Eka kerta callup

Oiskivaa

Vastaa näihin
1. Minkä ikäisenä menetit neitsyyden/poikuuden
2. Missä menetit?
3. Mitä teitte ennenkun se tapahtui? Ja kunpi teki aloitteen
4. Mitä sen jälkeen teitte?
5. Mitä ekalla kerralla teitte?


Omat vastaukseni
1. Menetin poikuuden 15 vuotiaana.
2. Menetin sen tyttö kaverilleni hänen kotonaan kun olin hänellä yötä.
3. halailtiin pitkään ja se huomas mun stondiksen ku maattiin hänen sängyllä, sitten vähän nolona sanoin et, meen nukkuu sohvalle pian ku seisoo koko ajan ":D" . sitten hän tuli päälleni makaamaan. Ja minä aloitin kysymällä sitä kun hän makasi päälläni, ja siitä se sitten lähti.
4. Jäätiin makaa ihan hikisinä vartin operaation jälkeen siihen sängyllä ja pussailtiin vaa ja halailtiin....
5. No sormetin eka ja sit vaan pantiin :Ddd

Kerro sä sun :)

5

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etin neitsyttä panokamuks. Rohkeasti yhteyksiä, mutta vain ne jotka on tosissaan asian kans, eikä leikkimässä.

    • taju.kankaalla

      En muista siitä mittään..........................

    • firsttimer

      1. 13-14v tais olla :D
      2. Kotona tyttöystävän kaa
      3. Enpä muista oltiin kiimasii sillon. Kummatkin teki aloitteen jos näin voi sanoa.
      4. Tyttöystävä runkkas mua ja mä sormetin, sen jälkeen pantiin pitkään.
      5.Sama ku 4.

    • Tytönekakerta

      1. 17
      2. Poikaystävän porukoitten ulkosaunan saunakamarissa. Oli talvi ja siellä oli kylmä.
      20. Oltiin seurusteltu pari viikkoa, oltu toistemme luona kylässä ja kävelty yhdessä. Yleensä me vaan keskusteltiin. Oltiin ihailtavan avoimia toisillemme. Tuli aika pian esiin ettei kumpikaan ole harrastanut seksiä mutta molempia haluttaa. Siinä sitten yhdessä todettiin että mehän ollaan just sopivia toteuttamaan halumme.
      5. Hyväiltiin vähä. Sit poika työnsi sisään, otti muutaman vedon ja laukes kortsuun. Sit se nuoli mua lopuks.
      4. Oli niin kylmä et mentiin sisälle.

    • MunEkaKerta

      1 . Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana.
      2. Kotonani (vuokrakämpässä).
      3. Oltiin mun luona yöllä ja katsottiin telkkaria. Oltiin juuri tultu syömästä. (Olin tuona päivänä vasta tavannut kyseisen miehen). Sitten hän sanoi, että haluaa mennä nukkumaan. Riisuttiin omat vaatteemme (ei alusvaatteita) ja mentiin mun sänkyyn. Sitten hän otti mun kädestä kiinni, laittoi sen rintaansa vasten ja kysyi: "Tunnetko?" Tunsin hänen sydämensä sykkeen. Se oli todella romanttista. En muista missä järjestyksessä kaikki tapahtui, mutta sitten hän taisi tulla päälleni ja aloimme suudella (se oli myös ensisuudelmani). Sitten hän riisui rintaliivini ja alkoi nuolla nännejäni. Lopuksi hän riisui alushousuni ja antoi minulle suuseksiä. Vissiin sen jälkeen otettiin kondomi ja alettiin harrastaa seksiä. En tiedä kuinka kauan se kesti, mutta se oli upeaa ja olin täysin tyydytetty sen jälkeen. Mies sanoi, että hän tuli liian nopeasti, koska ei ollut yli puoleen vuoteen harrastanut seksiä, mutta minua se ei haitannut. Meillä oli vain yksi kondomi, joten mies heitti sen käytön jälkeen roskiin ja meni sitten pesemään peniksensä, jotta siihen ei jäisi spermaa. Sitten me harrastettiin uudestaan seksiä varmaan lähes yhtä kauan. Hän laukesi taas, mutta ei sisääni, jotta en tulisi raskaaksi.
      4. Sitten oltiin jo tosi väsyneitä, niin mentiin nukkumaan.
      5. Harrastettiin seksiä lähetyssaarnaajassa ja takaapäin niin, että mies pani minua sängyn vierellä seisten. Sitten vaihdettiin asentoon, jossa makasin selälläni sängyn reunalla, mies edelleen seisten.

      Muutaman päivän jälkeen me sovittiin, että mä olen hänen tyttöystävänsä ja hän on mun poikaystävä. Jotenkin tiesin/aistin jo heti ensimmäisellä seksikerrallamme, että me ollaan/tullaan olemaan yhdessä. Ja ollaan edelleenkin yhdessä ja rakastuneita <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe