Suomi on muutettava passivoivasta hyvinvointivaltiosta aktiivisuuteen kannustavaksi turvaverkkovaltioksi eli:
1) Ay-liike on laitettava polvilleen kuten Thatcher Iso-Britanniassa 1980-luvulla.
2) Minimipalkasta ja työehtojen yleissitovuudesta luovuttava.
3) Kansalaistili jolla korvataan vastikkeetonta sosiaaliturvaa.
Jos Kepu-vetoinen hallitus ei tähän kykene niin suunnitelmat ovat jo valmiina.
Vakava vetoomus hallitukselle.
8
79
Vastaukset
Kohtalaisen lapsellisia provoja.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Arvasinkin että tulet kolostasi.
Oletko itse ajatellut, ihan oikeasti mennä takaisin sinne viemäriin, muuhun näistä jutista ei oikein ole, kuin heittoja provoksi, solvaukset ja poiiiiis.
OikeistoDinari kirjoitti:
Oletko itse ajatellut, ihan oikeasti mennä takaisin sinne viemäriin, muuhun näistä jutista ei oikein ole, kuin heittoja provoksi, solvaukset ja poiiiiis.
Pakkasi hajosi taas. Mitä solvauksiin tulee sinä ja kaltaisesi jotka viihtyvät täällä osaavat ne oikein hyvin. Miksi kaltaisillesi on niin vaikea sietää erilaisia mielipiteitä. Tiedät kyllä vastauksen.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pakkasi hajosi taas. Mitä solvauksiin tulee sinä ja kaltaisesi jotka viihtyvät täällä osaavat ne oikein hyvin. Miksi kaltaisillesi on niin vaikea sietää erilaisia mielipiteitä. Tiedät kyllä vastauksen.
Minullako ? Miksi ja miten ?
Tuotahan "pakan hajoamistahan" sinä yleensä hoet, kun sukat pissistäsi kastuu, niin myös taas tässäkin tapauksessa.
Minäkö en kestä eriäviä mielipietitä, kestän kyllä kun niitä esittävät sellaiset, joilla on siihen resursseja, sehän on jo kymmeniä kertoja todettu, että sinulla niitä ei ole. Joka kerta sama juttu, itseskelet pakan hajoamisesta, henkilöön menemisistä sun muista, sinua väitteesi mukaan kalstoin kohtelevia toimia.
Oletko ajatellut koskaan, että vika voisikin olla sinussa itsessäsi - siinä useaan kertaan mainitussa narsismissasi.OikeistoDinari kirjoitti:
Minullako ? Miksi ja miten ?
Tuotahan "pakan hajoamistahan" sinä yleensä hoet, kun sukat pissistäsi kastuu, niin myös taas tässäkin tapauksessa.
Minäkö en kestä eriäviä mielipietitä, kestän kyllä kun niitä esittävät sellaiset, joilla on siihen resursseja, sehän on jo kymmeniä kertoja todettu, että sinulla niitä ei ole. Joka kerta sama juttu, itseskelet pakan hajoamisesta, henkilöön menemisistä sun muista, sinua väitteesi mukaan kalstoin kohtelevia toimia.
Oletko ajatellut koskaan, että vika voisikin olla sinussa itsessäsi - siinä useaan kertaan mainitussa narsismissasi.Miksi teet noin jumalattomasti kirjoitusvirheitä. Olet luultavasti trolli multinikkeinesi.
Sinun resurssisi. Yhtään ainoaa kertaa et ole kyennyt esittämään mitään omia mielipiteitä. Ainoastaan ampumaan alas toisten. Ja jos allekirjoittaneen resurssit niin vähäiset olisivat miksi olet multinikkeinesi/kaltaistesi kanssa jatkuvasti niskassa. Minä jättäisin mieluummin tyystin vaille huomiota.
Minä paskat nakkaan sinun piipityksistäsi narsismista.OikeistoSosDem kirjoitti:
Miksi teet noin jumalattomasti kirjoitusvirheitä. Olet luultavasti trolli multinikkeinesi.
Sinun resurssisi. Yhtään ainoaa kertaa et ole kyennyt esittämään mitään omia mielipiteitä. Ainoastaan ampumaan alas toisten. Ja jos allekirjoittaneen resurssit niin vähäiset olisivat miksi olet multinikkeinesi/kaltaistesi kanssa jatkuvasti niskassa. Minä jättäisin mieluummin tyystin vaille huomiota.
Minä paskat nakkaan sinun piipityksistäsi narsismista.Tulihan se taas sieltä ;D
Siitä pakan hajoamisesta ;DOikeistoDinari kirjoitti:
Tulihan se taas sieltä ;D
Siitä pakan hajoamisesta ;DMene nuolemaan haavojasi. Jatketaan toiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57959Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa143768- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89528Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99519- 39518
- 40516