tänään tuli viisi lihavaa naista vastaan tuulipuvuissa ja naurunremakkaa, olikohan pullo metsässä piilossa.
Kurja kun naiset ei käytä minihameita ja korkkareita kun tulevat yleiselle paikalle juoksemaan. Luulevatko he että me meihet katselemme ja olemme iskettävissä kun vanhat tuulipuhut kahisee ja kikatatte kun teidnit. Minä en vislaa enkä huutele perään, mua ei isketä helpolla.
Laihduttakaa jotta mahtu minihame päälle ei vaadi paljon.
Nyt pulskat naiset pururadalle
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä niitä ei kiinnosta tommoset ihmise joitten mielestä naisten pitäs kulkee vaan korkkareis ja minihameis. Entä jos sun pitäs pukeutuu niihin? Miksi niitä edes kiinnostais sun mielipide? Sun kuvailun perus teella vaikuttivat onnellisilta ja se on tärkeintä!
- Anonyymi
Kaikkien elämäntehtävä ei ole miesten miellyttäminen. Juokse itse korkkareissa ja minihameessa jos se kerran on niin hottii mielestäs.
- Anonyymi
tänään tuli viisi lihavaa miestä vastaan shortseissa ja kulahtaneissa Tpaidoissa rööki huulessa ja naurunremakkaa, olikohan pullo metsässä piilossa.
Kurja kun miehet ei käytä pukuja ja bootseja , kun tulevat yleiselle paikalle juoksemaan. Luulevatko he että me naiset katselemme ja olemme iskettävissä kun vanhat T- paidat kahisee ja kukkoilette kun teinit . Minä en katso enkä huutele perään, mua ei isketä helpolla.
Laihduttakaa jotta mahtu kunnon puku päälle ei vaadi paljon.- Anonyymi
saatanan rasisti paska!!! 127.12.197.15 enkö olekkin oikeassa? kannattais tästä lähtien vahtia jos ikkunassa näkyy ketään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3932172Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121300- 215986
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832