2016 Sergei Kuula murha. Lukee salkareiden netti sivulla. Kuolleet henkilöt. Eli Sergei kuolee.
Sergei Kuula
15
2805
Vastaukset
- XsalsutX
Miten niin? Sergei tappaa Sebastianin illan salkkareissa niin kostaako Sebastian haudan takaa? :D
- Anonyymi
Sebastian on illan alkkareissa ja jopa ilmankin :DDDD!!!
- ilkka4
sergei näkee painajaisen uneen ampunessaan veljensä oma kotin lattialle sergei herää unesta huomaa ampuneen mariannan sebastian elää sergei kostaa ampumalla mariannan
- kjhjkh
Ugh?
- SalkuissaPaskaa
Täysin sekopäistä, mutta salkkareissa voi sattua mitä vaan. Toivottavasti Sege ei ammu vahingossa itseään?
- PeteLattu
Sebastian selviää kun Sergei ampuu sitä. Monica löytää Sergein aseen ja yrittää ampua Sergein, mutta Sergei saa aseen ja ampuu Monicaa. Eli Monican hautajaiset. (Juonipaljastukset viikko 38)
- Katrisalli
Toi varmaan oikeesti tapahtuu kun itse Pete Lattu on kirjoittanu sen. (Kallen näyttelijä)
- Anonyymi
Katrisalli kirjoitti:
Toi varmaan oikeesti tapahtuu kun itse Pete Lattu on kirjoittanu sen. (Kallen näyttelijä)
Latu Pettu on sikahuono, mutta Sergei rules!
- Seolisiinäsitten
Ei jeesus kristus mitä paskaa.. Kokonainen jakso yhtä kusetusta. Jumalauta. Meni maku (taas) tästä saippuasarjasta.
- Anonyymi
On se.
- salkkaritjyrääaina
Ei Salkkareiden sivuilla ole semmosta missä lukee kuolleet henkilöt. Jos taas tarkoitat wikipediaa, ni sitähän voi muokata kuka tahansa.
- LatuPette
Stuba sai kuulan rintaansa ja selviää siitä, vaikka vertakin tuli kuin kraanasta. Totta kai!
- Anonyymi
Heli illikainen tuulia äiti isä
- Anonyymi
Heli illikainen tuulia @
- Anonyymi
Oisko kesäuusintoja jo?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600