Kyläkierros

rotestimökinpoika

Kävinpä auditoimassa Kären baarin, ABC:n ja pari muuta paikkaa tänään. Eipä näkynyt eikä kuulunut, vaikka olin korva tarkkana, sellaista ukkokööriä joka olisi keskustellut Lieksa sivulle tulevista asioista. Sitäkään nuorempaa kirjuria ei näkynyt. Sen sijaan näin vanhan koulukaverin jota en ole nähnyt melkein viiteenkymmeneen vuoteen.

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diggergirl

      Mulukkumarttojako kaepailet,lie olleet jossain toisessa kahvilassa.

      • ässään.sitten

        Nämä ko. martat ovat vallanneet sittarin kahvilan, ei sinne tavan ihminen ainakaan aamulla sovi.


    • hissanmaikk

      Sinä itse olet kamuttaja älä tule tänne lässyttämään vaan hae hoitoon itsesi kamuttaja.

    • Niin en minä ole monta, olen vaan yksi vanha ukkeli Pielisjärveltä lähtöisin.

    • AsuntoVaara

      Kannattaisi varmaa käydä kulmilla hieman useampaan jos ei koulukaveria nähnyt 50vuoteen !

      Kaikki LUOKKAKOKUKSET ovat tainneet jäädä väliin ?

      • rotestimökinpoika

        Jopas jotain, tuota en ajatellutkaan.


      • Pipipipion

        Jospa kävisit terkkarilla, siellä ne minun kaverit on.


    • En tiedä onko montakaan minun kansakoulukaveria enää hengissä, ei taida olla.
      Siihen aikaan ei vielä puhuttukaan peruskoulusta.

    • vuokatineinoeno

      tapasin martat sittarin baarista. Teemat oli selvillä. Jarkko norsunluutornissa ja Tero lähössä.

    • IteKinnunen

      Minusta on todella harmi ettei ihmiset ole juuri kiinnostuneita luokkakokouksista ja siitä että miten kavereilla menee nykyään !

      Itse kävin katsomassa elokuvan jossa kaverit tapasivat toisiaan monen vuoden jälkeen ja kaikilla oli niin mukavaa !

      • olkoot.poissa

        Kävin toissakesänä luokkakokouksessa, mutta ei paikkakunnalla asuvat, mielestään "paremmat" ihmiset vaivautuneet tulemaan.


      • Eipä ole mennyt kaikki niin kuin elokuvissa. Ei ole ollut elämä pelkkää juhlaa, se on
        ollut ruusuilla tanssimista. Piikikkäiden. Enpä kovasti kaipaa sen aikaisia koulukiusaajia, tosin muutama on jo Mähkönkankaassa. Reilu vuosi sitten soittelin
        varmaan toistakymmentä puhelua entisille koulukavereille, eipä ole tullut kuin pari soittoa takaisin. Että silleen. Tuskin olen mielestäni sen parempi kuin muutkaan.


    • jokutolokkukuitennii

      Voe veikkonen, eihän nuo vanahat luokkakaverit etes tervehi, niin mitävarten niitä pitäs vielä häiritä jollain kokoontumiskutsulla? Varmaan sanosivat, jotta kokoonnu yksinäs!

    • En minäkään ole käynyt yksissäkään kokoontumisissa, enkä aio mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe