Karautetaan pihaan taksilla ja keräillään taksista kaljatölkit mukaan... Lähetään kämppään, joka annettu suomalaisen nenän edestä. Jatkamaan ryyppäämistä!
Juopot loisimamut!
6
80
Vastaukset
- Jostakinkäsitys
että niiden uskonto kieltää "kaljottelun", mutta onko se vain silloin voimassa, kun ovat omalla maaperällään?
Tuollahan noi kaupunkikuvassa kulkee kaljatölkit kädessä, ja varakaljat kassissa.
Tiedossahan se on että kuka ne kaljat on maksanu, elikkä meidän verorahoilla ne on maksettu. Mutta eipä Suomen kansalainen joka saa sossusta maksusitoumuksen kauppaan ei saa ostaa sillä lapulla kaljaa, ja vain erikoistapauksessa tupakkaakaan. Tupakasta pitää olla erillismerkintä maksusitoumuslapussa, muuten eivät sitäkään voi ostaa.- vainimpiä
Kun pakolaislusmut tuli jollekkin seudulle? Kaupat ja kioskit tyhjeni kaljoista.. Suvakit tarjis tytäriään käyttöön...
- MrJuha82outolintu
Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja. - SenkunKYSÄSEN
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Hahah pinna kireällä, kun höpötätte jostain mamuista paskaa?
Satutteko tietämään, että ne eivät saa töitä kirveellekään meiltä vaan ne joutuu kikkailemaan liikaa saadakseen duunipaikan, koska me ikäänkuin kiusaamme niitä, ettei ne saa duunia niijen palkka usein olematon hyvin monet suomalaiset vihaavat niitä sen takia, koska ovat vierasmaalaisia eivätkä tosiaankaan halua olla niiden kavereita.
Tästä oli juttua lehdessä "kun olin USA;ssa vierasmaalaisena, niin jenkit ottivat minut hyvin vastaan, olin tervetullut ja mulla oli monia jenkkejä kaveripiirissäni, mutta kun tulin Suomeen, niin täällä ilmapiiri oli heti paha minua kohtaan"
Toki tämän voisi selittää valtioiden koko ero, sillä USA monta kertaa isompi väkiluvultaan kuin Suomi, niin siellä suuremmalla prosentilla tapaamista ihmisistä myös mukavia, vähemmän rasisteja.Olitko siellä suuren veden takana sossun elättinä, vai ihan omin rahavaroin toimeentulevana?
Tietty ero tuossa elättikäytännössä, verrattuna omin varoin toimeentulevana.
- Riesat
Forssa ne känimamut pani tappelun pystyyn suomalaisten kanssa.. Nää elätit ei ookkaan niin sööttejö!
- toteaja-
kuulostaa hyvältä. Tietenkin pitää ottaa kaikki mikä annetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009