että vein sinulta poikaystäväsi ja olen rakastunut häneen ja tehnyt hänelle 3 lasta.
mutta sinä et häntä ansainnut vaan hän ansaitsi parempaa eli minut.
anna anteeksi paras ystäväni
6
1193
Vastaukset
- .,.,.,.
Etpäs saakkaan..
- minä
mulle......
- ai veit vai...?
...anteeksi kun otin exäni takaisin...koita kestää..3 kakaran kanssa ei helppoa,mut sitä saa mitä tilaa...ollaanko vielä ystäviä nyt kun kaikki niinkuin ennen....*räkänaurua*
- itestäs
*vielä räkäisempää naurua* ja loppua ei tule
onneks mielikuvitus toimii nimittäin sulla....... - ostaa laskuvarjo
itestäs kirjoitti:
*vielä räkäisempää naurua* ja loppua ei tule
onneks mielikuvitus toimii nimittäin sulla.........muista et varotin..kun tiput korkeelta ja kovaa niin remember..ystävä varoitti...eläkä nyt nenääs niin pystyyn nosta,sinnehän saattaa sataa...
- hyh
ostaa laskuvarjo kirjoitti:
..muista et varotin..kun tiput korkeelta ja kovaa niin remember..ystävä varoitti...eläkä nyt nenääs niin pystyyn nosta,sinnehän saattaa sataa...
saat anteeksi, voit pitää zen vanhentuneen läskikasan:)
Onneksi meistä ei tullut koskaan mitään, huh huh!
Olisin jättänyt sen luuserin jossain vaiheessa kuitenkin, olet oikeassa, sovitte toisillenne mitä parhaiten:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139601- 939176
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä256289Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585398Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84508En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234365- 384273
- 394193