Taasko toi Anu Harkki on tehnyt pennun jonkun äijän kanssa?
Montako pentua sillä oikein on, onko ne kaikki erille äijille?
Pakko tehdä pentuja että saa elintasonsa nousemaan kun äijät maksavat ruokkoja.
Veikkaa että jo talvella kertoo seiskassa miksi tämäkään parisuhde meni taas jälleen kerran pieleen.
Anu Harkki ja taas pentu jollekkin äijälle
8
4868
Vastaukset
- melkotörkeemuija
Ja kevät talvella kertoo seiskassa että.on niin rakastunut uuteen mieheensä.
Eiköhän tääkin.pentu ole tehty vain julkisuutta varten, tästähän saa mukavia juttuja lehtiin.
Melko törkee muija, en ihmettele jos arttu harkki laittoi tään pellolle.
Arttu kuulemma yritttäny kaikkensa lasten takia mutta jos toinen vain haluaa bailata.
Artulle oli raskasta ylläpitää julkisuuskuvaa pullaantuoksuisesta äidistä vaikka totuushan oliihan toinen. Kyllä lehdissä esitettiin ihan muuta kuin todellisuus oli.
Miksi näitä pentuja tehdään vaikka kaikki tietää että homma ei tule toimimaan.- Anonyymi
itse kyllä nyt törkee, mikä laittaa sinut kirjoittamaan noin, oletko itse saanut jotenkin päihisi mistä viha.
tiedätkö asiat varmasti vai oletatko.
- seonikivanhamuija
Hiipunutta julkisuuskuvaa yritetään nostaa hinnalla millä hyvänsä.
Eikö tää.anu harkki oo jotain 50 vuotta, eikai se ole edes voinut saada enään pentuja?
Tuskin olisi tehnyt pentua sillä kun se pentu pääsee ripille niin se Harkki olsi jotain 60~65 vuotta - eivoiniille
Montako pentua sillä on ? onko ne kaikki eriäijille? Hitto sehän tienaa jos ruokkomaksuilla 10 tonnin kuussa! Ja Anu Harkki on jotain vähän yli 40 ~vuotias.
- seonsikarikas
Valitti jossain lehdessä ettäjkoku lehti meni konkkursiin ja piti miettiä mistä rahat velkojille.
Paskanmarjat sen kirjailija isällä oli miljoonia euroja saanut niistä kirjoista eli anu harkki on sikarikas. Eikai kukaan voi köyhänä harrastaa sitäsun tätä ja olla ja asua isossa kartanossa maaseudulla. Tuskin se mitään ruokkomaksuja tartte, niitäharjunpää kirjoja myydään vieläkin. Sillä.on vitusti rahaa, näkeehän sen jo sen vaatteista. Ei ainakan niissä palavereissä jossa minä olen ollut sen kanssa niin ei se missään rrsyissä ole kulkenut. Eikö sillä ole semmoinen tuliterä Range Rover sehän maksaayli satatonnia.?- Anonyymi
hei kommentoija, olet tosi katkera mistä syystä. onko oma elämäsi kunnossa.
sanonta kuuluu hankipa elämä, niin voit katsella tätä elämää vähän toisenlaisetasta näkökulmasta. suosittelen ennenkuin verisuoni katkeaa päästäsi vihasta.
- seonkonee
Se on helvetin rikas, sen isähän on kirjoittanut bestsellereitä. joka kuukausi tilille tulee niistä kirjoista ainakin 10 tonni.
Ei sen tartte rahan takia niitä pentuja tehdä joka ukolle. - dilledalle
Kyllä on katkeria ja kateellisia ihmisiä tällän sivustolla.Hyi hävetkää ja katsokaa peiliin mitä te olette itse saaneet aikaan, ette muuta kun kylvätte katkeruutta ja pahaa,yäk!!!
Koiralla on pennut ja ihmisellä lapset,opiskelkaa tuokin aika kun puratte vihaa ja tyhmyyttänne tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829