Oli hyvät neuvot tutulta.

jööti-kovana-mies50v

Elikkä sain tuossa muutama kuukausi sitten tutulta naiselta hyviä vinkkejä. Sanoi että kokeileppa syödä sinkki ja mangnesium tabletteja jonkin aikaa. Tein neuvojen mukaan nyt huomaa vaikutukset eli vaikuttaa selvästi mieskuntoon, ottaa eteen melkein kuin nuorella miehellä. Vaimo on etenkin tyytyväinen koska minulla on tullut aina todella suuria määriä spermaa. Siihen lisättynä nyt etenkin tuon peniksen hyvä seisokki kestävyys penis tahtoo välillä olla puolikovana ihan omia aikojaan puntissa. suosittelen muillekkin miehille kokeilumielessä että onko vaikutusta, onko teillä joillain henk kohtaisija kokemuksia asiasta ois ihan kiva kuulla.

57

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoppailua

      Täytää kai sitten käydä kaupassa :)

    • 12346pp

      Kiihottaa ajatus et vanhempi mies tyydyttäis tyttöystäväni.sais muija kunnon sperma lastin vatsalleen

      • jööti-kovana-mies50v

        Täällä sitä ois kunnon lastia, pari päivää sitten vaimon kans vehtailtiin sängyssä. Otin kalun ulos juuri ennen kuin tuli spermaa lenti vaimon vatsalle rinnoille ja kasvoille. Tuli kyllä todella paineella olihan homma siivota jälkensä : ). Tyttöystäväsi siis haluis kunnon sperma kuorrutuksen sinä katsoisit vierestä kun lentää pitkinä ruiskauksina, mitäs tyttöystäväsi sanoo sellaisesta hommasta ; ).


      • 12346pp

        Muija lämpenee vanhemmista miehistä.sulta vois tulla nopeaan ku saisit alle 30v tiukkaa.


      • jööti-kovana-mies50v

        Vai lämpenee vanhemmista miehistä ; ) tykkäiskö hän ottaa kunnolla ja pitkään suihin? Antaisiko lastin tulla suuhun ja rinnoille vatsan päälle, sitte naida pitkään ja ottaa sitte lasti takapuolen päälle ja pitkin selkää ; ).


      • 12346pp

        Hyvin hän ottaa suuhun mut spermaa suuhun ei halua.takaa voisit panna ja spermat laskea pakaroiden väliin peppureiän päälle


      • jööti-kovana-mies50v

        Tykkääkö hän pitkistä sessioista, joskus vaimon kanssa menee hyvinkin yli puolituntia ennen kuin lasti lähtee. Olen opetellut pidättämään laukeamista melko hyvin tuloksin, vaimoni on sirorakenteinen vartaloltaan ja todella tiukka alapäästä. Itsellä on kalun mitat pituus 18,5cm ympmitta 14,7cm eli melko kookkaan melan omaava kaveri.


      • 12346pp

        Hän pitää pitkistä sessioista.monesti ku olen lauennut ni joudun nuolemaan pitkään.aamulla otettiin pika pani takaa.pöksyt alas ja kullia rajusti sisään.spermat runkkasin peppureiän päälle.sulla hyvän kokoinen kalu.minkä ikäinen naisesi on


      • jööti-kovana-mies50v

        Täytti keväällä 50v on tiukka pieni ja pippurinen paketti, osaa ottaa miehestä viimeisetkin mehut irti ; ).


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Täytti keväällä 50v on tiukka pieni ja pippurinen paketti, osaa ottaa miehestä viimeisetkin mehut irti ; ).

        Kuulostaa hyvältä.kiimainen vanhempi nainen.alkaa kalu kovenemaan housuissa.


      • jööti-kovana-mies50v

        Kyllä se sinusta puristas viimeisetkin tipat, vois mennä muutama päivä ettei tekis etes mieli mitään. On se hyvä että nuoremmat miehet osaa arvostaa vanhempaa ja kokenutta naista, pitääpä sanoa kehut vaimolle että nuori kulli kovenee 50v naiselle ; ).


      • 1234pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Kyllä se sinusta puristas viimeisetkin tipat, vois mennä muutama päivä ettei tekis etes mieli mitään. On se hyvä että nuoremmat miehet osaa arvostaa vanhempaa ja kokenutta naista, pitääpä sanoa kehut vaimolle että nuori kulli kovenee 50v naiselle ; ).

        Toi sun kamu on kyl tosi kookas.tyttöystäväni ainakin pitäis siitä kun vähän kyselin.sano et on saanut elämänsä parhaan orgun 56v miehen kaa.muijalla olis nyt pillu spermaisena valmiina sun isolle kalulle.


      • jööti-kovana-mies50v

        Vaimo imas näin aamun ratoksi kunnon suikit, kyllä kelpaa nyt lähtee päivän töihin pussit keveinä. Tuli ihan kunnon lasti vaimo otti sen suuhun ja kasvoille, oli tosi irstas näky. Nuoli vielä kalun puhtaaksi.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Vaimo imas näin aamun ratoksi kunnon suikit, kyllä kelpaa nyt lähtee päivän töihin pussit keveinä. Tuli ihan kunnon lasti vaimo otti sen suuhun ja kasvoille, oli tosi irstas näky. Nuoli vielä kalun puhtaaksi.

        Olis ollu kiihottavaa suudella vaimosi spermaista suuta ja kasvoja.sit panna häntä hitaasti.mulla just kalu kovana kädessä ja pian lentää.


      • jööti-kovana-mies50v

        Vaimo sanoi antavansa ukolle eturauhas hieronnan illalla, oli jostain naistenlehden nettisivulta lukenu semmosesta jutusta. Vaimon puheitten perusteella ukkoa odottaa aivan uudenlainen nautinto, sano että tulee monta kertaa nestettä ennen varsinaista orkkua. Kokeilkaapa tekin tyttökaverin kanssa, kävin vähän netistä katsomassa asiaa odotettavissa pussi tyhjentävä ilta ; ).


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Vaimo sanoi antavansa ukolle eturauhas hieronnan illalla, oli jostain naistenlehden nettisivulta lukenu semmosesta jutusta. Vaimon puheitten perusteella ukkoa odottaa aivan uudenlainen nautinto, sano että tulee monta kertaa nestettä ennen varsinaista orkkua. Kokeilkaapa tekin tyttökaverin kanssa, kävin vähän netistä katsomassa asiaa odotettavissa pussi tyhjentävä ilta ; ).

        Kerro sitten miltä tuntui.pidän kyllä siitä kun tyttöystäväni hyväilee sormella peräreikääni ja työntää sitä sisään.sain aamulla suuhun oton mutta hänen suuhun en saanut tulla


      • jööti-kovana-mies50v

        Nyt on koettu eturauhas hieronta, ei se vaimo turhia Puhellu lähti meinaan melko mehut ukosta. Ei tarvinnu vaimon edes koskea kaluun, vähän aikaa hiero niin alkoi vaan mehut valua. Olin hiukan ihmeissäni kun tuli monta kertaa eturauhas nestettä melko isoja määriä. Koitas tyttökaveris kans tuota hierontaa suosittelen katsokaa ohjeita netistä. Niin ja lopuksi vaimo anto vielä käsihoidon että sain oikein kunnon orkun huh Huh!


      • 1234pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Nyt on koettu eturauhas hieronta, ei se vaimo turhia Puhellu lähti meinaan melko mehut ukosta. Ei tarvinnu vaimon edes koskea kaluun, vähän aikaa hiero niin alkoi vaan mehut valua. Olin hiukan ihmeissäni kun tuli monta kertaa eturauhas nestettä melko isoja määriä. Koitas tyttökaveris kans tuota hierontaa suosittelen katsokaa ohjeita netistä. Niin ja lopuksi vaimo anto vielä käsihoidon että sain oikein kunnon orkun huh Huh!

        Kuulostaa ja tuntuukin varmaan hyvältä.koitin just omalla sormella mut en saanut niitä mehuja tuleen.tuntu todella hyvältä ja kalu oli aivan kovana.lopuks oli kaks sormea sisällä ja komeasti lensi.täytyy pyytää tyttöystävä tekeen se.


      • jööti_kovana-mies50v

        Siihen hommaan löytyy erilaisia eturauhasen hieronta laitteita netistä ; ).


      • 12346pp
        jööti_kovana-mies50v kirjoitti:

        Siihen hommaan löytyy erilaisia eturauhasen hieronta laitteita netistä ; ).

        Koitin vielä uudestaan ja kyl valu sellaista kirkasta limaa.kulli ainakin kovenee heti kun hivelee peppureikää.tänään joutuu käyttämään omaa kättä kun tyttöystäväni on pois.pitääkö kiimainen vaimosi tiukkoja farkkuja.kiihottaa vanhempi nainen tiukoissa farkuissa.


      • jööti-kovana-mies50v

        Jep tosi tiukkoja farkkuja, onha sitä kiva tiirailla kun pyllistelee työn tuoksinassa. Tuohon laite juttuun palatakseni niin itse olen tilannut hotlips verkkokaupasta noita laitteita, niitä on kaikissa seksi väline kaupoissa. kannattaa sinun hommata yhteisien iltojen tai yksinäisten iltojen virikkeeksi kaikkea pientä kivaa ; ). Se kirkas aine on eturauhasnestettä sitä tulee tosi paljon kun oppii hieromaan rauhasta oikein , sitte siihen päälle kunnon suikkari käsityö tai kunnon pano ni kyllä hymyilyttää : ). Minulla ainakin lähtee hieromalla eturauhasta oikein näyttävillä kaarilla pitkiä ruiskauksia, saati sen jälkeen kun vielä saa oikean orgasmin ni johan on hyvä olo. Vaimo tuossa vieressä luki mitä kirjoitin, virnuillen pyllistää ja sanoo että näkisitpä tuli ihan itsellä boksereissa ahdasta.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Jep tosi tiukkoja farkkuja, onha sitä kiva tiirailla kun pyllistelee työn tuoksinassa. Tuohon laite juttuun palatakseni niin itse olen tilannut hotlips verkkokaupasta noita laitteita, niitä on kaikissa seksi väline kaupoissa. kannattaa sinun hommata yhteisien iltojen tai yksinäisten iltojen virikkeeksi kaikkea pientä kivaa ; ). Se kirkas aine on eturauhasnestettä sitä tulee tosi paljon kun oppii hieromaan rauhasta oikein , sitte siihen päälle kunnon suikkari käsityö tai kunnon pano ni kyllä hymyilyttää : ). Minulla ainakin lähtee hieromalla eturauhasta oikein näyttävillä kaarilla pitkiä ruiskauksia, saati sen jälkeen kun vielä saa oikean orgasmin ni johan on hyvä olo. Vaimo tuossa vieressä luki mitä kirjoitin, virnuillen pyllistää ja sanoo että näkisitpä tuli ihan itsellä boksereissa ahdasta.

        Mulla on ihan kovana.ajattelen vaimosi tiukkaa peppua.tahtoisin nuolla häntä pitkään.sen jälkeen sais nuorta kullia.mun tyttöystävä tarvis sun isoa kalua.se ei ole aikoihin noin suurta saanut.olis ihan kiimassa ku sais vanhempaa miestä.


      • 12346pp
        12346pp kirjoitti:

        Mulla on ihan kovana.ajattelen vaimosi tiukkaa peppua.tahtoisin nuolla häntä pitkään.sen jälkeen sais nuorta kullia.mun tyttöystävä tarvis sun isoa kalua.se ei ole aikoihin noin suurta saanut.olis ihan kiimassa ku sais vanhempaa miestä.

        Taas roiskahti spermat.olispa voinut heittää ne vaimosi rinnoille ja nuolla pois.


      • jööti-kovana-mies50v

        Vaimo antoi ukolle just äsken eturaushierojaa pyllyyn ja otti samalla suihin, spermaa valui vaimon suusta pitkin leukaa ja rintoja osa valui suoraan vatsan yli jalkoväliin. Pumppasin kaiken mitä sain tulemaan vaimon suuhun pitäen käsin hänen päätään paikoillaan ettei yksikään pisara mene hukkaan. Vaimo yritti niellä spermaa niin paljon kuin pystyi tälläinen aamu täällä.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Vaimo antoi ukolle just äsken eturaushierojaa pyllyyn ja otti samalla suihin, spermaa valui vaimon suusta pitkin leukaa ja rintoja osa valui suoraan vatsan yli jalkoväliin. Pumppasin kaiken mitä sain tulemaan vaimon suuhun pitäen käsin hänen päätään paikoillaan ettei yksikään pisara mene hukkaan. Vaimo yritti niellä spermaa niin paljon kuin pystyi tälläinen aamu täällä.

        Olisinpa saanut nuolla spermat vaimosi päältä pois.olis kiihottava panna sitä vuorotellen


      • jööti-kovana-mies50v

        Juuri äsken annoin vaimolle kakkoseen koko kalun mitalta. Vaimolla oli pimpissä ukon kalun kokoinen dildo . Näytti nauttivan kun laskin koko lastin sisään kalu juurta myöten pyllyssä. Kohta otetaan uutta varvia saapa nähdä mikä menee ja minne 😉 .


      • Tarinalentää

        On teillä jutut!


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Juuri äsken annoin vaimolle kakkoseen koko kalun mitalta. Vaimolla oli pimpissä ukon kalun kokoinen dildo . Näytti nauttivan kun laskin koko lastin sisään kalu juurta myöten pyllyssä. Kohta otetaan uutta varvia saapa nähdä mikä menee ja minne 😉 .

        Sulla kiimaine vaimo.onko peppureikä vielä tiukka vai onko löystynyt panojen jäljiltä


      • jööti-kovana-mies50v

        Kyl on niin tiukka että saa vähän aikaa herutella ennenkuin menee sisään, nyt pitää pitää leikkien kans pari päivää taukoa. Ukon pitää käydä tarkistuttamassa eturauhas arvot verikokeessa että onko ne kohdillaan, se on tämä ikä minkä takia pitää käydä .


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Kyl on niin tiukka että saa vähän aikaa herutella ennenkuin menee sisään, nyt pitää pitää leikkien kans pari päivää taukoa. Ukon pitää käydä tarkistuttamassa eturauhas arvot verikokeessa että onko ne kohdillaan, se on tämä ikä minkä takia pitää käydä .

        Tuleeko sulla nopeaan vaimosi pyllyyn.tyttöystäväni ei anna peppureikää.terskalla saa hiukan hieroa.pitäisikö vaimosi mun uhuesta kalusta


      • jööti-kovana-mies50v

        Kyllä mulla kestää ihan hyvän aikaa ennen kuin tulee, olen opetellu pidättelemään lastin lähtöä hyvin tuloksin. Vai ei anna tyttö peppua ohuelle kalulle? Vaimo antaa sitä ukon paksulle kalulle, ei tasan käy onnen lahjat. Paljon liukkaria peliin ja ensin pidä sitä tyttöystävän peppua hyvänä muuten ni eiköhän hän tarpeeksi kovassa kiimassa halua kalua sinne sisälle. Omakin vaimo oli aikoinaan että ei missään nimessä sinne. Mutta nyt 😁😉.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Kyllä mulla kestää ihan hyvän aikaa ennen kuin tulee, olen opetellu pidättelemään lastin lähtöä hyvin tuloksin. Vai ei anna tyttö peppua ohuelle kalulle? Vaimo antaa sitä ukon paksulle kalulle, ei tasan käy onnen lahjat. Paljon liukkaria peliin ja ensin pidä sitä tyttöystävän peppua hyvänä muuten ni eiköhän hän tarpeeksi kovassa kiimassa halua kalua sinne sisälle. Omakin vaimo oli aikoinaan että ei missään nimessä sinne. Mutta nyt 😁😉.

        Sun pitäis näyttää miten tyttöystävääni pannaan tiukkaan pyllyyn.mahtais olla peppu löysänä sun paksun munan jäljiltä.


      • jööti-kovana-mies50v

        Ei se siitä peppu mihinkään löysty, yhtä kiree on varmasti joka kerta kun sisään yrittää. Voisihan se paksu muna tehdä vähäksi aikaa istumisen vaikeaksi. ottasko tyttökaverisi paksua munaa pyllyn perukoille ; ).


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Ei se siitä peppu mihinkään löysty, yhtä kiree on varmasti joka kerta kun sisään yrittää. Voisihan se paksu muna tehdä vähäksi aikaa istumisen vaikeaksi. ottasko tyttökaverisi paksua munaa pyllyn perukoille ; ).

        Teki hyvää ku sai työntää terskan pyllyyn ja pientä liikettä.lasti meni tiukkaan reikään.tyttöystäväni voihki tosi villisti


      • jööti-kovana-mies50v

        Ai! sä sait peppua niin sitä pitää, seuraavalla kerralla koko kalu sinne vaan kyllä mahtuu. ; )


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Ai! sä sait peppua niin sitä pitää, seuraavalla kerralla koko kalu sinne vaan kyllä mahtuu. ; )

        Tuntu tosi hyvältä.en ollu ensimmäinen joka sinne työntyi.sanoi että ennen mua on pari kertaa sinne pantu.paksummalla ja pidemmällä.tyttöystävä antanut mulle sormea oikein kunnolla muutaman kerran ja sauvaansa.sano että taitaisin haluta aitoa munaa sisääni...


      • jööti-kovana-mies50v

        Laukasin juuri vaimon peppuun tosi ison lastin. Vai niin sano hän mites on asian laita, elä hyvä mies homoks heittäänny pysy vaan hetero hommissa.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Laukasin juuri vaimon peppuun tosi ison lastin. Vai niin sano hän mites on asian laita, elä hyvä mies homoks heittäänny pysy vaan hetero hommissa.

        Mistä asennosta otit vaimosi pepun.tänään olis tarkoitus työntää kaikki liki 17cm tyttöystävän pyllyyn.liukaste ja kondomit hankittu.nautin vaan suuresti ku saan naiseni sormea sisääni ja se sauva teki hyvää.en oo ikinä miettinyt ottavani aitoa munaa sisään.


      • jööti-kovana-mies50v

        Vaimo oli sohvalla pylly pystyssä, siinä oli hyvä painaa kalu juurta myöten pyllyyn. Kun lasti lähti tuntu siltä että tuli pussit kerta laakilla tyhjäks. Oli sen verran herkut maisemat.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Vaimo oli sohvalla pylly pystyssä, siinä oli hyvä painaa kalu juurta myöten pyllyyn. Kun lasti lähti tuntu siltä että tuli pussit kerta laakilla tyhjäks. Oli sen verran herkut maisemat.

        Eilen sit kokeiltiin pelkästään pylly panoa.ihanaa oli molempien mielestä.kolme kortsua siinä meni ku sai kokeilla uutta ja peppukin oli melkein neitsyt.tyttöystäväni tänään sanonut että tuntuu kun istahtaa.tänään tuttava pari tulossa iltaa viettämään ja saunomaan.on muuten mukavan muodokas nainen.


      • 12346pp
        12346pp kirjoitti:

        Eilen sit kokeiltiin pelkästään pylly panoa.ihanaa oli molempien mielestä.kolme kortsua siinä meni ku sai kokeilla uutta ja peppukin oli melkein neitsyt.tyttöystäväni tänään sanonut että tuntuu kun istahtaa.tänään tuttava pari tulossa iltaa viettämään ja saunomaan.on muuten mukavan muodokas nainen.

        Tyttöystäväni kanssa ajateltiin koittaa sellaista että hän jäis saunaan kahdestaan meidän kaverin kans..siis miehen.siä vois tapahtua jotain kivaa.mun pitäis vaan jotenkin pitää naiselle seuraa..


      • jööti-kovana-mies50v
        12346pp kirjoitti:

        Eilen sit kokeiltiin pelkästään pylly panoa.ihanaa oli molempien mielestä.kolme kortsua siinä meni ku sai kokeilla uutta ja peppukin oli melkein neitsyt.tyttöystäväni tänään sanonut että tuntuu kun istahtaa.tänään tuttava pari tulossa iltaa viettämään ja saunomaan.on muuten mukavan muodokas nainen.

        Mitäpä jos painaisitte kimpassa typyä suuhun ja peppuun yhtä aikaa, paukuttasitte oikein kunnolla. Sitte kaverin vaimolle sama käsittely.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Mitäpä jos painaisitte kimpassa typyä suuhun ja peppuun yhtä aikaa, paukuttasitte oikein kunnolla. Sitte kaverin vaimolle sama käsittely.

        Todella kiihottava näky kaverin nainen saunassa .muodokas nainen.iso pullea häpykumpu ajeltua liki karvattomaksi.olis tehny mieli panna ja roiskauttaa lasti vatsa makkaroille.


      • jööti-kovana-mies50v
        12346pp kirjoitti:

        Todella kiihottava näky kaverin nainen saunassa .muodokas nainen.iso pullea häpykumpu ajeltua liki karvattomaksi.olis tehny mieli panna ja roiskauttaa lasti vatsa makkaroille.

        Oisitte kumpikin heittäny mällit sen kaverin muijan päälle, sitte oisitte vielä hoitanu sun tyttöystävän.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Oisitte kumpikin heittäny mällit sen kaverin muijan päälle, sitte oisitte vielä hoitanu sun tyttöystävän.

        Onko vaimosi saanut isoa kaluasi pylly reikään.


      • Yäk

        Vittu mitä homoja ootte hyi saatana


      • Kustannusjohtaja

        Siinä kun satusedät kirjoittelevat toisilleen - tai onko yksi ja sama tekstinikkari asialla. Tosin melko kevyehköksi teksti on pakko luokitella. En ottaisi kustannettavaksi.


      • jööti-kovana-mies50

        Siinä yks "niilo närpiö" taas puuttuu toisten kirjoituksiin kun ei oo omaa elämää, kustannusjohtaja joopa joo! mitä se sulle kuuluu mitä me kirjoitetaan. Anna toisten kirjoitella virkkaa sinä vaikka villasukkia illan ratoksi ; ).


      • jööti-kovana-mies50v
        12346pp kirjoitti:

        Onko vaimosi saanut isoa kaluasi pylly reikään.

        On ja pimperoon myös, ukko on saanu eturauhas hierontaa sellaisella 3cm halkaisijaltaan olevalla eturauhasen hieronta laitteella. Kyllä voin sanoa että tekipä kutaa ; ).


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        On ja pimperoon myös, ukko on saanu eturauhas hierontaa sellaisella 3cm halkaisijaltaan olevalla eturauhasen hieronta laitteella. Kyllä voin sanoa että tekipä kutaa ; ).

        Hieronta laite kuulostaa hyvältä.saatko sillä nopeasti.tyttöystäväni on sormella mua hieronut.oppii tekniikkaa koko ajan.kulli limaa enemmän ja enemmän koko ajan.tyttöystäväni ihan kiimassa sen jälkeen.pillu valuu mahlaa ja huulet turvonneet halusta.


      • 12346pp
        12346pp kirjoitti:

        Hieronta laite kuulostaa hyvältä.saatko sillä nopeasti.tyttöystäväni on sormella mua hieronut.oppii tekniikkaa koko ajan.kulli limaa enemmän ja enemmän koko ajan.tyttöystäväni ihan kiimassa sen jälkeen.pillu valuu mahlaa ja huulet turvonneet halusta.

        Oli just kiimainen pika pano takaa keittiön pöytää vasten.tyttöystältä farkut ja pöksyt vaan alas ja kulli sisään tiukkaan pilluun.hän oli ihan märkä ja halukas kun kaipaa eräs vanhempi mies teki tuttavuutta.ukko olis tahtonut nuorta tiukkaa pillua.ehkä vielä saakin.


      • jööti-kovana-mies50v

        Kokeiltiin vaimon kans tuollaista manzzz cuntter eturauhashieronta laitetta, voin sanoa että hyvin irtosi liemet valui kokoajan pienenä noroina sitten tuli oikein kunnolla paineita pihalle. Eturauhas nestettä tuli todella paljon vaimo antoi samalla hellää käsihoitoa kalulle, sitten kun lasti lähti niin en ole koskaan ruiskinu sellaista määrää spermaa. Vaimo antoi koko lastin lentää päällensä oli tosi irstas näky.


      • 12346pp
        jööti-kovana-mies50v kirjoitti:

        Kokeiltiin vaimon kans tuollaista manzzz cuntter eturauhashieronta laitetta, voin sanoa että hyvin irtosi liemet valui kokoajan pienenä noroina sitten tuli oikein kunnolla paineita pihalle. Eturauhas nestettä tuli todella paljon vaimo antoi samalla hellää käsihoitoa kalulle, sitten kun lasti lähti niin en ole koskaan ruiskinu sellaista määrää spermaa. Vaimo antoi koko lastin lentää päällensä oli tosi irstas näky.

        Tulitko nopeasti tuollaisessa käsittelyssä.mulla 17cm kovana kädessä.tyttöystäväni sai isompaa viikonloppuna ja vanhempaa.


      • jööti-kovana.mies50v

        Tuli vaihteeksi melko nopeasti vaimon käsittelyssä, ruiskittiin siemenet suihkussa pitkin seiniä. Vaimo jatko hierontaa orkun aikana niin tuli tosi pitkiä ruiskauksia kerrallaan.


      • 12346pp
        jööti-kovana.mies50v kirjoitti:

        Tuli vaihteeksi melko nopeasti vaimon käsittelyssä, ruiskittiin siemenet suihkussa pitkin seiniä. Vaimo jatko hierontaa orkun aikana niin tuli tosi pitkiä ruiskauksia kerrallaan.

        Olis nuori 17cm kulli kovana vaimollesi.ekat siemenet voisin laskea syvälle vittuun.sit naisesi voisi imeä spermaista kullia.nuolisin oikein huolella vaimosi.ottaisin takaa ensin pilluun ja sit ahtaaseen pyllyyn.vaimosi nauttisi kun sais nuorta pystyvää miestä.varmaan seisois ihan mielettömästi ku sais nussia vanhaa kiimaista vaimoasi


    • peterstä

      Joko on kovaa käddellä

    • nuorikollit

      Nuori mies nyt kovettuu vaikka kun katselee kiimassa olevaa hiohoa tai lehmää.
      Helposti suhauttaa 3-4 kertaa päiväs nesteet ulos. Muna aina törröttää eikä
      se täs ny nii miltää tunnu aina antaa spegut tulla rutiini puuhaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe