naimisiin sovinistin kanssa. Kerronpa miksi erosin melkein samantien.
Sovinisti, joku väittää jopa psykopaatiksi ex miestäni, tuntui seurusteluaikana ihan kivalle. Muutettiin yhteen niin ehdotin et asuttas jonkin aikaa yhdessä ja katottas, kun huomasin et mähän tässä jotenkin kärsin. Exä ei halunnut, vaan kiristi avioliittoon, jota en silloin heti huomannut. Sanoi et ottaa toisen sitten, jos en mene avioliittoon hänen kanssaan.
No nih, naimisiin mentiin. Hääyö oli seuraavanlainen ja ilta. Tuore aviomieheni katseli TV:tä koko sen illan ja joi alkoholia. Juhlavieraat olivat paikasta lähteneet koteihinsa ja niin minä sitten nuorena vaimona istuin ja ihmettelin, kun sanoin jotain, niin suuni tukittiin heti.
Mies ei sanonut edes HYVÄÄ YÖTÄ.
Paitsi olishan mulla pitänyt hälytyskellojen soida, kun Hollannissa sulhoni lähti uimarannalle, jossa kaikki naiset yläosattomissa ja jätti minut yksin tuttaviemme luo. Sanoi vaan ettei hän oo koskaan nähnyt niin paljon yläosattomia naisia samanaikaisesti. Niin ja seurusteluaikakin meni tolleen et mä olin toinen. Se Toinen oli kauempana toisella paikkakunnalla. Kun sit seurusteluaikana olin kesällä exän kotonamailla niin hänen äitinsä tuli punasena keittiöön ja kutsui exäni puhelimeen, et täällä on joku ulkomaalainen nainen, kun kyselee.
Kotona sitten kun elettiin avioliitossa mieheni istui koko illan TeeVeetä katsellen ja se huusi se toosa niin ettei ollut mitään rauhaa. Kun jotain sanoin, niin äänekäs vastaus oli minulle: PIDÄHÄN NYT SUUSI KIINNI KUN MINÄ EN KUULE MUUTEN MITÄÄN.
Yhteiselo päättyi ruumiilliseen pahoinpitelyyn niin kuin henkiseen alistamiseen miehen taholta. Nyrkkiä tuli tuutin täydeltä ja potkuja selkään. Näitä oli useita ja samoin henkinen alistaminen oli läsnä kaiken aikaa.
Lääkärissäkäyntejä tuli paljon ja ulkopuolista apua myöskin tarvittiin. Tarvittiin myöskin viranomaisten apua. Kaikki pahoinpitelyt muuten avioliiton aikana tapahtuivat miehen ollessa selvin päin ja toisekseen niin hän ei juurikaan käyttänyt alkoholia , ei oikeastaan ollenkaan.
Exäni sanoi heti alkuun KOSKA OLEN POMO TÖISSÄ NIIN OLEN POMO MYÖS KOTONA.
Voiko tällainen suhde toimia? Toisilla voi jos nainen haluaa alistua ja olla masokisti, jos haluaa elää normaalia parisuhde-elämää niin ei toimi.
Myöskin sanonta NAISEN PAIKKA ON KAULIMEN JA HELLAN VÄLISSÄ TULI MINULLE TUTUKSI.
Kyseinen herra pomo ei ole saanut yhtään naista asumaan kanssaan, vaikka on yrittänyt jo kolmekymmentä vuotta.
Erehdyin nuorena menemään
10
603
Vastaukset
- wetfh
tulipa tehtyä väärä valinta. Onnea uuteen, parempaan karjuun.
- omat.valinnat
No mikä siinä alun perin kiinnosti? Rahako?
- hempeä.neitokainen
Valta. Kova karju kiinnostaa, koska sen kakarat eivät saa turpaansa mammuteilta vaan lahtaa ne kaikki.
Siksi kovat karjut on pohjimmiltaan niin tunteellisia ja herkkiä ja tarvitsevat niin paljon myötätuntoa ja rakkautta.
Heikot ja hiljaiset on kieroja niljakkeita ja vasten mielisiä oksennuksia, jota yrittää kieroilemalla ja mielistelemällä päästä pillulle, mutta eipä muuten onnistu tän tytön kanssa!
- nimikkoseura
sinulle puoli miljoona euroa korvausta menetyksistä
..en tiedä, onko nyt tappaminen nyt sopivaa, mutta nyt asiat ovat niin- taeuirku
Ei se Melanie apina ole!
- JapanissaPoikittain
Joku tässä nyt mättää ? 30 vuoden jälkeenkin vielä mäkättää ! Se sun ex on tän 30 vuoden aikana nussinut ainakin 400 samanlaista raatoa kuin sinä olet.
Ei se ex haluakkaan asua samanlaisten itkupillujen kanssa. Nykymies nussii sopuisasti, maksaa ja lähtee ! - Antifemakko
No, omahan oli mokasi. Kuten itsekin sanot; erehdyit nuorena menemään. Se on niin, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
- jjhgk
Väkivalta on oikein tyhmille naisille. Ennen kaikki oli paremmin, sanompahan vaan.
- Pelkkän
Et selvästikään ole sisäistänyt rooliasi vain naisena. Jos olisit käyttäytynyt nyöremmin ongelmia ei olisi tullut. Nyt taisit itse lietsoa vaikeudet käytökselläsi.
- egtetfg
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14671997/jutta-kielinero!-_-jees-wee-cann!!-jes-we-can!
onko noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084