Suomalaisten sisäsiittoisuus todistettu

95

5390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meekotimaahastakaisin

      Joopajoo.. Miks te matut sitten tungette tänne? Siksi että täällä on rahallista,mutta ei ole kauaa kun tämä maa on teidän takia sisällisodassa.

      • MoonTäsKotonaniVaan

        Eikös Itäkeskukses ole jo sisällissota menos rajat kiinni-tyyppien ja rasmuslaisten välillä. Tähän sisällissotaan osallistuu kerran kuussa noin 30 kahjoa. Ei tarvitte sunkaan enää sotaa odotella vaan voit mennä joko itte sotimaan mukaan tai kattella sitä sivusta 10.9 Itäkeskukses!


      • Anonyymi

        Nehän otetaan tänne ei ne tule väkisin mietippä ittees niiden tilalle ei voi kukaan päättää missä maassa synnyt
        Lähetetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän otetaan tänne ei ne tule väkisin mietippä ittees niiden tilalle ei voi kukaan päättää missä maassa synnyt
        Lähetetty

        "Saamelaiset ovat tuman DNA:n valossa geneettisesti vähemmän kaukana suomalaisista kuin muista eurooppalaisista. Tämä osoittaa saamelaisten ja suomalaisten polveutuvan suhteellisen lyhyt aika sitten eläneistä yhteisistä kantavanhemmista "

        Saamelainen ensyklopedia


    • mieronluoma__

      Tuo ei osoita mitään muuta kuin verraten pienen karjalaisalueen perimän. Vai luinko oikein? Voisin linkittää maailman kartan serkusavioliitoista mutten jaksa. On tuo sun juttu välillä jo niin väsynyttä.

    • mieronluoma__

      Eli siis umpihullu olet lopulta kuitenkin.

    • isopiru

      ja rajakki-vajakkeja taas ärsyttää 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

      • kylätappelut

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Varsinkin noin 100 vuotisen venäjän vallanalaisen Suomen suurruhninaskunnan aikaan, maaseudun lukuista kylä olivat "pienia valtioita", joissa oli erittäin voimakas yhteinen, lähes lain tasoinen normisto ja esimerkiksi avioliitot solmittiin lähes aina kylien omien asukkaiden kesken. Tämä johtui siitä, että varsinkin kylän nuori naimaikäiselle naiselle koko pieni kylä suunnitteli aviopuolisoa, joten naiset olivat tavallaa naimisissa koko kylän kanssa. Naisen isä tosin hyväksyi avioliiton. Säädyt vaikuttivat vielä sisäsiittoisuutta lisäävästi. Eri säätyjen väliset avioliitot olivat erittäin harvinaisia. Tämä koski koko suomea, ei vain jotakin osaa suomesta. Ei ollut harvinaista, että mentiin naimisiin jopa serkun kanssa ja tällainen geneettinen erityneisyys johtaa vääjäämättä sisäsiittoisuuden aiheuttamiin ongelmiin.
        Suomalaisten elinikä on pohoismaiden alhaisin ja 5-10 vuotta Välimerenmaita pienempi. Myöskin perinnöllisten sairauksien määrä on suurin Euroopassa suhteutettuna se väestölukuun.

        Tuolta ajalta Suomessa olivat myös toisilleen vihamielisten kylien väkivaltaiset kylätappelut suhteellisen yleisiä, joissa puuukot, talikot heinäseipäät heiluivat. Osittain tästä näkyy vielä jäänteitä tänäkin päivänä: Rauman ja Porin välillä on aina ollut jännitteitä ja toisinaan viimeistään jääkiekko-ottelun epämiellyttävän tuloksen takia Porin Ässien ja Rauman lukon välisen ottelun jälkeen nyrkit heiluvat jäähallin ulkopuolella. Tosin Suomalainen väkivalta jääkiekossa on muutenkin silmäänpistävää: Taannoin jokunen vuosi Jokerien ja HIFK:n "fanit" sopivat syrjemmälle tappelupaikan ja siellä oli käytetty teräaseita, metallisia lyömäasita ja pesäpallomailoja. Lumihanget veressä.

        Kyllä tiedä, että tämä kirjoitus kumotaan kiroillen ja olen joko a) matu b) mamu c) suvakki d) vajakki e) vähäpoika tai jokin muu vastaava, mutta olen kantasuomalainen ja nimittely ei minua haittaa. Olen tutkinut aikoinani Suomen historiaa toivottuna sivuaineena.

        Tuo nimittely vain osoittaa se, että faktoja ei kyetä kiistämään, mikä kirjoitukseni kannalta olisi hyvä asia.


      • HömpistäHömpin

      • mieronluoma__
        kylätappelut kirjoitti:

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Varsinkin noin 100 vuotisen venäjän vallanalaisen Suomen suurruhninaskunnan aikaan, maaseudun lukuista kylä olivat "pienia valtioita", joissa oli erittäin voimakas yhteinen, lähes lain tasoinen normisto ja esimerkiksi avioliitot solmittiin lähes aina kylien omien asukkaiden kesken. Tämä johtui siitä, että varsinkin kylän nuori naimaikäiselle naiselle koko pieni kylä suunnitteli aviopuolisoa, joten naiset olivat tavallaa naimisissa koko kylän kanssa. Naisen isä tosin hyväksyi avioliiton. Säädyt vaikuttivat vielä sisäsiittoisuutta lisäävästi. Eri säätyjen väliset avioliitot olivat erittäin harvinaisia. Tämä koski koko suomea, ei vain jotakin osaa suomesta. Ei ollut harvinaista, että mentiin naimisiin jopa serkun kanssa ja tällainen geneettinen erityneisyys johtaa vääjäämättä sisäsiittoisuuden aiheuttamiin ongelmiin.
        Suomalaisten elinikä on pohoismaiden alhaisin ja 5-10 vuotta Välimerenmaita pienempi. Myöskin perinnöllisten sairauksien määrä on suurin Euroopassa suhteutettuna se väestölukuun.

        Tuolta ajalta Suomessa olivat myös toisilleen vihamielisten kylien väkivaltaiset kylätappelut suhteellisen yleisiä, joissa puuukot, talikot heinäseipäät heiluivat. Osittain tästä näkyy vielä jäänteitä tänäkin päivänä: Rauman ja Porin välillä on aina ollut jännitteitä ja toisinaan viimeistään jääkiekko-ottelun epämiellyttävän tuloksen takia Porin Ässien ja Rauman lukon välisen ottelun jälkeen nyrkit heiluvat jäähallin ulkopuolella. Tosin Suomalainen väkivalta jääkiekossa on muutenkin silmäänpistävää: Taannoin jokunen vuosi Jokerien ja HIFK:n "fanit" sopivat syrjemmälle tappelupaikan ja siellä oli käytetty teräaseita, metallisia lyömäasita ja pesäpallomailoja. Lumihanget veressä.

        Kyllä tiedä, että tämä kirjoitus kumotaan kiroillen ja olen joko a) matu b) mamu c) suvakki d) vajakki e) vähäpoika tai jokin muu vastaava, mutta olen kantasuomalainen ja nimittely ei minua haittaa. Olen tutkinut aikoinani Suomen historiaa toivottuna sivuaineena.

        Tuo nimittely vain osoittaa se, että faktoja ei kyetä kiistämään, mikä kirjoitukseni kannalta olisi hyvä asia.

        Laittakkaas nyt omanpesän paskojat niitä linkkejä missä todistetaan suomalaisten olevan jotenkin erityisen sisäsiittoisia, kuten aloittajasekopää väittää? Joku pieni isolaatti Karjalan korvessa ei riitä.

        Ja myös älykkyystutkimukset olisi kiva bonus.


      • TheTrueFinn
        kylätappelut kirjoitti:

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Varsinkin noin 100 vuotisen venäjän vallanalaisen Suomen suurruhninaskunnan aikaan, maaseudun lukuista kylä olivat "pienia valtioita", joissa oli erittäin voimakas yhteinen, lähes lain tasoinen normisto ja esimerkiksi avioliitot solmittiin lähes aina kylien omien asukkaiden kesken. Tämä johtui siitä, että varsinkin kylän nuori naimaikäiselle naiselle koko pieni kylä suunnitteli aviopuolisoa, joten naiset olivat tavallaa naimisissa koko kylän kanssa. Naisen isä tosin hyväksyi avioliiton. Säädyt vaikuttivat vielä sisäsiittoisuutta lisäävästi. Eri säätyjen väliset avioliitot olivat erittäin harvinaisia. Tämä koski koko suomea, ei vain jotakin osaa suomesta. Ei ollut harvinaista, että mentiin naimisiin jopa serkun kanssa ja tällainen geneettinen erityneisyys johtaa vääjäämättä sisäsiittoisuuden aiheuttamiin ongelmiin.
        Suomalaisten elinikä on pohoismaiden alhaisin ja 5-10 vuotta Välimerenmaita pienempi. Myöskin perinnöllisten sairauksien määrä on suurin Euroopassa suhteutettuna se väestölukuun.

        Tuolta ajalta Suomessa olivat myös toisilleen vihamielisten kylien väkivaltaiset kylätappelut suhteellisen yleisiä, joissa puuukot, talikot heinäseipäät heiluivat. Osittain tästä näkyy vielä jäänteitä tänäkin päivänä: Rauman ja Porin välillä on aina ollut jännitteitä ja toisinaan viimeistään jääkiekko-ottelun epämiellyttävän tuloksen takia Porin Ässien ja Rauman lukon välisen ottelun jälkeen nyrkit heiluvat jäähallin ulkopuolella. Tosin Suomalainen väkivalta jääkiekossa on muutenkin silmäänpistävää: Taannoin jokunen vuosi Jokerien ja HIFK:n "fanit" sopivat syrjemmälle tappelupaikan ja siellä oli käytetty teräaseita, metallisia lyömäasita ja pesäpallomailoja. Lumihanget veressä.

        Kyllä tiedä, että tämä kirjoitus kumotaan kiroillen ja olen joko a) matu b) mamu c) suvakki d) vajakki e) vähäpoika tai jokin muu vastaava, mutta olen kantasuomalainen ja nimittely ei minua haittaa. Olen tutkinut aikoinani Suomen historiaa toivottuna sivuaineena.

        Tuo nimittely vain osoittaa se, että faktoja ei kyetä kiistämään, mikä kirjoitukseni kannalta olisi hyvä asia.

        Mihin lähteisiin viittaat? Vai repäisitkö tiedot kukkahatustasi?


      • Kaikkeakans
        kylätappelut kirjoitti:

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Varsinkin noin 100 vuotisen venäjän vallanalaisen Suomen suurruhninaskunnan aikaan, maaseudun lukuista kylä olivat "pienia valtioita", joissa oli erittäin voimakas yhteinen, lähes lain tasoinen normisto ja esimerkiksi avioliitot solmittiin lähes aina kylien omien asukkaiden kesken. Tämä johtui siitä, että varsinkin kylän nuori naimaikäiselle naiselle koko pieni kylä suunnitteli aviopuolisoa, joten naiset olivat tavallaa naimisissa koko kylän kanssa. Naisen isä tosin hyväksyi avioliiton. Säädyt vaikuttivat vielä sisäsiittoisuutta lisäävästi. Eri säätyjen väliset avioliitot olivat erittäin harvinaisia. Tämä koski koko suomea, ei vain jotakin osaa suomesta. Ei ollut harvinaista, että mentiin naimisiin jopa serkun kanssa ja tällainen geneettinen erityneisyys johtaa vääjäämättä sisäsiittoisuuden aiheuttamiin ongelmiin.
        Suomalaisten elinikä on pohoismaiden alhaisin ja 5-10 vuotta Välimerenmaita pienempi. Myöskin perinnöllisten sairauksien määrä on suurin Euroopassa suhteutettuna se väestölukuun.

        Tuolta ajalta Suomessa olivat myös toisilleen vihamielisten kylien väkivaltaiset kylätappelut suhteellisen yleisiä, joissa puuukot, talikot heinäseipäät heiluivat. Osittain tästä näkyy vielä jäänteitä tänäkin päivänä: Rauman ja Porin välillä on aina ollut jännitteitä ja toisinaan viimeistään jääkiekko-ottelun epämiellyttävän tuloksen takia Porin Ässien ja Rauman lukon välisen ottelun jälkeen nyrkit heiluvat jäähallin ulkopuolella. Tosin Suomalainen väkivalta jääkiekossa on muutenkin silmäänpistävää: Taannoin jokunen vuosi Jokerien ja HIFK:n "fanit" sopivat syrjemmälle tappelupaikan ja siellä oli käytetty teräaseita, metallisia lyömäasita ja pesäpallomailoja. Lumihanget veressä.

        Kyllä tiedä, että tämä kirjoitus kumotaan kiroillen ja olen joko a) matu b) mamu c) suvakki d) vajakki e) vähäpoika tai jokin muu vastaava, mutta olen kantasuomalainen ja nimittely ei minua haittaa. Olen tutkinut aikoinani Suomen historiaa toivottuna sivuaineena.

        Tuo nimittely vain osoittaa se, että faktoja ei kyetä kiistämään, mikä kirjoitukseni kannalta olisi hyvä asia.

        En minä muuta, mutta kun kirjoitat outoja mielipiteitäsi älä väitä niiden olevan faktaa. Kuriositeettina, kerroppa esimerkiksi ne välimerenmaat joissa eletään 5-10 pidempään.


      • Anonyymi
        mieronluoma__ kirjoitti:

        Laittakkaas nyt omanpesän paskojat niitä linkkejä missä todistetaan suomalaisten olevan jotenkin erityisen sisäsiittoisia, kuten aloittajasekopää väittää? Joku pieni isolaatti Karjalan korvessa ei riitä.

        Ja myös älykkyystutkimukset olisi kiva bonus.

        No mannet esim... ruotsinkieliset... ihmiset jotka ei hievahda juuriltaan, kumppani samanlainen pönöttäjä... sitten ne jotka nai suvusta että raha pysyy suvussa, ei hääppösiä jälkikasvusta, olen nähnyt...


      • Anonyymi
        kylätappelut kirjoitti:

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Varsinkin noin 100 vuotisen venäjän vallanalaisen Suomen suurruhninaskunnan aikaan, maaseudun lukuista kylä olivat "pienia valtioita", joissa oli erittäin voimakas yhteinen, lähes lain tasoinen normisto ja esimerkiksi avioliitot solmittiin lähes aina kylien omien asukkaiden kesken. Tämä johtui siitä, että varsinkin kylän nuori naimaikäiselle naiselle koko pieni kylä suunnitteli aviopuolisoa, joten naiset olivat tavallaa naimisissa koko kylän kanssa. Naisen isä tosin hyväksyi avioliiton. Säädyt vaikuttivat vielä sisäsiittoisuutta lisäävästi. Eri säätyjen väliset avioliitot olivat erittäin harvinaisia. Tämä koski koko suomea, ei vain jotakin osaa suomesta. Ei ollut harvinaista, että mentiin naimisiin jopa serkun kanssa ja tällainen geneettinen erityneisyys johtaa vääjäämättä sisäsiittoisuuden aiheuttamiin ongelmiin.
        Suomalaisten elinikä on pohoismaiden alhaisin ja 5-10 vuotta Välimerenmaita pienempi. Myöskin perinnöllisten sairauksien määrä on suurin Euroopassa suhteutettuna se väestölukuun.

        Tuolta ajalta Suomessa olivat myös toisilleen vihamielisten kylien väkivaltaiset kylätappelut suhteellisen yleisiä, joissa puuukot, talikot heinäseipäät heiluivat. Osittain tästä näkyy vielä jäänteitä tänäkin päivänä: Rauman ja Porin välillä on aina ollut jännitteitä ja toisinaan viimeistään jääkiekko-ottelun epämiellyttävän tuloksen takia Porin Ässien ja Rauman lukon välisen ottelun jälkeen nyrkit heiluvat jäähallin ulkopuolella. Tosin Suomalainen väkivalta jääkiekossa on muutenkin silmäänpistävää: Taannoin jokunen vuosi Jokerien ja HIFK:n "fanit" sopivat syrjemmälle tappelupaikan ja siellä oli käytetty teräaseita, metallisia lyömäasita ja pesäpallomailoja. Lumihanget veressä.

        Kyllä tiedä, että tämä kirjoitus kumotaan kiroillen ja olen joko a) matu b) mamu c) suvakki d) vajakki e) vähäpoika tai jokin muu vastaava, mutta olen kantasuomalainen ja nimittely ei minua haittaa. Olen tutkinut aikoinani Suomen historiaa toivottuna sivuaineena.

        Tuo nimittely vain osoittaa se, että faktoja ei kyetä kiistämään, mikä kirjoitukseni kannalta olisi hyvä asia.

        Kerrankin viisas ja kiihkoton kirjoitus tällä palstalla. Joillekin näyttää olevan katkeraa myöntää olevansa vain suomalainen, Euroopan viimeinen metsäläinen.


    • hulluutta-kerrakseen

      Olet oikein hyvä esimerkki siitä. Suvakki hulluus on yksi tautimuoto siitä.
      Ei nämä lähi-idän kultamunat ihan täysillä käy. Pedofiliaa, naisten alistamista ja islam yleensä, siinä on hulluuden koko kuva. Afrikkalisten matalasta ÄO:a jo Tatu Vanhanen varoitteli ja se on todistettu euroopan matuaallon yhteydessä paikkansa pitäväksi. En ymmärrä muuten yleensäkkään miten esim. naiset pääosin ihannoivat lähi-idän naisia alistavaa "kulttuuri" ja ala-ikäisten (jopa 6-vuotiaita) lasten naittamista häämenoin vanhoille ukoille jotka raiskaavat lapset heti. Tuon kulttuurin ihnnointi täytyy olla joku geenisairaus joka on aktivoitunut nyt ja mm. rasmus ryhmä on hyvä esimerkki tästä. Välillä toivon että maailmantilanne eskaloituisi euroopassa niin että sotatila astuisi voimaan niin noista pääsisi ensimmäisenä eroon. Montun reunalle riittäisi porukkaa ja olisi ilo poistaa nämä sairaat yksilöt sairastuttamasta lisää tätä vielä tervettä yhteiskuntaa.

    • AAVIKKOPIRU

      Ei ole mitään vikaa geeneissä ja kaikki mulatti kakarat (toinen vanhemmista Suomalainen toinen ruskea/ musta) ovat ad/hd häiriköitä. Viimeinen asia mitä tänne tarvitaan on aavikkopirujen sekogeenit joissa lienee ripaus vuohtakin matkassa. Hyi helvetti!

      • nähtyon

        Joo, olen läheltä joutunut katsoa sekoitusta, kenenkä toinen vanhempi on suomalainen ja toinen tumma. On sellanen ADHD lapsi ettei toista.


    • VituoVehestäjänKelpaaOla
    • TiedeHylkääFreudenthalit

      Tämänhän svekomaanit ovat suuressa hädässään koittaneet kiistää: Suomalaisista ja suomensukuisten kielten puhujista koostui Pohjois-Euroopan alkuperäisväestö.
      Siellä näiden mökkejä oli niin Tukkisaaressa kuin Koivusaaressa, kunnes pahikset polttivat ne historiankirjat. Mutta pitäköön saaliinsa, kunhan eivät hyökkäile tänne.

    • Omatkoiratpurevat

      Se on hyvä ettei suomalaiset sekaannu alemman älykkyys osamäärän rotuihin. Eihän rotukoiriakaan risteytetä sekarotuisilla piskeillä.

    • Boornnegroo
    • OnlyTheTruth

      Suomalaisista on kehittynyt aikojen saatossa valiokansaa. Älkäämme antako aavikkojen kamelikuskien pilata geenipooliamme.

    • RusketustaPukkaa

      Jos parittelee esimerkiksi afrikkalaisen kanssa, niin tuleeko siitä mitään positiivista?
      Kyllä tulee, nimittäin HIV-positiivista Tirsk Tirsk Tirsk

      • Matunpaskaasuuntäyreltä

        Matunpaska on vaan parempaa!


    • Hankaajat-häviääääää

      Näitten pistämä notti on aivan sairas, aivan valuu näistä joo --hätähän sillä on jotajosko räpelöitsijät saa kaviota, kukas sitten hankaaaaa..

    • vasurilla

      Mikä helpotus,en olekkaan sarvikuonojen maasta.

    • Kaikki-vissinValesta

      Suomi pop ampuu sarvikuonoa silmään tarvittaessa 2,5km ja tykistö tuhoaa muutamalla tulianoksella 10-hehtaaria ja tarvittaessa 42 km päähän jos pakoon pääseväs , sitten pukataan rakettia perään, kaikki vaimennetaan ja kontoon sotketaan loput, metis on palioo hampaisiin asti asistautuneita hämärämiehiä, tästä olen kuullut, raatteen tielläkin, muukama jeppe päästi naaputeista jotka erehtyivä tulemaan väärälle puolelle melkein 20,000-ilimat pihalle muutama pääsi karkuun veetu, eiköhän nämä kontoon painettu vähin äänin, eikä kaikkia ole vieläkään naaputin kirian pitäjille tunnustettu, kylää suomipoika nämä hommat osaan kaikes hiliaasuuves.

      https://www.youtube.com/watch?v=r0LTsB_gU3g

      Herkeles

    • Antitrusti

      Hahhaha, rasisti-vajakakkeja kiristää. Voi että teidän kanssa, teitä voi viedä kuin litran mittaa.

      • Antitrusti

        Kato sä hävisit niin taas kerran. Sä et opi kerrasta, se on huomattu.


      • notilla_ei_ole_tulevaisu

        Notti se vaan trollaa kun ei löydy faktaa väitteille. Läpipaska.


      • Antitrusti

        Ei NOT vaan MOT, olette te niin helppoja. Kuin kuoriämpäriä veisi.


      • katoskatosantiaivo
        Antitrusti kirjoitti:

        Ei NOT vaan MOT, olette te niin helppoja. Kuin kuoriämpäriä veisi.

        Ai kiva tietää, että sulla pitää olla kuoriämpäri vieressä, kun aivoissa ei tapahdu mitää muutakuin tippuu kuoriämpäriin muurahaisia.


      • meejakamaanTAVARAA
        katoskatosantiaivo kirjoitti:

        Ai kiva tietää, että sulla pitää olla kuoriämpäri vieressä, kun aivoissa ei tapahdu mitää muutakuin tippuu kuoriämpäriin muurahaisia.

        Muurahaiset tykkää kyllä lahosta tavarasta ;) TIRSK!


      • trollollolloll

        Jaa senkö takia matut ei sua huoli, jos litran mitalla leivot pullaa itelles ja ulkonäkökin on sitä luokkaa. Pienempi mitta riittäs sinkulle..
        Joo, mutta palataanpas totuuteen, toi ei tee ruokaa eikä leivo, einespaskaa vaan se kerkee syömään koska on kiirus suoli24:lle trollaamaan.


      • OikeestiKannattaaMennä


      • Kunoinkihkestinätäjankat

      • KoskasKetjuPoistuu
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Minua ei ainakaan ahdista tippaakaan. Ilja saa suoltaa omilla rahoillaan mitä tahtoo. Mainostajia hän tuskin tuohon roskaan saa.
        Sinua sen sijaan selvästikin ahdistaa toisenlainen puute; http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-kunnon-hysteriapano-parantaa-kaiken/5272068 💔 💔

        Tuo akka on hullu, idiootti, mielenvikainen. Suvakkien ja anarkistien paras ystävä, joka saa kehuja ja olalle taputteluja urhoollisesta toiminnastaan poliiseja vastaan, joiden avusta hän ei varmasti kieltäydy, kun hän tulee sitä tarvitsemaan.

        Ehkäpä pian tulee tarvitsemaankin.

        http://mvlehti.net/2016/08/06/kuka-tama-sikamaisesti-kayttaytyva-musliminainen-on/

        Jälleen kerran loistavaa kuvamateriaalia pelkkää vihaa täynnä olevista maahantunkeutujista. On todella hyvä juttu että kamerat käyvät ja näiden poliisille haistattelevien somaleiden valtamedian kovalla vaivalla rakentama viattomuuden naamari lahoaa täydellisesti koko kansan edessä.

        Lisää Rajat kiinni mielenosoituksia ja lisää kameroita paikalle! Mitä enemmän näitä videoita saadaan leviämään kaikkialle, sitä suurempi osa suomalaisista veronmaksajista alkaa miettimään ihan tosissaan että kannattaako tuollaisen roskaväen takia raataa yötä päivää vain siksi että voi pitää pystyssä tällaista umpikieroa varkaiden yhteiskuntaa.


      • pellejänoion
        KoskasKetjuPoistuu kirjoitti:

        Tuo akka on hullu, idiootti, mielenvikainen. Suvakkien ja anarkistien paras ystävä, joka saa kehuja ja olalle taputteluja urhoollisesta toiminnastaan poliiseja vastaan, joiden avusta hän ei varmasti kieltäydy, kun hän tulee sitä tarvitsemaan.

        Ehkäpä pian tulee tarvitsemaankin.

        http://mvlehti.net/2016/08/06/kuka-tama-sikamaisesti-kayttaytyva-musliminainen-on/

        Jälleen kerran loistavaa kuvamateriaalia pelkkää vihaa täynnä olevista maahantunkeutujista. On todella hyvä juttu että kamerat käyvät ja näiden poliisille haistattelevien somaleiden valtamedian kovalla vaivalla rakentama viattomuuden naamari lahoaa täydellisesti koko kansan edessä.

        Lisää Rajat kiinni mielenosoituksia ja lisää kameroita paikalle! Mitä enemmän näitä videoita saadaan leviämään kaikkialle, sitä suurempi osa suomalaisista veronmaksajista alkaa miettimään ihan tosissaan että kannattaako tuollaisen roskaväen takia raataa yötä päivää vain siksi että voi pitää pystyssä tällaista umpikieroa varkaiden yhteiskuntaa.

        Voi vittu mikä pelle huntupää mulkku! Takaisin huntunsa kans sinne mistä on tullutkin! Hyvin toimi poliisit ja muut ettei antanut tolle pellelle mitään arvoa,ne oli kuin sitä ei ois ollutkaan.


      • unelmaakerrakseen
        KoskasKetjuPoistuu kirjoitti:

        Tuo akka on hullu, idiootti, mielenvikainen. Suvakkien ja anarkistien paras ystävä, joka saa kehuja ja olalle taputteluja urhoollisesta toiminnastaan poliiseja vastaan, joiden avusta hän ei varmasti kieltäydy, kun hän tulee sitä tarvitsemaan.

        Ehkäpä pian tulee tarvitsemaankin.

        http://mvlehti.net/2016/08/06/kuka-tama-sikamaisesti-kayttaytyva-musliminainen-on/

        Jälleen kerran loistavaa kuvamateriaalia pelkkää vihaa täynnä olevista maahantunkeutujista. On todella hyvä juttu että kamerat käyvät ja näiden poliisille haistattelevien somaleiden valtamedian kovalla vaivalla rakentama viattomuuden naamari lahoaa täydellisesti koko kansan edessä.

        Lisää Rajat kiinni mielenosoituksia ja lisää kameroita paikalle! Mitä enemmän näitä videoita saadaan leviämään kaikkialle, sitä suurempi osa suomalaisista veronmaksajista alkaa miettimään ihan tosissaan että kannattaako tuollaisen roskaväen takia raataa yötä päivää vain siksi että voi pitää pystyssä tällaista umpikieroa varkaiden yhteiskuntaa.

        Matut, siat, Allahin kätyrit!

        Näin Ranskassa:
        http://mvlehti.net/2016/08/20/ranska-alaikaiset-turvapaikanhakijat-hyokkasivat-paikallisten-kimppuun-video/


      • lähiidängeenit
        KoskasKetjuPoistuu kirjoitti:

        Tuo akka on hullu, idiootti, mielenvikainen. Suvakkien ja anarkistien paras ystävä, joka saa kehuja ja olalle taputteluja urhoollisesta toiminnastaan poliiseja vastaan, joiden avusta hän ei varmasti kieltäydy, kun hän tulee sitä tarvitsemaan.

        Ehkäpä pian tulee tarvitsemaankin.

        http://mvlehti.net/2016/08/06/kuka-tama-sikamaisesti-kayttaytyva-musliminainen-on/

        Jälleen kerran loistavaa kuvamateriaalia pelkkää vihaa täynnä olevista maahantunkeutujista. On todella hyvä juttu että kamerat käyvät ja näiden poliisille haistattelevien somaleiden valtamedian kovalla vaivalla rakentama viattomuuden naamari lahoaa täydellisesti koko kansan edessä.

        Lisää Rajat kiinni mielenosoituksia ja lisää kameroita paikalle! Mitä enemmän näitä videoita saadaan leviämään kaikkialle, sitä suurempi osa suomalaisista veronmaksajista alkaa miettimään ihan tosissaan että kannattaako tuollaisen roskaväen takia raataa yötä päivää vain siksi että voi pitää pystyssä tällaista umpikieroa varkaiden yhteiskuntaa.

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kohu-nousi-enbuske-kutsui-burkaa-hemmetin-mustaksi-kaavuksi-katso-videolta-jalkipyykki/5567342

        Sama läski somali ;) Minä minä, minä.. Miksei se tuossa lähetyksessä Vetänyt megafoonilla toimittajien korvaan ja heitellyt pulloja.. Mv:n videossa oli vissiin tuon jälkikasvu, tullut äitiinsä! Sen siitä saa kun antaa noiden täällä sikistä pyhästä hengestä! PRKL!


      • jokinroti

    • NotHuarahtavaltaLopuSant

      Niin, suvaitsevaiset eivät suvaitse, että heidän kanssaan ei olla samaa mieltä, näin se menee. Ja mikä on sana suvaita ? Se tarkoittaa että sen sanoja on jotenkin ylempänä muita, mutta antaa armon käydä oikeudessa, suvaitsee muita ! Se ei tarkoita, että hyväksyy toisen samanvertaiseksi, vaan SUVAITSEE toisen henkilön olemassaolon tai läsnäolon.

      http://mvlehti.net/2016/08/19/spr-ja-rasmus-huutelevat-paskaa-tuomareille-ja-oikeudelle/

      Suvakkihuoria vituttaa ja meikäläisen naurulle ei tule loppua. Lisää tämänkaltaisia uutisia, niin jokainen päivä olisi ilon päivä ja varsinkin silloin, jos uutiset kertoisivat musujen ja suvakkien lähettämisestä jonnekin vitun kauas.

      • törkeetäääääääääää

        Turkissa mainokset varoittavat matkustamasta Ruotsiin - "korkeimmat raiskausluvut"
        Perjantai 19.8.2016 klo 20.29
        Turkissa on lanseerattu mainoskampanja, joka varoittaa matkustamasta Ruotsiin. Istanbulissa Atatürkin lentokentällä olevat mainokset varoittavat, että Ruotsin raiskausluvut ovat "maailman suurimmat".

        Turkin uutistoimiston Anadolun mukaan mainokset ovat yksityisen yrityksen tekemiä. Mainoskyltin vieressä on myös Turkin hallitukselle läheisen Günes-lehden etusivu, jossa Ruotsi nimetään raiskauksien maaksi.

        Ruotsi ja Turkki ovat ajautuneet sanasotaan, kun Turkin tekemä lakimuutos tulkittiin niin, että Turkki sallisi seksin alle 15-vuotiaiden kanssa. Kun Ruotsin ulkoministeri Margot Wallström tviittasi aiheesta, maa kutsui Ruotsin suurlähettilään Ankarassa puhutteluun.

        Turkin perustuslakiviranomaisten mukaan asia on ymmärretty väärin eikä tarkoita, että maa sallisi alle 15-vuotiaiden seksuaalisen hyväksikäytön.

        STT-AFP Iltalehti

        Mussukat on tulleet valakosia ruattalaisi joukolla naimaan letkas.


    • Antitrusti

      Heh, kriittisiä ahdistaa, sitä se tekee on on ....... ja ............... Te olette niin helppoja, peräkammarin poijaat.

      • siinäkopiotuna

        Laajamittainen sisäsiittoisuus islamilaisessa kulttuurissa 1.400 vuoden ajan on aiheuttanut vakavaa tuhoa heidän perimälleen. Serkusavioliitot heikentävät lasten älykkyyttä, terveyttä ja mielenterveyttä.

        Tunnetuin sisäsiittoisuuden esimerkki on faaraoiden Egypti, jossa dynastiat kaatuivat parin sadan vuoden välein. Säilyttääkseen vallan ja varallisuuden suvullaan, faaraot naivat sisarensa tai puolisisarensa, ja alle kymmenessä sukupolvessa jälkeläiset muuttuivat henkisesti kykenemättömiksi hoitamaan valtakunnan asioita. Myös Euroopan kuningashuoneet ovat naineet keskenään ristiin säilyttääkseen siniverisyytensä. Henkiset sairaudet ja muut vammaisuudet paljastavat sisäsiittoisuuden aiheuttamat ongelmat Euroopassakin. Onnekseen siniveriset saavat nykyisin avioitua myös rakkauden eikä ainoastaan aseman perusteella.

        Muslimit avioituvat edelleen sukulaistensa kanssa, ja ovat tehneet niin pidempään kuin yksikään egyptiläinen dynastia. Käytäntö ylittää myös maailman vanhimman monarkian (Tanska) iän 300 vuodella. Maailman muslimeista lähes puolet ovat lähisukulaisten jälkeläisiä: Pakistanissa 70% kaikista avioliitoista on serkusten välisiä (”veriveljeys”) ja Turkissa 25-30% (Jyllands-Posten 27.2.2009 http://jyllands-posten.dk/livsstil/sundhed/ECE4116348/flere-doedfoedsler-blandt-indvandrere/).

        34% avioliitoista Algeriassa on lähisukulaisten välisiä, Bahrainissa 46%, Egyptissä 33%, Nuubiassa 80%, Irakissa 60%, Jordaniassa 64%, Kuwaitissa 64%, Libanonissa 42%, Libyassa 48%, Mauritaniassa 47%, Qatarissa 54%, Saudi-Arabiassa 67%, Sudanissa 63%, Syyriassa 40%, Tunisiassa 39%, Arabiemiraateissa 54% ja Jemenissa 45% (Reproductive Health Journal http://www.reproductive-health-journal.com/content/6/1/17/table/T1).

        Suuri osa muslimeista syntyy jo valmiiksi lähisukulaisten liitoista syntyneille vanhemmille, mikä lisää entisestään henkisten ja fyysisten sairauksien todennäköisyyttä. Länsimaissa asuvien muslimien serkusavioliittojen määrä on matalampi. Tanskassa asuvista pakistanilaisista 40% ja turkkilaisista 15% avioituvat serkkunsa kanssa. (Jyllands-Posten http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1616165.ece).

        Britannian pakistanilaisista yli puolet ovat naimisissa serkkujensa kanssa: BBC:n teettämän tutkimuksen mukaan 55% oli aviossa serkkunsa kanssa. Tämä on ilmeisesti selitys sille, miksi pakistanilais-perheen lapset sairastuvat 13 kertaa keskiarvoa yleisemmin resessiivisiin eli väistyviin perinnöllisiin sairauksiin (Times of India 17.11.2005 http://timesofindia.indiatimes.com/articleshow/msid-1298135,curpg-1.cms).

        Matalampi määrä johtuu joko siitä, että lähisukulaisia on vaikeampi tuoda Eurooppaan tai sitten terveyskasvatus tehoaa paremmin.

        Matala älykkyys

        Useat tutkimukset osoittavat, että serkusavioliitoista syntyneiden lasten älykkyysosamäärä on matalampi kuin yleensä. Ero on keskimäärin 10-16 ÄO-pistetta ja näiden vauvojen sosiaaliset taidot kehittyvät hitaammin: ”Lähisukulaisten saamien lasten kognitiivisia ja sosiaalisia taitoja on tutkittu Intian Bhalgapurin muslimien keskuudessa Biharissa. 8-12 -vuotiaiden lasten älykkyys oli matalampi (69 maaseudulla ja 79 lähiöissä) verrattuna ei-lähisukulaisten kanssa tehtyihin lapsiin (79 ja 95 vastaavasti). Sisäsiittoisilla lapsilla on heikommat sosiaaliset taidot kuten katsekontaktin luominen, hymy, ääneen reagointi, suullinen ilmaisu ja kädenpuristus” (Indian National Science Academy 1983 http://www.new.dli.ernet.in/rawdataupload/upload/insa/INSA_1/20005bbc_407.pdf).

        Intian 13-15 -vuotiaista muslimipoikia, joiden vanhemmat olivat serkuksia, verrattiin ei-sukulaisten saamiin lapsiin Raven's Matrices -testillä, joka on ei-suullinen älykkyystesti. Lähisukulaisten lapset menestyivät huonommin verrattuna muihin sekä raakadatalla että iän ja taloudellisen aseman mukaan korjatuilla tuloksilla (Behavior Genetics 1984 http://link.springer.com/article/10.1007/BF01068128).

        Toisen tutkimuksen mukaan alle 70 ÄO-pisteen jäämisen riski nelinkertaistuu 1,2%:sta tavallisten vanhempien lapsilla, 6,2%:iin lähisukulaisten lapsilla (Proceedings of the National Academy of Science 1978 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC392897/?page=1). Tutkimuksen mukaan ”pahalaatuiset synnynnäiset epätnormaaliudet, henkinen jälkeenjääneisyys ja fyysiset vammat ovat merkittävästi korkeampia lähisukulaisten lapsilla kuin muilla” (http://www3.interscience.wiley.com/journal/119830633/abstract).

        Henkiset ja fyysiset sairaudet ja kuolemat

        Kuolleena synnyttämisen riski kaksinkertaistuu lähisukulaisten avioliitoissa (Jyllands-Posten 27.2.2009 http://jyllands-posten.dk/livsstil/sundhed/ECE4116348/flere-doedfoedsler-blandt-indvandrere/). Eräässä tutkimuksessa analysoitiin vastasyntyneen kuolema, vauvakuolema ja vakavien perinnöllisten sairauksien yhteys: ”Vastasyntyneen kuolleisuus pakistanilaisilla lapsilla oli 1,5 kertaa korkeampi kuin norjalaisilla lapsilla ja vauvakuolema kaksi kertaa yleisempi. Pakistanilaislasten kuolleisuus vakaviin perinnöllisiin sairauksiin oli 18 ker


      • nottirotti

        Ei kaikki mahtunut kopionti kenttään, mutta jos joitain kiinnostaa niin klikkaa juttua.


    • totuuttajoseitohdi

      Henkiset ja fyysiset sairaudet ja kuolemat

      Kuolleena synnyttämisen riski kaksinkertaistuu lähisukulaisten avioliitoissa (Jyllands-Posten 27.2.2009 http://jyllands-posten.dk/livsstil/sundhed/ECE4116348/flere-doedfoedsler-blandt-indvandrere/). Eräässä tutkimuksessa analysoitiin vastasyntyneen kuolema, vauvakuolema ja vakavien perinnöllisten sairauksien yhteys: ”Vastasyntyneen kuolleisuus pakistanilaisilla lapsilla oli 1,5 kertaa korkeampi kuin norjalaisilla lapsilla ja vauvakuolema kaksi kertaa yleisempi. Pakistanilaislasten kuolleisuus vakaviin perinnöllisiin sairauksiin oli 18 kertaa yleisempi kuin norjalaislapsilla. Useasta epämuodostumasta johtuneet kuolemat olivat 10 kertaa yleisempiä.” (BMJ 1994 http://www.bmj.com/content/308/6929/659.1.extract)

      On myös näyttöä, että lähisukulaisten jälkeläiset kärsivät muita useammin henkisistä ongelmista: ”Kliiniset tutkimukset paljastavat, että masentuneisuus on hyvin korkea joissain lähisukulaisten muodostamissa yhteisöissä (Indian Journal of Psychiatry 2009 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2738415/)”.

      Toisessa tutkimuksessa selvitettiin lähisukulaisten avioliittoja ja skitsofreniaa: ”Mitä läheisempi oli sukulaissuhde sitä todennäköisempää oli sairastua skitsofreniaan” (American Psychiatric Press 1982 http://books.google.fi/books?id=0xHOzXpELE8C&pg=PA93&lpg=PA93&dq="The closer the blood relative, the more likely was there to be a schizophrenic illness."&source=bl&ots=bJEwf5BqBA&sig=6MFg24y0Okh6CxsgiMVH9VqJOSQ&hl=en&ei=KidfTO3uFYb-Ob7vvbEP&sa=X&oi=book_result&ct=result&redir_esc=y#v=onepage&q="The closer the blood relative, the more likely was there to be a schizophrenic illness."&f=false)

      Lähisukulaisten saamien lasten mielenterveysongelmat voivat selittää, miksi maahanmuuttajat kuormittavat niin kovasti psykiatrisia hoitolaitoksia ja miksi heidän osuutensa on korostunut mielenterveysongelmista kärsivien rikoksentekijöiden joukossa: ”Sct Hans Hospitalin, joka on Tanskan suurin vankimielisairaala, potilaista yli 40% on maahanmuuttajia.” (Kristeligt Dagblad 26.6.2007 http://www.kristeligt-dagblad.dk/liv-sjæl/etniske-minoriteter-overrepræsenteret-i-retspsykiatrien).

      Länsimaat ja islamilainen maailma

      Serkusavioliittojen seuraukset ovat epämiellyttävän selvät: kuolleisuus, matala älykkyys ja kehitysvammaisuus, muut vammat ja sairaudet johtavat usein hitaaseen ja tuskalliseen kuolemaan. Muita seurauksia ovat: heikot sosiaaliset taidot, koulunkäyntivaikeudet, työnsaannin vaikeudet ja tuskalliset hoidot. Huonot kognitiiviset ominaisuudet madaltavat kykyä tulla omillaan toimeen. Keskittymiskyvyn puute ja tunteiden hallitsemattomuus johtaa yleensä epäsosiaaliseen käytökseen.

      Taloudelliset seuraukset ovat luonnollisesti toisarvoisia sisäsiittoisuuden luomaan inhimilliseen kärsimykseen verrattuna. Muslimien sisäsiittoisuus vaikuttaa kuitenkin länsimaisiin yhteiskuntiin ja muslimimaihin. Henkisesti ja fyysisesti sairaiden maahanmuuttajien hoitokustannukset rasittavat julkista taloutta: ”Serkusten todennäköisyys saada vammainen lapsi on kaksinkertainen – se maksaa julkiselle sektorille huomattavia summia. Maahanmuuttajien vammaiset lapset maksavat Tanskalle miljoonia. Yksin Kööpenhaminassa vammaisten lasten lukumäärä kaksinkertaistui kymmenessä vuodessa. Meredith Lefelt on tavannut 330 perhettä, joilla on vammainen lapsi. Hänen mukaansa kolmasosa oli maahanmuuttajia.” (BT 10.11.2003 http://www.bt.dk/nyheder/indvandreres-indavl-koster-millioner).

      Muslimimaahanmuuttajien kustannukset näkyvät – serkusavioliittojen seurauksena – kyvyttömyytenä työllistyä: muslimimaahanmuuttajilla ja heidän jälkeläisillään on erittäin korkea työttömyysaste. Sama asia paljastuu myös Yhdysvalloissa, jossa Gallup Institute haastatteli 300.000 ihmistä: ”Muslimeilla on yleensä keskimääräistä heikommat ansiot, matalampi koulutus ja huonommat työpaikat kuin keskimäärin.” (Berlingske Tidende 3.3.2009 http://www.b.dk/verden/muslimer-trives-i-usa).

      Muslimien sisäsiittoisuus voi selittää, miksi he reputtavat armeijan älykkyystestin kolme kertaa todennäköisemmin kuin tanskalaiset: ”19,3% maahanmuuttajista ei läpäise armeijan älykkyystestiä. Tanskalaisista vain 4,7% reputtaa.” (TV2 Uutiset 13.6.2007 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7248606.html?ss).

      Se voi myös selittää – ainakin osittain – miksi 10 vuoden koulunkäynnin jälkeenkään kaksi kolmasosaa arabialaistaustaisista koululaisista Tanskassa ei osaa lukea: ”Arabiaa vanhempiensa kanssa puhuvilla on vakavia ongelmia lukemisen kanssa – 64% on lukutaidottomia... Sama ilmiö näkyy lukemisessa, matematiikassa ja muissa tiedeaineissa: kaksikieliset (pääosin muslimit) maahanmuuttajat menestyvät erityisen huonosti verrattuna tanskalaislapsiin.” (Rockwool Foundation Research Unit 2007 http://www.bkchefer.dk/uploads/File/Rockwoolfonden.pdf).

      Erityisopetus hitaasti oppiville vie kolmanneksen Tanskan koululaitoksen budjetista. ”Maahanmuuttajien lapset ovat selkeästi yliedustett

      • sisäsiittoiset

        Erityisopetus hitaasti oppiville vie kolmanneksen Tanskan koululaitoksen budjetista. ”Maahanmuuttajien lapset ovat selkeästi yliedustettuina Kööpenhaminan kouluissa henkisesti ja fyysisesti sairaiden osalta... 51% Kööpenhaminan vammaisille lapsille tarkoitettujen koulujen oppilaista on maahanmuuttajien lapsia ja yhdessä kouluista jopa 70%... Tämä on huomattavasti korkeampi kuin heidän osuutensa paikallisesta väestöstä, mikä on 33%. Vammaisten suuri lukumäärä todistaa maahanmuuttajien sisäsiittoisuudesta.” (Jydske Vestkysten 4.4.2009 http://nordjyske.dk/nyheder/danmark?ctrl=10&data=2,3195839,5,2&count=1)

        Koululaitoksemme on vaativa, mikä saattaa osaltaan vaikeuttaa sisäsiittoisten lasten kykyä seurata opetusta ja saada päättötodistus: ”Maahanmuuttajien lapsilla on huomattavasti suurempi riski keskeyttää toisen asteen opintonsa verrattuna tanskalaisnuoriin. Kauppaoppilaitoksissa keskeyttävien määrä on 60%, mikä on kaksi kertaa enemmän kuin syntyperäisillä nuorilla.

        Maahanmuuttajien lähtömaalla on huomattava vaikutus koulumenestykseen. Esimerkiksi libanonilaiset tai iranilaiset menestyvät huomattavan paljon heikommin kuin vaikkapa vietnamilaiset. (Center for Knowledge on Integration in Randers 2005 ”Youth, education and integration”). ”Joka kolmannella maahanmuuttajanuorella ei ole tutkintoa. Syntyperäisistä tanskalaisista 20% jää ilman tutkintoa (Statistics Denmark 2007 http://www.dst.dk/da/Statistik/Publikationer.aspx). Koko muslimimaailma kärsii sisäsiittoisuudesta. Se voi selittää, miksi vain yhdeksän muslimia on saanut Nobel-palkinnon (niistä viisi on Rauhanpalkintoja – lyhytikäiseksi jääneen rauhan).

        Rajallinen kyky ymmärtää, arvostaa ja tuottaa tietoa johtuen matalasta ÄO-tasosta lienee syynä siihen, että muslimit tuottavat vain 10% tieteellisestä tutkimuksesta: ”Vuonna 2003 tuotettiin koko maailmassa 137 tieteellistä artikkelia miljoonaa asukasta kohden. 47 islamilaista maata tuottivat keskimäärin 13 (Nature 444, p. 26-27, 1.11.2006 ”Islam and science: The data gap”.)

        Vähäinen kiinnostus tieteeseen ja edistykseen muslimimaailmassa paljastuu myös YK:n Arab Human Development Reports (AHDR):ssä. AHDR:n mukaan arabiaksi on käännetty tuhannessa vuodessa vähemmän kirjoja kuin mitä espanjaksi käännetään vuosittain: ”Arabiaksi käännetään keskimäärin 330 kirjaa vuodessa. Se on yksi viidesosa kreikan käännöksistä. 800-luvulta asti arabiaksi on käännetty noin 100.000 kirjaa – saman verran kuin espanjaksi vuosittain” (Eugene Rogan ”Arab Books and human development”. Index of Censorship, vol 33, issue 2 April soo4, p. 152-157). ”70% turkkilaisista ei koskaan lue kirjoja.” (APA, 23 February 2009).

        Johtopäätökset

        Ei ole epäilystäkään, etteikö laajalle levinnyt tapa avioitua serkusten kanssa ole vaikuttanut negatiivisesti muslimien perimään. Koska islam kieltää (naisia) avioitumasta ei-muslimin kanssa ja siten estää tuomasta uutta perimää väestöön, 1.400 vuoden ajan profeetalta saatu lupa serkusavioliittoihin on dramaattisesti heikentänyt muslimien geeniallasta. Valtavat suorat ja epäsuorat negatiiviset vaikutukset on mainittu yllä.

        Myötätunnosta tulevia sukupolvia kohtaan serkusavioliitot tulisi kieltää. Taloudelliset ja sosiaaliset tekijät ovat myös tärkeitä. Kielto vähentäisi muslimien maahanmuuttoa, koska monet muslimiperheet edelleen pitävät perinteitä arvossaan ja haluavat naittaa serkukset pitääkseen suvun vaurauden ja päätösvallan suvun sisällä. Lainsäädännön muuttaminen on looginen ja myötätuntoinen teko sekä muslimimaailmalle että EU:lle.

        Päätelmä:

        "Suomi nousuun sisisiittoisilla sotilaskarkureilla! Ei ne Tanskaskaan ole päässyt armeijaan"


      • mitämieltäosuuko

        Mitäs meidän nuorissa on alamäki on tästä mieltä?


      • Nuorissa_on_Alamäki

        Se on meillä geeneissä


    • Antotrusto

      Jep. Ylistaro ja Isokyrö on pahiten sisäsiittoistuneet. Kyllä sitä Seinäjoellakin näkee, tällä palstalle eritoten

      • Antiaivotrusti

        No ihmekkään kun se on antiaivo.


      • Antotrusti

        Muistan hyvin kun äitis kysyi isältäs että ei kai se haittaa jos ollaan sillee ja tulee lapsi, no lopunhan me tiiämme, kyllä sä siitä selviät.


    • älykässonni
      • mitäsakkia

        Siinä faktaa matusuvakeille, mutta turha näistä on väitellä, tulokset puhuvat puolestaan! Suomi on vasta 100-vuotias ja se on päässyt sodan jälkeen ilman rahallista tukea jaloilleen, että se pystyy vastaanottamaan näitä valittavia sotilaskarkureita ja lisäksi suomi on luvannut rahaa niiden pellejen maan uudelleen rakentamiseen, jos sinne saadaan rauha, mutta aika vaikeeta se sota on lopettaa kun ne pellet on tullut karkuun valittamaan!


      • harjoitusjne---
        mitäsakkia kirjoitti:

        Siinä faktaa matusuvakeille, mutta turha näistä on väitellä, tulokset puhuvat puolestaan! Suomi on vasta 100-vuotias ja se on päässyt sodan jälkeen ilman rahallista tukea jaloilleen, että se pystyy vastaanottamaan näitä valittavia sotilaskarkureita ja lisäksi suomi on luvannut rahaa niiden pellejen maan uudelleen rakentamiseen, jos sinne saadaan rauha, mutta aika vaikeeta se sota on lopettaa kun ne pellet on tullut karkuun valittamaan!

        Kyllä tassä on takana islamin mailmanvaloitus ja se onkin vakava asia, nämähän sotkevat kaiken alleen.

        https://www.youtube.com/watch?v=fX73ggsMNEI

        tuolla haulla pääsee näitten kauhuja vähäsen siis pieneltä osalta näkemään juotubesta, harioitelkaas kielen kääntäjällä souta näkemään.

        muslimipakolaiset italia --antaa--Muslim refugees in Italy


      • vetäsittensähengiltä

        Kaikkeen muuhun noista on, mutta ei tappamaan itteään niin koko muu maailma pelastuis noista sekopäistä.


    • höpötys-sisäsiitosta

      Ei ihmiset koko nailman risteytys tarvitse olla ollasksee jalo, suvun ei hirveää ihmisrypälestä tarvita ettei se silloin ole sisäsiitoinen.

      Tätä jalostusta näillä typerillä pakolaisilla vain huudetaan suvakit varsinkin tyhymät.

      Tähänkin on tutkittuja selvityksiä, mutta enpäs viitsi katsellä ,olen aikoinani vähän näitä vilikaisut, ehtiääs joka viitsii.

    • Talvisodanhenki

      Suomalaiset ovat ainutkertaisia ja siitä kannattaa olla ylpeä!

      • pisterivi

        Yksinkertaisia...


      • onttokallotsikseen
        pisterivi kirjoitti:

        Yksinkertaisia...

        Joka ei suomalaisten olemusta tajua se on vain valitettavaa, kanataa silloin olla hiljaa omassa tyhjyydessään.


    • uyftfyt

      Afrikan populaation on ennustettu kaksinkertaistuvan vuoteen 2050 mennessä, kertoo uusi raportti.

      950 miljoonaa afrikkalaista ja arabia tekevät lopun Euroopasta vuosisadan puoliväliin mennessä

      https://www.kansalainen.fi/peitto-heiluu-kansa-vaihtuu/

      Siinäse on nuaren antajan unelma pelkistettynä, eihän se tietysti näin mene, mutta jutuuko mailma häyttämään niitokoneita se jääpi nähtäväksi.

    • Hölönpölönn

      Rasistista vihapuhetta sekä vähäisen kansamme vainoa!

      • VielAikaKoittaa

        Voi ku ois se natsi järestelmä vielä lyanis kylää homat hijeltais sakul oli selevät touhut ja säänöt ryhdikkäästi lehemät ajetais ojaan.


      • Nuorissa_on_Alamäki

        Mitä se natsirasisti sika siellä taas vinkuu.


      • Nuorissa_on_Alamäki
        Nuorissa_on_Alamäki kirjoitti:

        Mitä se natsirasisti sika siellä taas vinkuu.

        Anteeks fasisti unohtu natsirasistifasistisika


      • VielAikaKoittaa kirjoitti:

        Voi ku ois se natsi järestelmä vielä lyanis kylää homat hijeltais sakul oli selevät touhut ja säänöt ryhdikkäästi lehemät ajetais ojaan.

        Ei se kestänyt silloinkaan, eikä kestä vastakaan, persutkin kuolee puolueena pois kun ei niistä ollutkaan yhtään mihinkään suurista puheista huolimatta. 🌧 🌧 🌧 https://www.google.com.au/search?q=lehmä ojassa&rlz=1C5AVSZ_enES686ES686&espv=2&biw=1280&bih=703&tbm=isch&imgil=eHkm2UfFFXcNEM:;FEARdR2HAYsYOM;http://arikeronen.blogspot.com/2014/04/oma-lehma-ojassa.html&source=iu&pf=m&fir=eHkm2UfFFXcNEM:,FEARdR2HAYsYOM,_&usg=__zNtWs_1yi-i95C65ms_AG04PlDs=&ved=0ahUKEwjltcjB--HOAhWIL48KHRHmDRwQyjcIOg&ei=8LjBV-X9F4jfvASRzLfgAQ#tbm=isch&q=have axe to grind&imgrc=yyTpsSIIsvOzbM:


      • katoählämiheräs
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Ei se kestänyt silloinkaan, eikä kestä vastakaan, persutkin kuolee puolueena pois kun ei niistä ollutkaan yhtään mihinkään suurista puheista huolimatta. 🌧 🌧 🌧 https://www.google.com.au/search?q=lehmä ojassa&rlz=1C5AVSZ_enES686ES686&espv=2&biw=1280&bih=703&tbm=isch&imgil=eHkm2UfFFXcNEM:;FEARdR2HAYsYOM;http://arikeronen.blogspot.com/2014/04/oma-lehma-ojassa.html&source=iu&pf=m&fir=eHkm2UfFFXcNEM:,FEARdR2HAYsYOM,_&usg=__zNtWs_1yi-i95C65ms_AG04PlDs=&ved=0ahUKEwjltcjB--HOAhWIL48KHRHmDRwQyjcIOg&ei=8LjBV-X9F4jfvASRzLfgAQ#tbm=isch&q=have axe to grind&imgrc=yyTpsSIIsvOzbM:

        Kato lehmä vastasi kun lehmää kutsuttiin; et vittu oo tosissas tai no ohan se miljoona kertaa jo nähty, ettet ole täysillä matkassa.


      • katoählämiheräs kirjoitti:

        Kato lehmä vastasi kun lehmää kutsuttiin; et vittu oo tosissas tai no ohan se miljoona kertaa jo nähty, ettet ole täysillä matkassa.

        Kyllä minä olin tosissani ja kuten huomaat, myös oikeassa, persut hajosi. 🤗


      • jytkyyyyyyyyyyyyy
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kyllä minä olin tosissani ja kuten huomaat, myös oikeassa, persut hajosi. 🤗

        Ja kannatus senkun nousi hajoamisesta, suvakit erkaantui omaan ryhmään, keiden kannatus on vähäisintä.. Jytkyä odotellessa.


      • kattellaankattellaan

        Yhden asian puolueeksi profiloituminen rajaa aika joukon äänestäjiä pois.


    • drtfgyuijh

      Mitä sitä kuli tyätä pitemälle säästää ku tarves on, liika pätkä pois

      • rtyuiopåoo

        Ihmis eläimethän liika sikiämisellä tuhoaa ekosesti mailman ja siitähän on lähettävä.


    • OnSeJännäTämä

      Tämänki aloottaja vaahtoaa sisäsiittoosuudesta ,silti vinkuu tänne maailman sisäsiittoosinta sakkia,sekä on itte siskonsa ja isänsä rakkaudenhedelmä!

    • takaisinnepitäälähettää

      Ihanan sisäsiittoisia ovat noi matut kyllä, ei saa omia maitaan kuntoon, koska aivokapasiteetti ei riitä edes armeijaan ja sen takia he tulevat tänne meidän ruokia haukkumaan, koska ovat luusereita.

    • voittoisa

      Pitkin ranikkoa seilasi viikinkien "kauppalaivasto" vaimonhaku kävi siinä sivussa ja kylän naisten vikittely. Oli merimiehiä kukaisimmistakin maista joka satamassa ja taas syntyvyys oli seuraavana suvena taattu. Sitten tulivat ruotsalaiset linnanherrat ja piiat saivat ihmeesti lapsia ja vaalasväestö nai rikkaimpien tyttäriä. Väillä tuli kasakat ja tsaarit osille ja kansa sai uutta verta sukujuuriinsa. Amerikassa käytiin mutka ja naisväki oli eksynyt merimatkalla englantilaisen kapteenin salonkiin. Ollaan tosi sisäsiittoisi vaikka joka suvusta löytyy joku ulkomaalainen aatelinen, köyhistä ei niin kannata pitää lukua. Niin se menee mutta ollaan me silti maailman paras kansa ja meissä on sitä pohjoista taikaa eikä sitä pidä sekottaa minkään toisen maan idologioihin, aatteisin tai uskontoihin. Pidetään oma kalevalamme ja muut muinaistarumme. Ollaan iloisia ja onnellisia. Ollaan suomalaisia.

      • notinsoluttamista

        Meinaatkos jotta loisiminen ja musukka mailmanvaltaus parantaa suomen tilanetta ei sitten tippaakaan.

        Notti riepu se on tuhon voima mikä lähi-idässä jyllää ja tappaa.


      • SuomeaYritetäänViiä

    • nekruja.piisaa
    • saunahantalutettava

      Samaa tuubaa tämä notti vetää lapuallakin, mikähä tuhomme siemen tällä kalvaa sisälmyksiään.

      Voihan kriithus

      • omakohtasiakokemuksia

        Se taitaa itse olla sisäsiittoinen kun tykkää niin aiheesta ja sen kyllä uskois, noin tyhmää saa hakea ;)


    • Sisasiitoton

      Ei sitä sen kummemmin tarvitse todistaa - senhän voi havaita pelkästään sinun kirjoituksiasi lukemalla!

    • muslimeissaont_levaisuus

      Muslimit ne vasta geneettisesti monipuolisia ovatkin, kun siskojaan ja serkkujaan väkisinmakailevat:). Ihmekkään kun ovat niin yksioikoisia ja ehdottomia sen uskontonsa kanssa. itse toki en islamia luokittelisi uskonnoksi vaan kollektiiviseksi mielenvikaisuudeksi.

    • Maassa_maan_tavalla

      Suomalaisissa ei ole mitään vikaa, turha hakemalla hakea. Nyt vaan leuka pystyyn ja omaa tekemistä arvostamaan. Suomi sijoittuu monissa hyvinvoinnin mittareissa maailman parhaisiin maihin. Se on vaatinut protestanttista työmoraalia ja yhteistyön tekemistä, mihin ei juuri missään muualla pystytä. Edellisten sukupolvien saavutuksia ei kannata nyt heittää roskiin muoti-ilmiöiden, kuten globalisaatio ja monikulttuurisuus, vuoksi.

      • valuva-tuho

        Kauhavalla on aitauksellinen päässy täyttymään tuota sisäsiittoa, mitenkäs tuo pääsee sieltä valumaan sekaamme, se on kauhavalaisista kiinni, kuinkas sotkee ja pilaa paikat elämiskelvottomiksi, niinkuin on pilannut nuo lähtömaat ja aivan jotkotellen valehin kulkevat ympärinsä euroopassa tilaa katsellen sotkuilleen.


    • myytitjageenit

      Myytti suomalaisten sisäsiittoisuudesta

      Tavallisen kansan tietoisuuteen on jostain syystä iskostunut
      käsitys, että suomalaiset olisivat jotenkin sisäsiittoista
      kansaa. Tässä kirjoituksessa osoitan geenitutkimusten
      tulosten perusteella, että tämä käsitys on täysin
      virheellinen.
      Sisäsiittoisuus merkitsee tilannetta, jossa henkilön
      vanhemmat ovat sukua toisilleen. Tietysti kaikki meistä
      ovat sukua toisilleen jonkun esivanhemman kautta, kun
      mennään tarpeeksi kauas menneisyyteen, ja tietyllä
      alueella pitkään asuneilla suvuilla on varmasti yhteisiä
      esivanhempia. Tämä koskee kuitenkin aivan kaikkia
      maapallon kansoja ja ihmisiä, koska avioliittokenttä on
      aina käytännön syistä rajoittunut omaan lähialueeseen,
      joten syvemmän tason sukulaisuutta ei ole mielekästä
      käsitellä sisäsiittoisuutena. Käytännössä sisäsiittoisuudella
      tarkoitetaankin ns. haitallista sisäsiittoisuutta eli
      tilannetta, jossa henkilön vanhemmat ovat läheistä
      sukua toisilleen – esimerkiksi ensimmäisiä serkkuja
      (yhteiset isovanhemmat).
      Sisäsiittoisuus on mahdollista nähdä geeneistä, ja
      seuraavassa käsittelen suomalaisia erilaisten geenitasojen
      valossa.
      jatkuu......
      http://www.elisanet.fi/alkupera/Sisasiitto.pdf

      Perinnöllisten tautien keskittymät johtuvat siis ihmisten vähäisestä liikkuvuudesta, eivät sisäsiittoisuudesta. On erittäin tärkeää ymmärtää näiden asioiden välinen ero. Lapsi voi saada perinnöllisen taudin, vaikka hänen vanhempansa olisivat aivan eri alueilta kotoisin eivätkä mitään sukua keskenään. Yksi yhteinen esivanhempi kymmenien sukupolvien takaisessa menneisyydessä riittää siihen, että tautigeeni on periytynyt molemmille vanhemmille.

      Sisäsiittoisuus puolestaan on sukulaisten pariutumista keskenään, ja sitä Suomessa on aina vältelty, toisin kuin eräillä muilla Maapallon alueilla. Sisäsiittoisuuden ilmenemistä geenien tasolla olen käsitellyt aikaisemmin kirjoituksessani Myytti suomalaisten sisäsiittoisuudesta. Geenien perusteella suomalaiset (joita on useita eri väestöjä) eivät ole sisäsiittoisia

      http://jaska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/184656-tautiperima-ei-kerro-sisasiittoisuudesta

      http://blogs.helsinki.fi/esalmela/blogi/2016/09/09/myytti2/

      • Anonyymi

        Kylläpä taas oli tarkoituksenhakuisesti vääristeltyä faktaa.
        Etelä-Pohjanmaa on sisäsiittoisuuden paratiisi.

        Toivon mukaan nuoret naiset hankkivat kumppaneiksiin vähän tummempia miehiä parantamaan tätä vääristymää. Persumiehet jäävät kelkasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä taas oli tarkoituksenhakuisesti vääristeltyä faktaa.
        Etelä-Pohjanmaa on sisäsiittoisuuden paratiisi.

        Toivon mukaan nuoret naiset hankkivat kumppaneiksiin vähän tummempia miehiä parantamaan tätä vääristymää. Persumiehet jäävät kelkasta!

        Ehdottomasti näin nyt nuoret miehet hakemaan vaimoja Aasiasta,siellä osataan muutakin kuin olla käsi ojossa,työkkyriä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näin nyt nuoret miehet hakemaan vaimoja Aasiasta,siellä osataan muutakin kuin olla käsi ojossa,työkkyriä porukkaa.

        Totta Mooses nyt porukalla matkaan saadaan varsinkin Kauhavalla asiat siittoisuus puolella kuntoon.


    • Anonyymi

      Tämä asia korostuu tietyn uskontolahkon piirissä.

    • Anonyymi

      Sisäsiittoisuuden huipentumana on tämä Nuorissa on tulevaisuus.
      Onkohan lepositeistä vapautettu pääsiäisen kunniaksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe