En antanut poikieni vannoa sotilasvalaa.
En h alunnut että he olisivat valmiita vaikka kuolemaan Marja-Sisko-hybriditransupapin tai Mäkispiispahomofanittajan kaltaisten takia.
Evoluutio saa jatkaa kulkuaan, siis väkivallan käyttö, ilman heitä. Poikani suorittivat asevelvollisuusaikansa siviilipuoln tehtävissä. Siis heistä oli jotain hyötyäkin yhteiskunnalle tuona aikana. Suurkiitos siitä heille.
Sotilasvala-päivä oli ja meni.
4
134
Vastaukset
- Ja.taas.asialinjalle
Tiedän luvanneeni olla keskustelematta kanssasi, mutta menköön nyt kerta kiellon päälle.
Minä jatkuvasti enenevässä määrin SÄÄLIN sinua suunnattomasti. Syytä et tietenkään käsitä, mutta jo sekin kertoo jotakin.- Kuunnellaaneitapella
Tappohommiin oppii jokainen, siinä ei paljoa päätä tarvita, mutta aseistakieltäytyminen rauhanaatteen vuoksi edellyttää todella tervettä harkintaaja vahvaa henkistä kanttia sillä siinä asettuu vastakkain väkivaltaan mieltyneiden evokkien kanssa jotka bg-ope on opettanut siihen että vahvimmalla on oikeus voittaa.
Siksi kysynkin että kumpi on viisaampaa, sovittaa erimielisyyden rauhanomaisesti vaiko sotimalla? Mikä on evokin aivopieru tähän?
Minä suoritin asevelvollisuuteni pitemmän kaavan mukaan ja siirryin siviiliin SPol-kessuna. Eikä kaduta yhtään.
Ainoa huono puoli oli se, ettei armeija tarjonnut oikein kunnollisia fyysisiä haasteita (ei, en tarkoita sitä, mihin Jyrin ajatukset eittämättä vievät), ja aika tuli välillä pitkäksi. Parempi vaihtoehto olisi ehkä ollut kuitenkin rajavartiosto.- Sait.tilaamasi
Kyllähän noita suvakkeja/aseistakieltäytyjiä tarvitaan, nimittäin sotatilanteessa heidät pannaan aina eturintamalle niinsanotusti heikentämään vihollista ja senjälkeen kun tuo kieltäytyjien porukka tapettu tulee vasta armeijan käyneet ja koulutuksen saaneet taistelemaan.
Eipä tuolla kieltäytymisellä ollut maanpuolustuksen kannalta juuri mitään merkitystä, mutta poikasi ovat liikekannellepanon tapahtuessa viholliselle syötettävää ns. tykinruokaa, eli ensimmäiset jotka tapetaan.
Ihmisillä on väärä luulo että siviilipalvelun suorittaneiden ei tarvitse sodan syttyessä ossallistua sotaan, mutta se menee juuri päinvastoin, eli ne ovat ensimmäisiä uhrattavia koska heillä ei ole sotilaskoulutusta ja ovat näin siis armeijalle ja Isänmaallemme arvottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815