maapallon olevan litteä?. kerta uskot niin kovasti raamattuun ja Saatanan salaliittoihin.
Yurki kerro uskotko
5
77
Vastaukset
Juurihan hän taisi mainita uskovansa onttoon maapalloon.
On tietysti mahdollista että hänen kyvyillään voi uskoa sekä onttoon että litteään.- panos.litteälle.maalle
Kyllä sen täytyy yurikin mielestä olla litteä. Muutenhan sieltä pallon alapuolelta tippuisi avaruuteen. Ja vedetkin valahtaisi pallon pinnalta huitsin avaruuteen.
- jsjsjskjggp
Näytähän tyhmä että missä kohdassa Raamattu sanoo maapalloa litteäksi? Ettet vaan uskoisi tässäkohdassa keskiaikaisia urbaanilegendoja? HEhehehe
- lflflfmlrrk
Näytähän viisas että missä kohdassa Raamattu sanoo maapalloa pyöreäksi? Ettet vaan uskoisi tässäkohdassa omia kuvitelmiasi? HEhehehe
Aloittaja. Mitä tiedät Raamatusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351