Karautetaan pihaan taksilla ja keräillään taksista kaljatölkit mukaan... Lähetään kämppään, joka annettu suomalaisen nenän edestä. Jatkamaan ryyppäämistä!
Juopot loisimamut!
6
136
Vastaukset
- Jostakinkäsitys
että niiden uskonto kieltää "kaljottelun", mutta onko se vain silloin voimassa, kun ovat omalla maaperällään?
Tuollahan noi kaupunkikuvassa kulkee kaljatölkit kädessä, ja varakaljat kassissa.
Tiedossahan se on että kuka ne kaljat on maksanu, elikkä meidän verorahoilla ne on maksettu. Mutta eipä Suomen kansalainen joka saa sossusta maksusitoumuksen kauppaan ei saa ostaa sillä lapulla kaljaa, ja vain erikoistapauksessa tupakkaakaan. Tupakasta pitää olla erillismerkintä maksusitoumuslapussa, muuten eivät sitäkään voi ostaa.- vainimpiä
Kun pakolaislusmut tuli jollekkin seudulle? Kaupat ja kioskit tyhjeni kaljoista.. Suvakit tarjis tytäriään käyttöön...
- MrJuha82outolintu
Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja. - SenkunKYSÄSEN
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja.Olitko siellä suuren veden takana sossun elättinä, vai ihan omin rahavaroin toimeentulevana?
Tietty ero tuossa elättikäytännössä, verrattuna omin varoin toimeentulevana.
- Riesat
Forssa ne känimamut pani tappelun pystyyn suomalaisten kanssa.. Nää elätit ei ookkaan niin sööttejö!
- toteaja-
kuulostaa hyvältä. Tietenkin pitää ottaa kaikki mikä annetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372836Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1312660Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980