Posti ja sen toiminta

postipate444

Kaikkihan ny on huomannu viime vuosina miten posklelleen on postin touhu mennyt.

Mutta viime aikoina on alkanut kirjeet ja laskut mennä mihin sattuu saakeli!

Sitte vielä jos tarttoo noutaa tilattu paketti sieltä saa**** K-kaupasta, saa varata
vartin orotukseen vaikke jonua olisikkaa. Sitte viis minuuttia ihimetellään mihinähän se on ja pyyretään henkkaria ja sitä naurettavaa digi-allekirjoitusta :/

Mun puolesta sais postin jakaa vaikka kaks kertaa vaan viikkohon, jos sillä konstilla saataas tänne OIKIA POSTIKONTTUURI eikä mitää wannabee kookaupan tai äskaupan lisäpalvelua... valmiiksi jo sieppaa sinne taas mennä, tilaisin matkahuoltoon jos kaiken sinne vaan pystyys.. jesusperkele!!

4

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurimurhe

Älä tilaa ollenkaan, käy ostamas suoraa kaupasta. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Luopa

Luovassa jaettu postit miten sattuu jo muutaman vuoden ajan (paketit jätetään ulos sään armoille, kirjattuja kirjeitä luovutetaan ilman allekirjoitusta, postit lähes kerran viikossa naapurin laatikkoon, jos unohtunut edellisen illan mainokset laatikkoon niin päivän posti murjotaan mielenosoituksellisesti..), ja aina vaan huonompaan suuntaan menee.

• Suurimurhe123

Hmmm... Luovankylässäpä hyvinki..

• Vermo5

jaaha, täällä keskustas pakettia ei kuulu mutta seurantanumeron perusteella jo luovutettu asiakkaalle ?
      Kukahan sai mun ostokseni :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe