että vein sinulta poikaystäväsi ja olen rakastunut häneen ja tehnyt hänelle 3 lasta.
mutta sinä et häntä ansainnut vaan hän ansaitsi parempaa eli minut.
anna anteeksi paras ystäväni
6
1175
Vastaukset
- .,.,.,.
Etpäs saakkaan..
- minä
mulle......
- ai veit vai...?
...anteeksi kun otin exäni takaisin...koita kestää..3 kakaran kanssa ei helppoa,mut sitä saa mitä tilaa...ollaanko vielä ystäviä nyt kun kaikki niinkuin ennen....*räkänaurua*
- itestäs
*vielä räkäisempää naurua* ja loppua ei tule
onneks mielikuvitus toimii nimittäin sulla....... - ostaa laskuvarjo
itestäs kirjoitti:
*vielä räkäisempää naurua* ja loppua ei tule
onneks mielikuvitus toimii nimittäin sulla.........muista et varotin..kun tiput korkeelta ja kovaa niin remember..ystävä varoitti...eläkä nyt nenääs niin pystyyn nosta,sinnehän saattaa sataa...
- hyh
ostaa laskuvarjo kirjoitti:
..muista et varotin..kun tiput korkeelta ja kovaa niin remember..ystävä varoitti...eläkä nyt nenääs niin pystyyn nosta,sinnehän saattaa sataa...
saat anteeksi, voit pitää zen vanhentuneen läskikasan:)
Onneksi meistä ei tullut koskaan mitään, huh huh!
Olisin jättänyt sen luuserin jossain vaiheessa kuitenkin, olet oikeassa, sovitte toisillenne mitä parhaiten:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834