Tallin vaihto ??

Heppatyttöh

Oon miettinyt tallin vaihtoa sen takia koska oon junnannu samalla tasolla 1 vuoden koska tunnille tuli uusi oppilas ja sille piti opettaa samat jutut mitkä mä olin opetellut jo edellisellä kaudella ja tällä kaudella tuli uus tyyppi joten joudun 2 vuotta junnaaman paikallaan:( osa tyypeistä on todella ärsyttäviä ja on todella ilkeitä esim. Jättää suitset tahalleen sotkuun ja mun pitää siivota ne:(ja tiuskii ja pakottaa tekemään työt mitä ei itte jaksa.tää talli oli viel pari vuotta sitten ihana mut nyt talli on täynnä pikkulapsia ja epäkohteliaita tyyppejä

3

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgdthjv

      Näihin pikkulapsi yms. juttuihin en viitsi edes kantaa ottaa, mutta jos joudut toisen oppilaan takia opettelemaan samoja asioita uusiksi ilman kehitysmahdollisuutta, niin kiltistikö vanhempasi silti laskut maksavat? Jos minä olisin laskujen maksaja, niin ei taatusti tulisi kauppoja. Talleilla pitää olla eri tunnit eritasoisille ratsastajille tai jos ei jostain syystä ole mahdollista järjestää, niin ei se asiakkaiden vika ole. En maksaisi turhasta, eikä pitäisikään.

    • Vaihdavaan

      Ihan hyvin voit vaihtaa tallia. Minäkin vaihdoin, koska junnasin samalla tasolla pitkään. Syksyllä soittelin ryhmää itselleni, niin olisivat laittaneet sellaseen ryhmään, mikä oli sellaisille, jotka olivat juuri käyneet alkeiskurssin ja olin paljon pidemmällä. Lisäksi opettajat eivät kehuneet, laittoi mulle aina ponin, vaikka muille samankokoisille hevosen, enkä siis ole mikään pikkulapsi, aikuinen jo, mutta vain lyhyt ikäisekseni. Tunnilla oli aina 11 ratsukkoa eikä siellä mahtunut tekemään kunnolla tehtäviä. Tehtävissä minä kyllä väistin muita, mutta kukaan ei väistänyt minua. Jos opettajalle siitä sanoi, niin hän ei reagoinut asiaan mitenkään. Vaihdoin tallia ja aloin kehittymään siellä heti ja joka tunti tehtiin eri asioita. Opettaja kehui paljon ja muukin tallinväki oli todella mukava. Siellä sain ratsastaa isoillakin hevosilla.

      • Vaihdavaan

        Myöhemmin tällä uudella tallilla tuli eräs nainen minulle juttelemaan, joka siis oli ollut tällä ensimmäisellä huonolla tallilla samassa ryhmässä kanssani, kertoi vaihtaneensa myös tallia ihan samojen syiden takia kuin minäkin. Ja oli vielä vaihtanut samalle tallille kuin minä.
        Jännä juttu, kuinka tuota huonoa tallia niin mainostetaan hyvänä tallina ja että heidän oppilaansa menestyy kisoissa. Taitaa olla tallin omistaja ainoastaan rahan perään. Tosiaan minunkin tunnilla oli se 11 ratsukkoa, mikä on aivan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe