Työkaveri ehdotti seksiä

Pettäjäksikö

Miespuolinen työkaveri ehdotti, josko mentäis panemaan. Vuoden verran ollaan tunnettu, ja paljon keskusteltu kahdestaan iltavuoroissa. Elämästä, seksistäkin.
Hän on ottanut muutamasti puheeksi seksin töissä, mutta ei ennen suoraa ehdottelua. Tunsin ekasta tapaamisesta asti vetovoimaa, mutta mielestäni en ole sitä eleillänikään paljastanut. En huomannut hänen tuntemuksia,ennenkun sanoi.
Nyt kun asia on otettu puheeksi, myönnän että ajattelen asiaa paljon.
Pitäiskö suostua? Oon naimisissa, hän kihloissa. Onko se pelkkää seksiä, vai voiko mies haluta muuta? Kiihottaako tässä vain se että se on kiellettyä?

14

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, onhan se tietysti väärin, mutta tuleepa moisesta kokemuksesta aikalailla kiva ja syyllinen olo samaanaikaan, nimimerkillä hiukan
      kokeillut.......

• näin.se.menee.m

>>Kiihottaako tässä vain se että se on kiellettyä?>>

Ei kiihota siksi, että se on kiellettyä, vaan teidän välillänne on seksuaalista vetovoimaa. Jos olisitte vapaat, sitä olisi silloinkin, vaikkei se suinkaan olisi "kellettyä".

• Pettäjäksikö

Se on jännä tunne, kun kuluttaa aikaa miettien millaista olisi, ja missä sen tekisi...
      En pelkää kiinnijäämistä, ehkä enemmän sitä, mitä jos se ei tunnukaan yhtä hyvältä kun kuvittelin? Miten sitä toista katsoo enää samoin silmin? Tai entä jos onkin niin hyvää, että sitä näkeekin jatkossa vaan kyrvän siinä vastapäätä palaveripöytää? :D
      En ole ennen pettänyt,enkä ajatellut että liitossani on jotain pielessä. Mutta nyt ajatukset hänessä, ja kyllä, kiihotun kun mietin.

• rennosti.m

Liitossa ei tarvitse olla mitään vikaa. Ihminen on moniavoinen laji. Se tarkoittaa, että tuntee seksuaalista halua useaan, joko perättäisesti tai usein samanaikaisestikin.

On aivan tavallista, että vittu turpoaa ja kostuu muunkin miehen seurassa kuin oman. Samoin miehen kyrpä jäykistyy toisen naisen seurassa. Useat pitävät tansseissakin ja baareissa käymistä lässähtäneenä, jos ei ole ollut kiihottunut.

Matkustin junassa naimisissa olevan naisen kanssa opiskeluasioissa. Hän istui vastapäätä. Ajattelin vain, miltä tuntuisi työntää kyrpä hänen vittuunsa. Ajatukseni olivat aivan villejä. Kun myöhemmin meillä alkoi kanssakäyminen, hän kertoi, että hänellä oli jo junassa ollut vittu kuin viulunkieli, tiukalle kiihottunut ja likomärkä. Oli pelännyt, että jotenkin huomaan sen hänen olemuksestaan.

Ei kiihottuminen kysy aikaa eikä paikkaa.

• Pettäjäksikö

Kaikki tapahtuu niin nopeasti, kuin olisin "herännyt" tähän tilanteeseen.
      Aamulla heti kun takahuoneessa nähtiin, ei sitä sähkön määrää pystynyt olla huomaamatta. En vain voinut mennä ohi koskematta, pieni hipaisu käsivarteen. Se johti salamana pitkään suudelmaan, hänestä huokui sama, sillä tukisti ihanasti hiuksistani samalla.

Asiaan ei ole keskustelemalla palattu, eikä tänään uudelle kontaktille tullut tilaisuutta. Tunne on hyvä, mutta miten se pysyy salassa muilta? Asutaan eri paikkakunnilla, onneksi. En aio vapaa-ajalla ottaa yhteyttä, meillä kotona se huomattaisiin.
      Pitääkö kirjoittaa suhteelle kirjalliset säännöt, vai pystyykö tällaista hallita?
      En ole tällaista himoa tuntenut ketään,edes omaa aviomiestäni, kohtaan, korvissa kohisee ja mietin vain tätä työkaveriani.
      Miksi kirjoitan tänne? En tiedä, en voi kellekään puhua tästä. Ehkä toivon,että joku puhuisi järkeä, sanoisi että lopeta ennen kuin aloitat.

• Kun vain voisin käskeä lopettamaan ;)

Mä itse annoin pikkusormen ja se veikin koko vartalon. Yksi viaton pieni tunnustus, ja nyt kuukausi työpaikkapanoa takana.

Ei siinä perhettä mietitä, kun fysiikka jonkun kans kohtaa.

Älä rakastu ja pidä pokkas aina kun seurassa tapaatte.

• Pettäjäksikö

Kertokaa nyt ihmiset hyvät ajatuksianne, jos tätä luette.
      Tänään näimme vain ohimennen, pitkä katse vain. Huomenna olemme kahden iltavuorossa. Keskustelenko vielä asiasta? Vai hyökkäänkö vain kimppuun tilaisuuden tullessa? Olenko kuin ei asiaa olisikaan? Auttakaa!!

• rennosti.m

Kun itse olin vastaavassa tilanteessa, en tuntenut pienintäkään mahdollisuutta toimia toisin kuin toimin. Asia eteni yhdyntään, seksileikkeihin ja pitkään seurusteluun, vaikka tahdoin toisin. Ei meiltä kysytä. :)

• DQi

Miten kävi? Kiinnostaa koska olen vähän samanlaisessa tilanteessa

• Joo, kerros miten tilanne on edennyt?? Mielenkiinnolla odotan ;)

• Pettäjäksikö

Voi täällä joku seuraa :)
      Niin siinä sitten kävi että päätin etten ajattele sitä, mitä teen, vaan annan hetken viedä.
      Tuntui yhteiseltä, ääneen sanomattomalta sopimukselta, että tässä nyt kuulostellaan ja katsotaan mitä tapahtuu. Vuoron mittaan katseet, eleet ja kosketukset tuntuivat äärettömän pitkältä esileikiltä, keho huusi kosketusta ja tuntui, että tärisyttää.
      On mielenkiintoista, miten sanat ovat joskus turhia, ja kehot keskustelevat keskenään.
      Lukitun oven takana koin alkuhaparoinnin jälkeen kiihkeimmän ja eläimellisemmän panon koko elämäni aikana, ja silti kaikki oli niin luonnollista!!! Uudestaan eilen ;)
      Niin rivoa, niin kiellettyä, niin salaista! En ole kertonut kenellekään, ei olla puhuttu asiasta edes tämän miehen kanssa.
      Onko tämä muilta pois? Minun onni, tunne naiseudesta? Koen, ettei. Onko himo sumentanut ajatukset?Mutta tämä on minun elämä, eikö minulla ole oikeus,tehdä sitä mitä haluan?
      Kuitenkin, tietysti pelkään.

• rennosti.m

>>Minun onni, tunne naiseudesta?>>

Varmaan tärkeimpiä asoita on juuri se, että nainen saa tuntea olevansa haluttu onnellinen prinsessa, mutta ei siinä kaikki. Se on molemminpuolista halua, kiihkoa, nautintoa. Rivous ja istaisuus muuttuu luonnolliseksi. Tuntee olevansa yhtä kappaletta toisen kanssa.

Onneksi olkoon! Olihan se jo luettavissa rivien välistä, tai oikeastaan tekstisi oli niin selkeää, että oli vain ajan kysymys, milloin se toteutuu.

Kun on kyse seksistä ja rakastumisesta, sitä ei voi millään estää, ei toinen, eikä itse. Ei millään. :)

• Pettäjäksikö

Kiitos rennosti.m :) Aivan näin, naisena koen vahvaa tarvetta olla haluttu, seksikäs ja noh, nainen.
      Ymmärrän nyt, miten paljon arkisen arvostuksen tunnetta lisää halutuksi tuleminen, tyydytetyksi tuleminen sekä elämän pieni salaisuus. Tosin tunteitani on vaikeaa pukea sanoiksi, koen olevani hieman ehkä yliaktiivinen tällä hetkellä. Hengästyn ajatellessakin asiaa, ja tietysti pelkään, arvaako joku. Siis huomaako joku muutoksen käytöksessäni, toisen käytöksessä? Ei kosketella toisiamme muiden nähden tai huomioida erinlailla entiseen, mutta silti, jos joku tajuaa silti? Kaupalla on kovin kiire, joten onneksi ei liialti isossa porukassa oleilla.
      Kolme kertaa olen saanut nyt himooni tyydytystä, kerta kerralta parempaa ;) Ihan kuin mies opettelisi soittamaan minua kuin uutta soitinta ;) Silti omatuntoni soimaa, tämä on niin tuhmaa ja kiellettyä, ajatukset ovat niin sekaisin.

• Pettäjäksikö

Minun kielletty hedelmäni maistuu yhä hyvälle ;) Löytyisiköhän täältä samanlaisessa tilanteessa olevaa? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia. Pelkäätkö että perheesi saa tietää? Miten pelkäät sen käyvän ilmi?
      Tunnen, että annan perheelleni nyt enemmän, olen iloinen ja täynnä elämäniloa. Tietysti poden surua huonosta omatunnosta. Mutta kun tämä tuntuu niin hyvältä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      213
      4716
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2626
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1163
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe