Pian tehdään historiaa:
Venäläisen insinöörin pää siirretään uuteen ruumiiseen!
Harvinaisesta ja kuolemaan johtavasta lihasrappeumasairaudesta kärsivä mies on antanut suostumuksensa tähän vaaralliseen leikkaukseen.
Se tulee kestämään kaksi vuorokautta ja sen jälkeen potilasta pidetään koomassa kuukauden, jotta paraneminen voisi alkaa kaikessa rauhassa.
Meille se on täysin uusi uutinen, mutta Venäjällä siitä on ollut viitteitä jo pitemmän aikaa:
Kansa on kiinnittänyt huomionsa siihen seikkaan, että kaikki Putinia muistuttavat miehet ovat hävinneet katukuvasta ja ilmeisesti kuljetettu Kremlin kellareihin.
Presidentti Putinin valtakausi tullee jatkumaan vähintään 800 vuotta...
Ensimmäinen päänsiirtoleikkaus tosiasia
4
85
Vastaukset
- Vladimir-putti-pää
Pää riippuu ja roikkuu siitä seikasta, tekeekö siirron sähköinsinööri, vai ukrainalaissyntyinen ydinvoimalainsinööri vai krim-inaalinen lääkäri? Yli pään millainen kokoonpano on operatiivinen ryhmä?
Onko päätä säilytetty kremlin kellareissa oikeaoppisessa kosteudessa, mitä vuosimallia irto pää on? Stalin vai Lenin mallinen?- Lotenaa
Tämän vuoden Tiede-lehdessä oli varsin tarkka kuvaus päänsiirrosta, sen teknisestä toteuttamisesta sekä jälkihoidosta. Tieto oli todellinen vallankumous lääketieteen historiassa. Erittäin vaikeaa päänsiirto on, jokainen voi tutkia anatomiaa mitä kaikkea ihmisruumiin elintoimintoja pää - aivot hallitsevat.
Järkevästi ajatellessa, ihmisille tehtävät elinsiirrot ovat usein jo "vanhaa kauraa". JOkainen voi miettiä mitä kaikkea elinsiirtoja on jo tehty, siirrännäisen saaneet henkilöt voivat hyvin siirron jälkeen.
Onnea tiedemiehille kaikilla osa-alueilla, tulokset tulevat meidän kaikkien hyödyksi.
Kyllä harmittaisi pitää vanha naama uudessa nuoressa kropassa.
- Ei.stemmaa.tämäkään
Entä nuoren ihmisen pää rypistyneessä kropassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501