Juopot loisimamut!

minunpiikkiin

Karautetaan pihaan taksilla ja keräillään taksista kaljatölkit mukaan... Lähetään kämppään, joka annettu suomalaisen nenän edestä. Jatkamaan ryyppäämistä!

6

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostakinkäsitys

      että niiden uskonto kieltää "kaljottelun", mutta onko se vain silloin voimassa, kun ovat omalla maaperällään?
      Tuollahan noi kaupunkikuvassa kulkee kaljatölkit kädessä, ja varakaljat kassissa.
      Tiedossahan se on että kuka ne kaljat on maksanu, elikkä meidän verorahoilla ne on maksettu. Mutta eipä Suomen kansalainen joka saa sossusta maksusitoumuksen kauppaan ei saa ostaa sillä lapulla kaljaa, ja vain erikoistapauksessa tupakkaakaan. Tupakasta pitää olla erillismerkintä maksusitoumuslapussa, muuten eivät sitäkään voi ostaa.

      • vainimpiä

        Kun pakolaislusmut tuli jollekkin seudulle? Kaupat ja kioskit tyhjeni kaljoista.. Suvakit tarjis tytäriään käyttöön...


      • MrJuha82outolintu

        Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
        Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
        Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
        Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja.


      • SenkunKYSÄSEN
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
        Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
        Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
        Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja.

        Olitko siellä suuren veden takana sossun elättinä, vai ihan omin rahavaroin toimeentulevana?
        Tietty ero tuossa elättikäytännössä, verrattuna omin varoin toimeentulevana.


    • Riesat

      Forssa ne känimamut pani tappelun pystyyn suomalaisten kanssa.. Nää elätit ei ookkaan niin sööttejö!

    • toteaja-

      kuulostaa hyvältä. Tietenkin pitää ottaa kaikki mikä annetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe