Miksi varatut kiinostuneempia isosta kuin sinkut?

AimoJormakka

Itsellä ollut silloin tällöin iskurissa kuvallinen seksinhakuilmoitus ja reilu enemmistö on varattuja/pariskuntia, vain muutama sinkkunainen vastannut. Minua ei kiinnosta esitellä miehille isoa vehjettäni. Onneksi jotkut rouvat suostuvat tapaamiseen yksinäänkin.

15

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani22cm

Olet aika pönttö kun et itse sitä hoksaa.

• Masa34cm

Et sinäkään ihan järjen jättiläinen ole kyllä..

• PipJaPeli

Hei.
      Todellako Iskurissa joku vastailee?
      Mikä on vastausten prosenttimäärä ja vastausten määrä sinkkujen osalta?
      Entä kuinka monta vastausta olet kokonaismäärältään saanut?
      Montako vastausta on johtanut tapaamiseen?

• Siski

Homoille pitää olla isoa.

• voitko.tarkentaa

Miksi? Luulisi, että pienempi olisi parempi perseeseen?

• Parrua-perseeseen

Miehille mulkku on miehisyyden symboli ja iso kyrpä on hinttejen himoitsema psykologisista syistä.

• pieni.turvallisempi

Kaipa se on sen arvoista, että peppureikä löystyy pysyvästi.

• Hmmmhhhfg

Häxyn transvestiittinen homo isä pani häxyä perseeseen isolla hieromasauvalla jo vauvana, ja siksi häxyn perse on väljä ja siksi ko. hintti isoa huutaa ja ylistää.

• Hmmmhhhfg kirjoitti:

Häxyn transvestiittinen homo isä pani häxyä perseeseen isolla hieromasauvalla jo vauvana, ja siksi häxyn perse on väljä ja siksi ko. hintti isoa huutaa ja ylistää.

Asko rauhoittuu nyt ja lopettaa fantasioinnin.

• siksi

Ihan yksinkertaista.Varatut,esim. minä etsimme tyydyttävää seksiä,jota ei kotona saa.Ei ollenkaan tai vaan jonkun tuherruksen lauantaina,pimeessä,peiton alla.
      Kun haluan vieraan,haluan kunnon kalun,joka varmaan kuvassasi kököttää.Sinkut haluavat ehkä sen koko ukon siitä kalun ympäriltä,siks sekin pitäis heille näkyä :):)

• Olet-homo

Mitä sinäki peräkammarissa tumputtava hintti esiinnyt parisuhteessa elävänä?

• arttu50

Mulle moni nainen sanonut että haluaa kokeilla isompaa.Jotkut ihan vaan kerran ja jotkut haluavat säännöllisesti.Ja kyllä iskurissa on ollut ilmoitus ja kohtalaisen hyvin toimii.

• arttu50

Itsellä nyt ollut ilmoitus iskurissa ilman kuvaa ja vastauksia tulee silloin tällöin.Aiemmin oli kuvan kanssa ja silloin tuli vastauksia todella paljon.Voisiko syynä olla sen koko kun se näkyy.Pituus 21 cm ja ympärys 17cm.

• 50ukmHki

En tiedä miten pervoa,mutta kun itsellä vaatimaton,15/4,5, ja nopeasti laukeava,olen ehdotellut vaimolle 3nneksi liukkaille paksu ja kestävää,
        tottakai soisin vaimolle kunnon panot aina sillon tällön...

• siksi

Arttu,mä haluaisin kokeilla noin isoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3376
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      70
      3057
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2655
    4. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      103
      2571
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2134
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1918
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1616
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1549
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      57
      1121
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1060
    Aihe