Koska carly tulee takas,ikävä sitä niin...😛
koska carly palaa?
11
268
Vastaukset
- Fhklhdfhjlö
Toivottavasti ei ikinä.. sarja ei huonoja näyttelijöitä kaipaa... persettä voi näyttää muualla.
- SiskoniOnNoita
Millai Gemma Atkinson on huono näyttelijä?
- Fhklhdfhjlö
Olen vain kateellinen koska itse ole ylipainoinen ja lyhyttukkainen suomalainen nainen.
- omavastaus
Helppo kommentti, mutta ei pidä paikkaansa.....ja osaan jopa itse vastata...ai millä tavalla huono näyttelijä...en näe hänessä mitään sellaista karismaa, syvää tulkintaa jota voitaisiin kutsua näyttelijän työksi...jonninjoutava hempukka.....mitähän ihmiset yleensä ottaen odottavat näyttelijältä nykyisin...vähän niinkuin salkkarit nykyisin, suuta auotaan, mutta henkisyys puuttuu ja niin puuttuu tältäkin naiselta...
- ykskatsoja
Itse epäilen ettei enää palaa takaisin sarjaan. Oli kyllä ihan hyvä piristys.
- Glub
En oikein ole lämmennyt, melko yhdentekevä. Olen kyllä pitänyt huomattavasti Brendasta ja tämän roolista tässä tarinassa.
- A.T.T
Tietenkin Carly palaa takaisin. Hänellä on tulevaisuudessa paljonkin käyttöä, joten kaikki hänen ihailijansa: olkaa huoletta.
- Vihaonturhaa
... ja kaikki vihaajat, yrittäkää kestää...
- Molly-Polly
Eikä tää oo juonipaljastus, mut hitto vieköön. Onks toi tosiaan Carly??????????? Onpa tyttö vaipunut syvälle
http://www.radiotimes.com/uploads/images/original/112853.jpg- Uusiokäyttö
Etkö ole vielä huomannut, että Emmerdalessa harrastetaan tehokkaasti kierrätystä
- Dindondinlettympii
Kaunotar ja hirviö. Carlylle toivoisi parempaaa kuin hössöttäjä Marlon ja hahmo kuten Rhona ja Paddy Andyn lisäksi ovat ollet liian kauan sarjassa. Lapsia,on liikaa, Aprilia varsinkin viemässä aikaa kiinnostavimmilta aikuislta. 3 eläinlääkäriä on liikaa. Asleyn poistuminen tapahtuu v 2017 alkupuolella viimeistään. Odotan kyllä eniten dim-Andyn lähtöä sarjasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078