Mistä Nurmijärven parhaat pizzat/kebabit?

Uusiasukas

Uusi asukas täällä ja haluaisin tietää mistä paikalliset hakee parhaat pizzat/kebabit?

31

2405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rygonomus

      Aika turha kysymys. Tulet saamaan tasan niin monta suositusta kuin on pitsapaikkaakin. Tämä kun on maku- ja tottumusasia. Ja sattuma asia. Samasta paikasta kun välillä saa hyvää pitsaa ja välillä huonoa. Suosittelen tekemään tämän tutkimuksen itse. Eli ostat vähitellen jokaisesta paikasta ja suoritat vertailun itse.

    • Uusiasukas

      Kysyin parasta paikkaa enkä mitään jonninjoutavaa lässytystä...

      • suomi.irakilaisille

        Suosikaa Kotipitsaa, Älkää raiskarimamupitsaa..


      • kukab

        Onko sulla varaa ostaa pitsaa.


      • rygonomus

        Lue uudestaan ja ymmärrä. Ja tuolla asenteella et taida olla oikein tervetullut tänne Klaukkalaan.


      • potrapoika

        Kysy vaan. Ei vastata. Tutki itse.


    • Nytriittää

      Ei kannata ainakaan ostaa ulkomaalaisten omistamista paikoista.

    • PizzaVok

      Röykän VOKin pizzapalvelu! Se on ainakin hjuva!

      • PrinceAbdi

        Siela naissassiakkas saada muos kasttike kasvoile!


    • VELMIESJABRU

      Itse ainakin Nukarissa Kalliolan klinikalla...Ei ole pizzat sitä ennen ja sen jälkeen maistuneet missään niin hyvälle...

    • Uussipizzaria

      Me perustta uus pizzaria Nurrmijarvi. Meila ei kinnkupizza koska sialiha rassism. Meila Rassmuss-pizzza, tautena kaikivariset tautet, mutei sialiha koska rassism. Tervvetulo!

    • Mamupitza

      Mee vokkiin syömään pitzasas....mamu paikat poikottiin....

    • Ilaillallaaillahli

      Tiedättekö, miksi ulkomaalaiset hyvin usein perustavat oman pizza/kebab paikan?

      - helppo perustaa (yhä uudelleen ja uudelleen konkurssin jälkeen)
      - helppo myydä kassan ohi ja kerätä sukanvarteen käteistä fyffee
      - kun on käteistä, joka ei ole koskaan kassaa nähnytkään, on se helppo lähettää velipojille western unionin kautta mamulandiaan. Koko rahasta ei ole jäänyt suomeen minnekään mitään merkintää eli jälkeä.

      Juuri tämän takia suomessa viranomaiset ovatkin juuri nyt suunnittelemassa pakkokäytäntöä, jossa pitäisi alkaa käyttämään uudenlaisia kassakoneita, jotka lähettää reaaliaikaisesti kassatapahtuma tiedot viranomaisille.

      • Uussipizzarria

        Tuo ola rassism! Me rehelista pizza myyta suommalaissile, halppa pizzza, huva pizzza. Polissi muos suodda meita pizzza. Ei mikan rikosspizzza!


    • OnkoTietoa

      Onko Nurmijärven mamupizzoissa valkoinen yllätyskastike?

    • Mohamad.Rapist

      MINA RUNKATA VÄÄRÄUSKOINE HUORA PITSA

      • AbdiRefugge

        Mina suoda sinu huorrapitsssa! Sinula huva kasttike! Halutako sina minun pullu ja sinnen sinu kastike ? Mina 17-vuottias refugge, tukka pojistta, ninkun monit meista!


      • MahboudRefugge

        Abdi sina ihhana neitinenn. Sinula uhkkea rinnattt, ja tiuka pullu, me pojat tukata sinu pullu, liukkass pullu. Humous ei olla rikkos, kunhann Allah ei nakemine.


    • Onkomamunamu

      Ota yksi kurpitsa, heita housu alas. Iso haarasento jalat. Levita sinu perse iso ja laita kurpitsa pylly. Nauti hyva juoma kanssa, oma pissi se hyva.

    • säälittävää

      Tämä keskustelu osoittaa hyvin nurmijärveläisten tai niinä esiintyvien henkistä tasoa. Aika syvällä mennään.

      • mieluimminpizzaa

        Siltä tuntuu tämän perusteella. Jos ei erota peräpäätä ja pizzaa toisistaan niin ainakin näkö on heikko


    • asiakkaanakulmassa

      Niille joille se pizza on tärkeämpi kuin kakkonen voin kertoa, että Röykän Kulman pizzat on aika jees tuotteita. tarpeeksi täytteitä eikä ole kovin rasvaisia. Hyvät reseptit kaverilla vaikka onkin ulkomaalaistaustainen. Voittaa Kotipizzan tuotteet 10-1.

    • ssuomalainen

      Myllykukosta saa suomalaista.

      • eikoskaan_enää

        Mieluummin nälkään kuolla kuin Myllykukkoon. Siinä olisi hyvä mainos-slogan yritykselle. Ja kerrankin ei valehdella.


    • aina_tien_päällä

      Röykä Kulma-pitserialle minäkin annan ääneni. Nurmijärven parhaat pitsat.

    • Olen ostanut aika monta kertaa Klaukkalan Kingistä. Siellä on hyvät pizzat ja osaavat yhdistää maut hyvin "Valitse itse" -pizzoissa.

      Sen sijaan Klaukkalan Pizza Expressissä on monta kertaa käynyt niin, että pizza ja täytteet ovat irti toisistaan. Eli siis pizzaa syödessä täytelätty jää käteen ja pohja tippuu lattialle.

      • rygonomus

        Jos joku ei osaa syödä ja pidellä pitsaa niin ei kai se nyt pizzerian syy ole. Älä sure. Minun 3-vuotialle pojalle käy usein noin ihan kaikilla pitsoilla.


      • Klaukkanuusavuttomat

        Rygonomus oot pelkkä pelle joka yrittää päteä... perus klaukkalan juntti


      • rygonomus

        Ihan oikeassa olet minun suhteeni, tosin en asu Klaukkalassa...onneksi.


    • lfjgswb

      Ostan Lidlistä Alfredo tonnikalapitsan (pakaste)ja tuunaan sen itse sinihomejuustolla ja extrajuustoraasteella. Ripaus basilikaa myös pinnalle ja superhyvää on.

    • BulttiBoiss

      Jees Nurmijärven mämmiä,sanoi Vääpeli Ryhmy.
      Mämmin kanssa tietenkin sipuliviinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe