Oon miettinyt tallin vaihtoa sen takia koska oon junnannu samalla tasolla 1 vuoden koska tunnille tuli uusi oppilas ja sille piti opettaa samat jutut mitkä mä olin opetellut jo edellisellä kaudella ja tällä kaudella tuli uus tyyppi joten joudun 2 vuotta junnaaman paikallaan:( osa tyypeistä on todella ärsyttäviä ja on todella ilkeitä esim. Jättää suitset tahalleen sotkuun ja mun pitää siivota ne:(ja tiuskii ja pakottaa tekemään työt mitä ei itte jaksa.tää talli oli viel pari vuotta sitten ihana mut nyt talli on täynnä pikkulapsia ja epäkohteliaita tyyppejä
Tallin vaihto ??
3
452
Vastaukset
- jgdthjv
Näihin pikkulapsi yms. juttuihin en viitsi edes kantaa ottaa, mutta jos joudut toisen oppilaan takia opettelemaan samoja asioita uusiksi ilman kehitysmahdollisuutta, niin kiltistikö vanhempasi silti laskut maksavat? Jos minä olisin laskujen maksaja, niin ei taatusti tulisi kauppoja. Talleilla pitää olla eri tunnit eritasoisille ratsastajille tai jos ei jostain syystä ole mahdollista järjestää, niin ei se asiakkaiden vika ole. En maksaisi turhasta, eikä pitäisikään.
- Vaihdavaan
Ihan hyvin voit vaihtaa tallia. Minäkin vaihdoin, koska junnasin samalla tasolla pitkään. Syksyllä soittelin ryhmää itselleni, niin olisivat laittaneet sellaseen ryhmään, mikä oli sellaisille, jotka olivat juuri käyneet alkeiskurssin ja olin paljon pidemmällä. Lisäksi opettajat eivät kehuneet, laittoi mulle aina ponin, vaikka muille samankokoisille hevosen, enkä siis ole mikään pikkulapsi, aikuinen jo, mutta vain lyhyt ikäisekseni. Tunnilla oli aina 11 ratsukkoa eikä siellä mahtunut tekemään kunnolla tehtäviä. Tehtävissä minä kyllä väistin muita, mutta kukaan ei väistänyt minua. Jos opettajalle siitä sanoi, niin hän ei reagoinut asiaan mitenkään. Vaihdoin tallia ja aloin kehittymään siellä heti ja joka tunti tehtiin eri asioita. Opettaja kehui paljon ja muukin tallinväki oli todella mukava. Siellä sain ratsastaa isoillakin hevosilla.
- Vaihdavaan
Myöhemmin tällä uudella tallilla tuli eräs nainen minulle juttelemaan, joka siis oli ollut tällä ensimmäisellä huonolla tallilla samassa ryhmässä kanssani, kertoi vaihtaneensa myös tallia ihan samojen syiden takia kuin minäkin. Ja oli vielä vaihtanut samalle tallille kuin minä.
Jännä juttu, kuinka tuota huonoa tallia niin mainostetaan hyvänä tallina ja että heidän oppilaansa menestyy kisoissa. Taitaa olla tallin omistaja ainoastaan rahan perään. Tosiaan minunkin tunnilla oli se 11 ratsukkoa, mikä on aivan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1328364Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4717591SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2215692Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en964752Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474644Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1094486Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1554439Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254365Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104192Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03840