Mistä hämeenkyröstä löytyisi lenkkiseuraa keski-ikäiselle kova kuntoiselle urokselle. Pistä viestiä ni aloitetaan syksy lenkkeilyn merkeissä.Nimim. Kuntounto
lenkkiseuraa
9
357
Vastaukset
- hikibeat
Ei kiitos hien ja paskanhajuset urokset ei kiinnosta
- Ruskeaaukko
Oletko ruskean reijän miehiä?
- Jappu.Permo
Olen maisteri Jappu Permo lue lisää Ikaalinen palstalta
- taavi990
valmistakko sitä lenkkiä krillissä vaiko kiukaalla nyt ku on näin märkää ni avovalkialla voi kans nokimakkaraa polttaa
- lenkkimirri
Tule harjun maastoon lenkkipolulle illalla. Tavataan siellä ja lenkkeillään vaiks koko yö. Pinkki tuulipuku,siitä tunnistat.
- TipTopPojat
Pitääks laittaa erkkaa lapaan?
- Lapasuoleen
Ei tartte erkkaa lapaan. Paljas maila on parasta, tuntuu suolenmutkassa ihanalta.
- hardsteel
On teilläkin fantasiat siat!
- Lapalitkällä
Jääkiekko aina ollut hieno laji. Mitä käyrempi ja pidempi lapa, niin aina paremmin ylettyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586