koska carly palaa?

muscelman

Koska carly tulee takas,ikävä sitä niin...😛

11

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fhklhdfhjlö

Toivottavasti ei ikinä.. sarja ei huonoja näyttelijöitä kaipaa... persettä voi näyttää muualla.

• SiskoniOnNoita

Millai Gemma Atkinson on huono näyttelijä?

• Fhklhdfhjlö

Olen vain kateellinen koska itse ole ylipainoinen ja lyhyttukkainen suomalainen nainen.

• omavastaus

Helppo kommentti, mutta ei pidä paikkaansa.....ja osaan jopa itse vastata...ai millä tavalla huono näyttelijä...en näe hänessä mitään sellaista karismaa, syvää tulkintaa jota voitaisiin kutsua näyttelijän työksi...jonninjoutava hempukka.....mitähän ihmiset yleensä ottaen odottavat näyttelijältä nykyisin...vähän niinkuin salkkarit nykyisin, suuta auotaan, mutta henkisyys puuttuu ja niin puuttuu tältäkin naiselta...

• ykskatsoja

Itse epäilen ettei enää palaa takaisin sarjaan. Oli kyllä ihan hyvä piristys.

• Glub

En oikein ole lämmennyt, melko yhdentekevä. Olen kyllä pitänyt huomattavasti Brendasta ja tämän roolista tässä tarinassa.

• A.T.T

Tietenkin Carly palaa takaisin. Hänellä on tulevaisuudessa paljonkin käyttöä, joten kaikki hänen ihailijansa: olkaa huoletta.

• Vihaonturhaa

... ja kaikki vihaajat, yrittäkää kestää...

• Molly-Polly
      • Uusiokäyttö

Etkö ole vielä huomannut, että Emmerdalessa harrastetaan tehokkaasti kierrätystä

• Dindondinlettympii

Kaunotar ja hirviö. Carlylle toivoisi parempaaa kuin hössöttäjä Marlon ja hahmo kuten Rhona ja Paddy Andyn lisäksi ovat ollet liian kauan sarjassa. Lapsia,on liikaa, Aprilia varsinkin viemässä aikaa kiinnostavimmilta aikuislta. 3 eläinlääkäriä on liikaa. Asleyn poistuminen tapahtuu v 2017 alkupuolella viimeistään. Odotan kyllä eniten dim-Andyn lähtöä sarjasta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      225
      4025
    2. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3455
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3399
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3297
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      95
      3281
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      109
      3176
    7. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      10
      2920
    8. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      13
      2857
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      241
      2389
    10. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      95
      2336
    Aihe