Singaporelaisen Samantha Lee-Wiraatmajan sanoma
Olen kasvattamassa uusia johtajia, Jumalan kenraaleja, jotka näyttävät täysin toisenlaisilta kuin miltä maailman ihmiset ajattelevat suurten johtajien näyttävän.
Olen nostamassa esiin palvelijajohtajien armeijaa, jonka johdossa on ihmisiä, jotka palvelevat nöyrästi ja murtuneella mielellä.
Minun kenraalini eivät ole täydellisiä, mutta heillä on lapsenkaltainen sydän kuulla minua ja totella ääntäni jopa heikkoudessa. He eivät palvele omassa voimassaan tai viisaudessaan, vaan täysin riippuvaisina Pyhästä Hengestä.
Heitä on taottu syvissä tulissa ja muokattu voimakkaissa liekeissä. Kuumuus on ollut monta kertaa tuskallista. Monesti he ovat ajatelleet, että he eivät kestä enää. Olen nähnyt heidän kestävyytensä heikkoudessakin ja se on ilahduttanut minua. Heitä on koeteltu ja he ovat osoittautuneet uskollisiksi.
Maailma ei tunne heitä vielä, mutta minä tuon heidät esille hyvin pian.
Singaporelaisen Samantha Lee-Wiraatmajan sanoma
4
93
Vastaukset 4
- filade
Amen!
Raitista profetiaa. - Herrantahtoo
Jumala varmasti tahtoo tätä.
Rukoillaan, että tämä saa toteutua maailmanlaajuisesti. - Anonyymi
Viittaa samaan:
http://www.jouko-piho.fi/448167880
"Erityisesti Suomi on valittu maa, josta lähtee lyhyt herätys, joka vaikuttaa lähes kaikkiin kansakuntiin. Olen nostava tästä kansasta profeettoja, joiden sukujuuria löytyy juutalaisuudesta.... Pieni mutta vahva sotajoukko tullaan varustamaan Herran Sebaotin nimessä."
Kehoitan edelleen: maailmanmenoa- ja Natopalstalla riehuvan Venäjävastaisen trollin jutut on ymmärrettävä käänteisesti. Yksi hänen tunnuksistaan on natsismista puhuminen ja ss kirjainyhdistelmän käyttö. Hän sähisee ry--ä sanaa kuin käärme, vaikkakin epäilen hänen olevan luonteeltaan joko lohikäärme tai apina. Valehtelu on hänelle yhtä luonnollista kuin paholaiselle.
Hän väitti paholaisen istuvan idässä eli todisti paholaisen olevan lännessä, josta raamattukin kertoo, että paholainen vaeltaa pitkin maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398