      • Bättrefolket1
        Ankdam kirjoitti:

        No just, tämä on tätä.
        Ensin käydään kimppuuni syyttämällä valehtelusta ja ties mistä. Suuhuni pannaan sitaatteja joita en ole lausunut. Kun todistan olevani syytön sekä valehteluun että sitaatin sanoihin niin väitetään saadun lisänäyttöä (!) epäkohteliaisuudestani.

        Aivan sama mitä monet ajattelevat, yhtä lailla monet ajattelevat että kaksikielisessä Suomessa myös suomenkieliset joutuvat osata edes vähän ruotsia. Edes sen verran kuin mitä minimiin supistetun pakollisen ruotsin opetuksen kautta oppii.

        Suuresti ihmettelen, että puhutte kaikki suomea. Miksi pitää hoitaa kaikki asiat kahdella kielellä?

        Ruvetkaa puhumaan vain ruotsia. Meitä suomalaisia ei kiinnosta teidän juttunne, eikä kielenne.


      • Bättrefolket1 kirjoitti:

        Suuresti ihmettelen, että puhutte kaikki suomea. Miksi pitää hoitaa kaikki asiat kahdella kielellä?

        Ruvetkaa puhumaan vain ruotsia. Meitä suomalaisia ei kiinnosta teidän juttunne, eikä kielenne.

        "Ruvetkaa puhumaan vain ruotsia. Meitä suomalaisia ei kiinnosta teidän juttunne, eikä kielenne."

        Minä puhun ruotsia aina kun vain voin ja erityisesti silloin kun minulla on siihen lain perusteella oikeus.
        Eilen soitin verotoimistoon ja sain erinomaista palvelua ruotsiksi.

        "Meitä suomalaisia" .... tarkoittanet "teitä suomenkielisiä". Kaikin mokomin ei tarvitsekaan kiinnostaa mutta miksi ihmeessä sitten hakeudut seuraamme tänne Ruotsalaisen kansanpuolueen keskustelupalstalle? Me RKP:n kannattajat olemme pääasiallisesti ruotsinkielisiä joten aika outo paikka hengailla osoittamassa välinpitämättömyyttään ruotsinkielisille. Vai pistäydyitkö vain kertomaan ettet ole kiinnostunut meistä.

        Siinä tapauksessa kiitos ilmoituksesta ja tiedoksi että tuskin mekään niin kovin kiinnostuneita sinustakaan olemme. Win win!
        Tack och hej!


    • RKP-komppania

      Etuilupuolueella on kaikkein suurin puoluetoimisto, vaikka se on pienin puolue eduskunnassa!?

      Ei kait tarvitse sanoa, mihin suurta henkilökuntaa tarvitaan? Sanon kuitenkin.

      Pitäähän suomalaispäättäjiä ja -vaikuttajia korruptoida vaalinen välilläkin!


    • Sätter man ett Euro tak så måste det naturligtvis gälla att de som riktar sig till både finsk och svenskspråkiga väljare inom alla partier måste får en dubbel pott att spendera. Om man skall annonsera både på finska och svenska göra val arbetet på båda språken behövs en dubbel täckning i t.ex. både finska och svenska tidningar.
      Sedan måste man kolla upp att det också går t.ex. 7000 till den finska kampanjen och 7000 till den svenska och inte 12000 för den ena och 2000 för den andra.

      • persukritisk

        Det behöver ju persuna inte tänka på.


    • puoluetukipoies

      Elo on oikeassa.

      • Dear "puoluetukipoies"

        Kyllä meille vaan passaa!

        Valtio jakaa puoluetukea vuosittain yli 30 miljoonaa euroa. Tuki maksetaan puolueille kansanedustajien nuppiluvun mukaan.
        Jos tuki lakkautettaisiin niin kaikkein eniten rahahanan kiinni menosta kärsisivät pienet puolueet ja erityisesti vasemmisto.

        Kaikkein vähiten julkisesta rahoituksesta riippuvainen on RKP, jolla on runsaasti omaa rahaa sekä muita yksityisiä rahoituslähteitä.


      • persukritisk
        Ankdam kirjoitti:

        Dear "puoluetukipoies"

        Kyllä meille vaan passaa!

        Valtio jakaa puoluetukea vuosittain yli 30 miljoonaa euroa. Tuki maksetaan puolueille kansanedustajien nuppiluvun mukaan.
        Jos tuki lakkautettaisiin niin kaikkein eniten rahahanan kiinni menosta kärsisivät pienet puolueet ja erityisesti vasemmisto.

        Kaikkein vähiten julkisesta rahoituksesta riippuvainen on RKP, jolla on runsaasti omaa rahaa sekä muita yksityisiä rahoituslähteitä.

        Bevars vad persunas "grodor " som de kläcker ur sig blir dyra. (något vettigt mycket sällan )De pengarna kunde användas till bättre ändamål.


    • moneymoney

      Vad är bättre än att "fyrk finns ",bevingade ord av Soini var det väl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1837
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      234
      1494
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      805
    6. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      64
      751
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      717
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      704
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    Aihe