Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

koska carly palaa?

muscelman

Koska carly tulee takas,ikävä sitä niin...😛

11

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fhklhdfhjlö

      Toivottavasti ei ikinä.. sarja ei huonoja näyttelijöitä kaipaa... persettä voi näyttää muualla.

      • SiskoniOnNoita

        Millai Gemma Atkinson on huono näyttelijä?


    • Fhklhdfhjlö

      Olen vain kateellinen koska itse ole ylipainoinen ja lyhyttukkainen suomalainen nainen.

      • omavastaus

        Helppo kommentti, mutta ei pidä paikkaansa.....ja osaan jopa itse vastata...ai millä tavalla huono näyttelijä...en näe hänessä mitään sellaista karismaa, syvää tulkintaa jota voitaisiin kutsua näyttelijän työksi...jonninjoutava hempukka.....mitähän ihmiset yleensä ottaen odottavat näyttelijältä nykyisin...vähän niinkuin salkkarit nykyisin, suuta auotaan, mutta henkisyys puuttuu ja niin puuttuu tältäkin naiselta...


    • ykskatsoja

      Itse epäilen ettei enää palaa takaisin sarjaan. Oli kyllä ihan hyvä piristys.

    • Glub

      En oikein ole lämmennyt, melko yhdentekevä. Olen kyllä pitänyt huomattavasti Brendasta ja tämän roolista tässä tarinassa.

    • A.T.T

      Tietenkin Carly palaa takaisin. Hänellä on tulevaisuudessa paljonkin käyttöä, joten kaikki hänen ihailijansa: olkaa huoletta.

      • Vihaonturhaa

        ... ja kaikki vihaajat, yrittäkää kestää...


    • Molly-Polly
      • Uusiokäyttö

        Etkö ole vielä huomannut, että Emmerdalessa harrastetaan tehokkaasti kierrätystä


      • Dindondinlettympii

        Kaunotar ja hirviö. Carlylle toivoisi parempaaa kuin hössöttäjä Marlon ja hahmo kuten Rhona ja Paddy Andyn lisäksi ovat ollet liian kauan sarjassa. Lapsia,on liikaa, Aprilia varsinkin viemässä aikaa kiinnostavimmilta aikuislta. 3 eläinlääkäriä on liikaa. Asleyn poistuminen tapahtuu v 2017 alkupuolella viimeistään. Odotan kyllä eniten dim-Andyn lähtöä sarjasta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe