Miten Suomen 100 vuotinen taival näkyy?
Siten että samat fasistisuvut jotka murhasivat 1918 omaa kansaansa jatkavat nykyäänkin samoissa perityissä viroissaan. Kirkko on tässä suhteessa asettunut murhaajien puolelle, se pyhitti jopa oman kirkkomaansa niille murhaajille jota tottelivat suomenruotsalaisen eliitin toiveita.
Suomalaisessa kansanuskossa etelä on aina merkinnyt vainajalaa, kristinuskon myötä myös helvettiä. Ei Ikaalislaisia murhattuja koskaan keskustan kirkkomaahan kaivettu vaan kipattiin jättömaalle. Myöhemmin tämä alue kyllä siunattiin (häveliäisyys syistä) ja tunnemme sen nykyisin eteläisenä hautausmaana.
Mutta ketäs olivat nämä murhaajat ja heistä sikiävät suvut? Nämä nyt ainakin löytyvät kirkkomaan kunniapaasista:
Ivalo, Mäkelä (Kalle), Myllymaa, Granstedt, Kallioniemi, Hietaniemi, Alanen, Näkkä, Tuuri, Pentti, Hakala ja Ylinurmikoski. Viimeksi mainittu omaa jopa kyseenlaisen maailmanennätyksen murhaamisessa syanidilla, mutta eipä vain näytä seurakuntaa haittaavan.
Muita tunnettuja Ikaalislaisia murhaajia? Varmasti heitä on paljon jotka vaihtoivat sukunimensä jotta heitä ei osattaisi yhdistää kansalaissotaan.
Suomi on ainoa maa maailmassa joka ei ole perannut omaa natsimenneisyyttään ja jonka Svinhufudin murhaajille antamaa armahdusta ei ole mitätöity. Tämä on oikeasti kansallinen häpeä. Suuri sellainen.
Tilannehan olisi sama jos natsien keskitysleirin kaasuttajat ja SS miehet saisivat elää rauhassa vedoten Hitlerin heille antamaan armahdukseen.
Suomen 100 vuotinen historia on rakennettu valheen ja veren päälle. Se on jo osittain romahtanut ja paljastanut todelliset kasvonsa suomisyöjien osalta. Ei ne kommunistit olleet jotka maataan olivat myymässä; kyllä se löytyy kokoomuksen ja keskustan ja heidän apupuolueidensa sdp: n ja PS: n suunnalta.
Teitä on ihmiset kusetettu koko historian ajan. Suomi on ollut vuodesta 1918 laittoman miehityshallinnon alainen halliten 1/6 hurridiktatuurilla perustuslakia.
Mites nyt suu pannaan kun Niinisalossa jyrisee USA:n sotakone, jihadistisen halpatyövoiman annetaan valua maahamme, maamme on myyty viimeistä luonnonvaraa myöden ulkomaisille sijoittajille ja Kyröskosken tapettikone lopettaa?
Kertokaa näistäkin lapsillenne.
Seurakunta suojelee murhaajia
12
252
Vastaukset
- eu.on.nl
Siinä taas vajakin uudelleen kirjoittamaa historiaa kun sekottelee
sujuvasti 1918 vuoden punakapinan torjunnan ja natsit.
Demarithan äänestivät itsenäisyysjulistusta vastaan
eduskunassa ja aloittivat kapinan laillista hallitusta
vastaan venäläisten sotajoukkojen tukemilla punakaarteillaan
joiden ideolginen isänmaa oli silloinen bosevikkivenäjä.
Tämän nykyisen talouskehityksen jossa kaikki myydään
ulkolaisille aloitti demarit Lipposen ja Tuomiojan ja Halosen
johdolla jotka myös ovat äänekkäimmät jihadistien
maahantuojat. - torjasenpapi
Suomen valtionkirkko ev-lut rahoittaa pörssisijoituksilla ydinase- ja pommifirmoja. Leikkikää vain porvaria piispan sauvan alla.
- veikko.huuskalle
Huuskan olisi syytä saattaa netissä olevat tiedostonsa
ajantasalle totuuden kanssa koska kuten aloituksesta
näkyy niin vajavaiset demarit tekevät lähdeainistostasi
vajakkipropakandaa. Huuskan kannattaa ottaa selvää
myös Hovioikeuden päätöksistä asioissa eikä pitää
nähtävillä ainoastaan käräjäoikeuden päätöksiä
ja niissä näkyviä homssuisten akkojen todistajalausuntoja
koska kumminkin on aloituksessa mainituilla henkilöillä
omaisia keskuudessamme. - kaarinan.nyrkit
Puntunlahdellako se luokkasota on käyty, vai aikoinaan
Kiviniemenkadun rivitalossa kun rouva palasi sieltä
silmät mustina ja haaruksiaan pidellen?
- Anonyymi
kertokaa lapsillenne mikä elon ihanuus vallitsi Neukkkulassajonne halusitte
äänestämällä itsenäisyysjulistusta vastaan ja punikkien aloittamalla
maanviljelijöiden joukkomurhilla ja maatilojen poltollahullut punikit laitettiin
monttuun rauhoittumaan,- Anonyymi
Jambe ois vissiin ruikunnu sodassa pitkin poikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jambe ois vissiin ruikunnu sodassa pitkin poikin
Voi kumpa hänellä olisi mahdollisuus istua vihollisajoneuvojen kyytiin.
- Anonyymi
kylähullu kommarpekka mäki homolai pilkkaa vapausotilaitamme muiluttajat jättivätmäkivetelän
auttammatta itäisille maille kokemaan onneaan- Anonyymi
onnekipilkkaamiineni loppui kun hänajoi pääin tiejyrää ulvilassa 2011
- Anonyymi
mihin unohtuu punikkien tekemät maanviljelijöiden joukkomurhat 1917 joiden
jälkeen perustettiin suojeluskunnat laittamaan murhaavat punikit kuriin- Anonyymi
Ikaalislaiset paikalliset suvut eivät osallistuneet pahantekoon. Kiitos tästä Kilvakkalan työväenyhdistykselle.
- Anonyymi
hanki oma tapettikone äläkäruikkua
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569