Keiertävät ovelta ovelle utelemassa eri verukkeiden varjolla. Lienee sanomatta selvää että kannattaa käännyttää samantie.
Klaukkalassa kansallispukuisia
8
166
Vastaukset
- Mitähän_asiaa_niillä
No mikähän mahtaa ollakin rahtihameen asia?
Mahtaako olla kova jano ja pitäisi vettä saada lasillinen?
että -" Onko teillä kaunis emäntä antaa lasi vettä juotavaksi?" (kohteliaasti)
kun puhuvat että kansallispukuiset eritoten kunnioittavat vanhempaa väkeä.
Se on tuo ainainen juomavedenpuute mikä tässä maassa riivaa.
Vai olisiko sillä hienoa kiinanpitsiä myytävänä minkä voisi vanhus joutessaan ommella vaikka pöytäliinan sivuun koristeeksi?
Tutkimattomia ovat kansallispuvun tiet.- VesiÄmpäriPortinPieleen
Loistava, ainakin minulle tuntematon sanonta rahtihame:))))
- kdhfs
Ovea ei kannata edes avata jos ei tiedä kuka on sen takana. Sopikaa tuttavienne kanssa että soittavat ennen tuloaan.
- rygonomus
Minusta Hattulan tai Koiviston kansallispuvut ovat oikein nättejä.
- virtavähissä
Kysyivät eilen usb laturia kun virta loppunu puhelimesta. Eipä ladattu mutta katsoin perään niin lähtiessään puhui tähän ko. puhelimeen.
- Sanotaansuoraan
Minun jo pitkähkön elämänkokemukseni mukaan
ovat kultakorujen ja käteisen rahan tarpeessa.
Myös pankkikortit kelpaavat tunnuslukuineen.
Olen senverran monta kertaa tullut käännetyksi
pahvihousujen ja rahtihameiden taholta
että aina on turvaton olo näitten lähellä.
Tämä ei sitten ole rasismia vaan koettuja asioita
jotka voin tarvittaessa todistaa.- Arvostan_tällaista
Ei tarvitse mitään todistaa. Uskomme Sinua. Ja ei ole mitään rasismia jos sanoo asiat niinkuin ne on !
Suuri kunnioitus.
- eräs.viimeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656124- 1471704
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46894Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5769- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714