Mikä tämä tyhjä kohta tässä keskellä on?
Eikö enkeli tiedä, se on se papin lupaus suuremmasta suupalasta.
Me ihmiset ostamme rinkelit painon perusteella, emme maksa tyhjästä.
enkeli söi rinkelin
4
96
Vastaukset
- EnkeliKuiRinkeli
Enkelit on kieroja kuin rinkelit. Esimerkiksi yksi miekkonen nimeltään Gabriel pamautti ensimmäisen vuosisadan alulkupuolen Juudeassa teini-ikäisen naisen raskaaksi silloin kun tämän naisen mies oli menossa jossain muualla.
- PrinssiLucio
AI niin, ekan vuosisadan alkupuolella. Korjaan , pamautin naisen raskaaksi jo myöhäispronsdikaudella. Uuria tuon naisen mies on nykyään hyvä ystäväni ja antanut anteeksi. Siitäkös olen iloinen :)
Probleemi syntyi siitä kun luulin naista haareminaiseksi. Tuo kaunotar olikin Uurian prikaatikenraalin mies. Sellaista sattuu, kun ei tiedä kaikkea. Uurian tapattamisen olen jo sovittanut. - PrinssiLucio
Korjaan, kaunotar joka oli prikaatikenraalin nainen, tuli raskaaksi kun Lucio luuli sulotarta haareminaiseksi. Lucio pamautti neitsyen oikopäätä paksuksi. Uuria on mahtava persoona ja nykyäänkin kunnian mies. Tästäkin olen iloinen.
Muakin on luultu Gabrieliksi, mutta olen vain Gabrielin kaltainen, en Gabriel. Tämä huojentaa varmaan faneja:))))
- PrinssiLucio
Tunnustan. Sori fanit. En oo Gabriel, mut toimin kyl Gabrielin säteellä niinkuin parilla muullakin inspirointilinjalla. Kauneudestaan kuulu ei oo aina Gabriel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701