Todiste Luojasta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luomisen_pilarit
Luomisen pilarit
17
346
Vastaukset
- JeesusPottonen
Voisitko hieman perustella, miksi todistaa nimenomaan luojasta, kun ei käynyt linkistä mitenkään ilmi?
Komea kuva kyllä.- tieteenharrastaja
Ehkäpä hän esittelee kuvaa todisteena siitä, miten Luoja on tehnyt tähdet ja planeetat stellaarievoluutiolla. Tai sitten ei.
- Panteisti
Tiedemiehet ovat nimenneet ne luomisen pilareiksi, ei sattuman pilareiksi
- tieteenharrastaja
Panteisti kirjoitti:
Tiedemiehet ovat nimenneet ne luomisen pilareiksi, ei sattuman pilareiksi
Ilmeisesti tarkoittaen niissä olevan nähtävissä, millä tavoin tähtiä luodaan, olipa asialla sitten luonto tai Jumala.
- Panteisti
tieteenharrastaja kirjoitti:
Ilmeisesti tarkoittaen niissä olevan nähtävissä, millä tavoin tähtiä luodaan, olipa asialla sitten luonto tai Jumala.
Panteisteille luonto ja Luoja ovat sama asia. Kumpikin on kaikkialla
- tieteenharrastaja
Panteisti kirjoitti:
Panteisteille luonto ja Luoja ovat sama asia. Kumpikin on kaikkialla
Teistisen evoluution kannattajalle Luoja toimii luonnonprosessien kautta, mutta myös kommunikoi ihmisten kanssa. Eivät siis ole sama asia.
- Panteisti
tieteenharrastaja kirjoitti:
Teistisen evoluution kannattajalle Luoja toimii luonnonprosessien kautta, mutta myös kommunikoi ihmisten kanssa. Eivät siis ole sama asia.
Sitten minun maailmankuvani on varmaan "panteistinen evoluutio", jatkuva luominen, jossa Luoja on kaikkialla, ei erillään luonnosta eikä maailmankaikkeuksista. Luonto on minulle hyvin avara käsite
- tieteenharrastaja
Panteisti kirjoitti:
Sitten minun maailmankuvani on varmaan "panteistinen evoluutio", jatkuva luominen, jossa Luoja on kaikkialla, ei erillään luonnosta eikä maailmankaikkeuksista. Luonto on minulle hyvin avara käsite
OK.
Sanamagiaa.
Seuraavaksi Mark5 kertoo, että jos kukaan ei ole mitannut etäisyyttä mittanauhalla eikä nähnyt "pilarien" syntyvän...
Ja sitten lisääntymisbiologi irvii miten ateistit luulevat pölypilviä pilareiksi...- fallossymboliikkaa
Mulla on varmaan aika sairas mieli, mutta mielestäni tuo vasemmanpuoleinen ja keskimmäinen pilari näyttävät tautisilta peniksiltä.
- kiistämätöntä
Sehän se siinä väkevästi todistaakin luomisen puolesta että Luoja siinä luomisen lomassa kusitauolla käydessään päätyi piirtelemään peniksen kuvia vessan seinälle, tai tekemään lähinnä tätä vastaavan kaikkivaltiaan jumalolennon arvolle sopivan teon. Selvästi tämän taustalla on persoonallinen jumala, ja nimenomaan sellainen, jonka kuvaksi ihminen on luotu.
- hehhhh
kiistämätöntä kirjoitti:
Sehän se siinä väkevästi todistaakin luomisen puolesta että Luoja siinä luomisen lomassa kusitauolla käydessään päätyi piirtelemään peniksen kuvia vessan seinälle, tai tekemään lähinnä tätä vastaavan kaikkivaltiaan jumalolennon arvolle sopivan teon. Selvästi tämän taustalla on persoonallinen jumala, ja nimenomaan sellainen, jonka kuvaksi ihminen on luotu.
Olisipa vielä päälle kirjoittanut että Kilroy was here, niin olisi helppo uskoa:-)
- Tarkkaväännös
Ps.104:5. Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti. Siis oli valmis sokkeli.
- artturiklarkki
Ovatko nuo yhtä kuin Sideneus 4 ja Aamunkoiton pylväät?
- Knark5
Ikävä kyllä eivät.
Minua häiritsi Lapsuuden loppua lukiessa että noilla eksomaailmoilla oli niin latinaisia ja kreikkaisia nimiä .
- Tähtitiede.todistaa
Alueella on räjähtänyt supernova. Tämä on luultavasti tuhonnut muodostelman jo noin 6 000 vuotta sitten.
Osoittaako tämä Raamatun ilmoituksen todeksi? Maailmankaikkeus on Raamatun mukaan noin 6000 vuotta vanha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790